ارسال از یک میلیون تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 1 میلیون و 500 هزار تومان یک اشانتیون 

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

در فصل تابستان با افزایش دما استفاده از یک ادکلن با رایحه خنک بسیار دلچسب خواهد بود. ادکلن‌های زیادی وجود دارند که با رایحه خنکشان می‌توانند شما احساس خنکی و تازگی را در شما ایجاد کنند. افراد زیادی هستند که دوست دارند در فصل‌های تابستانی از ادکلنی استفاده کنند که رایحه خنک و در عین حال ملایم با پخش بوی و ماندگاری بالایی داشته باشند. استفاده از عطرهای گرم و تند در فصل تابستان بسیار شدید حس می‌شوند اما رایحه با طراوت و خنک‌تر برای این فصل گزینه بسیار مناسبی است چرا که جذابیت و شادابی شما را دوچندان می‌کند. در فصل تابستان رایحه‌های مختلفی همچون وانیل، دارچین، مشک، چوب صندل و موارد مشابه آن اصلا پیشنهاد نمی‌شود. 

چرا که این رایحه‌ها باعث می‌شوند گرمای بیشتری احساس شود و نارضایتی فرد را به دنبال خواهد داشت. استفاده از رایحه‌های ملایمی همچون لیمو، مرکبات، گل‌ها، پرتقال، گریپ فروت و… در تابستان توصیه می‌شود و اکثرا مردم هم از آن‌ها بهره می‌برند. در حالت کلی استفاده از ادکلن‌ها در فصول مختلف راحتی و لذت و یا حواس پرتی مربوط به مشکلات آب و هوایی را از بین می‌برد و در عین حال بر گرما و یا سرما غلبه می‌کنند و حتی‌الامکان استرس را کاهش می‌دهند. تنوع ادکلن‌ها بسیار زیاد است اما شاید انتخاب کردن یکی از آن‌ها مشکل باشد؛ بنابراین ما کلسیونی از بهترین ادکلن‌ زنانه خنک و ادکلن‌ مردانه با رایحه خنک را برای شما در این مقاله جمع آوری کرده‌ایم. می‌توانید ویژگی‌های مربوط به آن‌ها را بادقت بخوانید و انتخاب کنید.        

معرفی ۲۱ ادکلن با رایحه خنک

تنوع ادکلن با رایحه خنک برای زنان و مردان بسیار زیاد است بنابراین در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

۱- عطر ادکلن فره جی اف فره لی هر | Gianfranco Ferre GF Ferre Lei-Her

ادکلن فره جی اف فره لی هر یک ادکلنی است که رایحه شیرین و خنکی دارد که در سال ۲۰۰۴ برای اولین بار تولید و روانه بازار شد. توجه کنید که این عطر مخصوص زنان بسیار شیک و خاص است که جلوه‌گر شخصیت آن‌ها خواهد بود. در واقع بانوان جوان که قلبی سرزنده و شاد دارند از این ادکلن استفاده می‌کنند و حس آزادی بی‌حد و مرزی در آن‌ها ایجاد می‌کند. در رایحه شیرین و ملایم آن از انگور سیاه، سیب سبز، لیچی استفاده شده است که تماما در کنار هم بو و رایحه‌ای فوق العاده را ایجاد می‌کنند. این ادکلن برای روزهای گرم و تابستانی گزینه بسیار مناسبی است که حس فوق العاده‌ای را در شما ایجاد می‌کند. نت‌های اولیه این ادکلن برگ مو، میز، ترنج، سیب سبز، ترنج استفاده شده و برای نت میانی آن بنفشه، مگنولیا، سوسن و گل رز و در نت میانی آن از مشک، سدر، عنبر و وانیل استفاده می‌شود.

۲- عطر ادکلن فره آبی-این د مود فور لاو تندر | Gianfranco Ferre In The Mood For Love Tender

ادکلن فره جی اف فره لی هر یک ادکلنی است که رایحه شیرین و خنکی دارد که در سال ۲۰۰۴ برای اولین بار تولید و روانه بازار شد. توجه کنید که این عطر مخصوص زنان بسیار شیک و خاص است که جلوه‌گر شخصیت آن‌ها خواهد بود. در واقع بانوان جوان که قلبی سرزنده و شاد دارند از این ادکلن استفاده می‌کنند و حس آزادی بی‌حد و مرزی در آن‌ها ایجاد می‌کند. در رایحه شیرین و ملایم آن از انگور سیاه، سیب سبز، لیچی استفاده شده است که تماما در کنار هم بو و رایحه‌ای فوق العاده را ایجاد می‌کنند. این ادکلن برای روزهای گرم و تابستانی گزینه بسیار مناسبی است که حس فوق العاده‌ای را در شما ایجاد می‌کند. نت‌های اولیه این ادکلن برگ مو، میز، ترنج، سیب سبز، ترنج استفاده شده و برای نت میانی آن بنفشه، مگنولیا، سوسن و گل رز و در نت میانی آن از مشک، سدر، عنبر و وانیل استفاده می‌شود.

۳- عطر ادکلن فره آبی-آکوا آزورا | Gianfranco Ferre Acqua Azzurra

در سال ۲۰۰۸ عطری خنک و تند به نام ادکلن فره آبی-آکوا آزورا روانه بازار شد. این ادکلن مخصوص مردان است و گزینه بسیار جذاب و منحصر به فرد برای فصل تابستان خواهد بود. این ادکلن مردانه خنک و تند با نت‌های سبز و گیاهی و نیمه شیرین آغاز می‌شود و سپس با رایحه اسطوخدوس و مرکبات ترکیب می‌شود که بسیار ساده اما در عین حال بی‌آزار و خوشبو است. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی رایحه زنجبیل هم به ادکلن اضافه می‌شود که فوق العاده است. در واقع حضور زنجبیل حس گرم ملایم و فلفلی را به ساختار گیاهی و مرکباتی عطر اضافه می‌کند. در این صورت است که رایحه عطر جذابیت و مرادانگی را به صورت همزمان برای شخص فراهم می‌کند. کمی جزئی‌تر راجع به نت‌های این ادکلن صحبت می‌کنیم در نت‌های اولیه از شکوفه پرتقال، ترنج. اسطوخودوس استفاده شده است. در نت‌ میانی این ادکلن برگ بنفشه، رز و زنجبیل ترکیب شده که در نهایت رایحه پایه این ادکلن نعناع هندی و پوب گایاک است.

۴- عطر ادکلن فره کامیسیا ۱۱۳ ادوتویلت | Gianfranco Ferre Camicia 113 Eau de Toilette

ادکلن با رایحه خنک و شیرین است که در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شده است. عطر ادکلن فره کامیسیا ۱۱۳ ادوتویلت مخصوص زنان که ادکلنی بسیار شکیل هم است. در حقیقت این عطر سبز و گلدار، پودری و کمی تلخ است که رایحه آن کلاسیک و در عین حال مدرن است. رایحه ابتدایی این ادکلن صابونی و بوی سبز همچون ماگنولیا، پودرهای زنبق و بنفشه را در خود دارد. از آن جایی که در ترکیبات این ادکلن از مشک استفاده شده شیرینی بسیار کمی به همراه دارد. با گذر زمان حس پودری آن بیشتر می‌شود و رایحه نعناع هندی به آن اضافه می‌شود. رایحه پایه و میانی این ادکلن گلدار، نیمه شیرین و پودری است البته تمیز و کمی صابونی که در عین حال تلخ، چوبی و گیاهی است.

۵- عطر ادکلن اینسرکشن پیور اکستریم ۲ ریان تردیشن | Insurrection II Pure Extreme Reyane Tradition for men

عطر ادکلن اینسرکشن پیور اکستریم ۲ ریان تردیشن رایحه‌ای خاص دارد که برای مردهای سرکش تهیه شده است. مرد سرکش کسی است  که می‌خواهد موقعیت‌های اطراف خود را کنترل کند و بر طبق اصول خود زندگی می‌کند. این ادکلن‌ها کمک می‌کند که رایحه آزادی مردانه را نمایش دهد. این ادکلن با رایحه‌ای که دارد برای فصول معتدل و گرم سال ساخته شده است. نت‌های اولیه آن از کاسیس، ترنج، گریپ فروت، آویشن، لیمو، سیب و آناناس است. در نت‌های میانی وتیور، وانیل، نعناع هندی، هل و روغن کاد استفاده شده و در نهایت با عنبر، مشک، ترمه و سدر به پایان می‌رسد.

۶- عطر ادکلن ریان تردیشن اینسورکشن ۲ پیور | Reyane Tradition Insurrection II Pure

عطر ادکلن ریان تردیشن اینسورکشن ۲ پیور ادکلنی مردانه با رایحه‌ی شیرین و خنک است. این ادکلن گزینه خوبی برای تابستان و یا فصل‌های متعدل سال است. در سال ۲۰۱۳ این ادکلن چوبی و مردانه تولید و روانه بازار شد. می‌توان این مدل ادکلن را در طول روز مورد استفاده قرار داد و از رایحه خنک آن لذت برد. در حقیقت این ادکلن الهام گرفته از زندگی شاهان است که علاوه بر عظمت، شادی و نشاط نمادی از جنگ و صلح را به همراه دارد. نت‌های اولیه‌ای که برای رایحه این ادکلن استفاده شده ترنج، سیب، آناناس و نارنگی است که با نت‌های میانی نعناع هندی، کل یاسمن و توس در آمیخته شده است. البته برای رایحه‌ پایه این ادکلن مردانه از وانیل، عنبر و مشک استفاده شده است که جذابت مردانه را دوچندان می‌کند. گفتنی است که رایحه‌ای گلی میوه‌ای به همراه شیرینی و خنکی خاصی دارد که معمولا مردانه بالای ۲۵ سال از آن استفاده می‌کنند. پخش بویی که برای این ادکلن در نظر گرفته شده است متوسط است اما در عین حال از ماندگاری خوبی هم برخوردار است. این ادکلن درجه یک است که رایحه آن برای بانوان بسیار دلپذیر است و به آن علاقه دارند.    

۷- عطر ادکلن وگاست جتست ببه | Bebe Vegas Jetset Bebe for women

عطر ادکلن وگاست جتست ببه یک ادکلن زنانه و بسیار معتبر است که در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار شد. این عطر زنانه بسیار خوشبو و خنک است بنابراین بیشتر برای فصل‌های گرمی همچون تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه کنید که این ادکلن را می‌توانید در طول روز استفاده کنید و رایحه‌ای دلپذیر و خنک را برای خود و اطرافیانتان ایجاد کنید. نت‌های اولیه این ادکلن ترکیبی از ترنج و سیب سبز هستند که با نت‌های میانی یاس وحشی و کیوی ترکیب می‌شوند. نت پایه‌ای که برای این ادکلن در نظر گرفته شده است از ارکیده تولید شده است. جعبه دارای طرح رنگ نارنجی-طلایی تیره است و فکر می‌کنم این رنگ‌ها با رایحه مناسب هستند. هنگامی که برای اولین بار اسپری می‌شود، احساس لذت و هیجان دارد، اما کمی جدی‌تر خشک می‌شود. این ادکلن توسط خانه طراحی Bebe تولید شده است که ترکیبی از نت‌های تمیز، تازه و معطر است.

۸- عطر ادکلن ببه لوکس واید | Bebe Luxe Wild Bebe for women

این ادکلن منحصر به فرد توسط خانه طراحی bebe تولید شده است. این عطر گلی شرقی دارای ترکیبی از انبه، رز لوله‌ای، نخود شیرین، یاس، گل صد تومانی، چوب صندل، سدر و مشک است. اگر به دنبال ماندگاری بالایی هستید این ادکلن برای شما گزینه خوبی است. در واقع ابعاد بسته بندی محصول ۶ اینچ L x 2 اینچ W x 2 اینچ است که می‌توانید یکی از آن‌ها را مطابق میل خودتان انتخاب کنید. برای پوشیدن روز بهار و تابستان و رفتن به یک عصر غیر رسمی عالی است. شیرین و تازه، میوه‌ای در سمت گرمسیری باز می‌شود و با خشک شدن به گلی‌تر تبدیل می‌شود. رایحه این ادکلن همانند دسته گلی بدون نت خاص است که می‌توان آن را انتخاب کنیم. در واقع این ادکلن مخصوص بزرگسالان و بیشتر زنان آن را به صورت روزانه استفاده می‌کنند.  

۹- عطر ادکلن ببه لاو | Bebe Love Bebe for women

این ادکلن در سال ۲۰۱۳ تولید شده که رایحه آن بسیار ملایم و شیرین است و مخصوصا بانوان است. این ادکلن کاملا هوس انگیز و جذاب است که در نهایت تشاط، تازگی و لطافت را به همراه دارد. این ادکلن از عشق و داستان‌های عاشقانه و نزدیکی الهام گرفته است که مدل ادو پرفیوم آن ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد. در نت‌های اولیه این ادکلن از لیمو، انگور قرمز و گل مانگا استفاده شده است. نت میانی این ادکلن از گل یاسمن، پنجه مریم، رازبری، میوه گوآ است که نت‌های پایه در نظر گرفته شده برای آن نت‌های چوبی، مشک، عنبر و سرخس است. 

۱۰- عطر ادکلن بریتنی اسپیرز گلیتر فانتزی | Britney Spears Glitter Fantasy

این ادکلن در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد که رایحه‌ای خنک و شیرینی را در روزهای گرم تابستانی ایجاد می‌کند. ادکلنی بسیار جذاب و مخصوص بانوان است که بسیار خوشبو و جذاب است و اگر می‌خواهید به خانم‌های شیک پوش هدیه بدهید، بهترین گزینه خواهد بود. آکوردهای اصلی که برای این ادکلن استفاده شده شیرین، میوه‌ای، مشکی، پودری، تازه، کهربا و وانیلی است. نت‌های اولیه این ادکلن از آلو و میوه‌های قرمز است که نت میانی آن بنفشه، هلیوتروپ و لوتوس خواهد بود. نت‌های پایه این ادکلن آگاروود، مشک، بنزوئین است که تماما در کنار هم ادکلنی خوش رایحه را ایجاد کرده‌اند.  

۱۱- عطر ادکلن اکستریت د پرفیوم اینیشیو | Musk Therapy Initio Parfums Prives for women and men

اگر به دنبال ادکلنی خنک با رایحه مشک گل چوبی هستید عطر ادکلن اکستریت د پرفیوم اینیشیو بهترین انتخاب است. این ادکلن به صورت زنانه و مردانه تولید می‌شود و برای فصل‌های گرم گزینه مناسبی خواهد بود. توجه کنید که می‌توانید آن را در طول روز اسپری کنید چرا که ترکیب دلنشینی از مشک، مرکبات، میوه‌ها را در نت‌های خود دارد. نت‌های استفاده شده در این ادکلن به صورت انرژی بخش و خنک هستند که رایحه‌ای جذاب و خوشبو را به همه هدیه می‌دهد. 

۱۲- عطر ادکلن بالدسارینی دل مار کاریبین | Baldessarini Del Mar Caribbean

عطر ادکلن بالدسارینی دل مار کاریبین در سال ۲۰۰۷ به عنوان ادکلن با رایحه خنک و تند روانه بازار شد. گفتنی است این عطر برای مردان تولید شده است که در روزهای تابستانی از آن استفاده کنند. در نت‌های اولیه این ادکلن از انگور فرنگی سیاه و ترنج استفاده شده و در نت میانی آن از هل سبز، مریم گلی و فلفل سیاه بهره‌مند شده‌اند. نت‌های پایه این ادکلن از کهربا و سدر است که تماما رایحه‌ای فوق العاده را ایجاد می‌کنند. 

۱۳- عطر ادکلن بالدسارینی کول فورس | Baldessarini Cool Force

عطر ادکلن بالدسارینی کول فورس بسیار قدرتمند و سرشار از خصوصیت‌های شخصیتی خاص است که تضادهای جذابی را در خود دارد. این ادکلن در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد و عطری کاملا خنک است. این عطر کاملا مردانه و لاکچری است که برای مردهای شیک و مدرن، تازه و سرشار از انرژی گزینه مناسبی خواهد بود. نت‌های اولیه این ادکلن از هل، ترنج، مورد، اقاقیای پالیساندر است که رایحه میانی آن از آب دریا، بهارنارنج، ترکیب کالون، سالویا اسکلاریا تشکیل شده است. در نهایت رایحه پایانی آن از مشک و چوب صندل سفید، نعناع هندی و سدر است. 

۱۴- عطر ادکلن بالدسارینی امبر او فرش | Baldessarini Ambré Eau Fraiche

ادکلن بالدسارینی امبر او فرش در سال ۲۰۲۰ با رایحه‌ای خنک و چوبی روانه بازار شد. این ادکلن مخصوص مردان است که با رایحه خنکی که دارد در فصل‌های گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. رایحه‌ اولیه این ادکلن از ادویه جات معطر، ترنج و هندوانه است که رایحه میانی آن جوز، سیب، سرو، بنفشه و سالویا است. رایحه پایه این عطر از چرم، کهربا، درخت بلوط، چوب صندل سفید است که در نهایت رایحه‌ای جذاب را ایجاد می‌کنند. این ادکلن را در طول روز در مجالس روزانه می‌توان مورد استفاده قرار داد. 

۱۵- عطر ادکلن بالدسارینی سکرت میشن | Baldessarini Secret Mission

ادکلن سکرت میشن در سال ۲۰۱۲ روانه بازار شد که رایحه‌ای خنک و تند دارد. این ادکلن گزینه مناسبی برای مردان شیک پوش است و در فصل بهار می‌توانند که از آن استفاده کنند. این محصول رایحه‌ای تند و معطر را دارد که از ریحان، ترنج، سرو در نت‌های اولیه استفاده شده است. البته قدرت و مردانگی این محصول به همراه نت‌های میانی برگ شمعدانی معطر، هل و اسطوخودوس جلوه می‌کند. نت‌های پایانی این ادکل از ترکیب عود و چوب است که خانه عطر IFF تولید می‌شود.     

۱۶ - عطر ادکلن الیزه فشن الیزه وود مردانه | Elysees Wood Elysees Fashion for men

این ادکلن رایحه‌ای خنک و شیرین و دلفریبی دارد که حس شادابی و تازگی را در مردان ایجاد می‌کند. طراحی بطری این ادکلن بسیار ساده و در عین حال کلاسیک است که حس تمایز را در شما زنده نگه‌ می‌دارد. ساختار رایحه این ادکلن چوبی مدیترانه‌ای است. در نت‌های آغازی پرتقال ماندراین، گریپ فروت، برگاموت و نت‌های میانی مویز، بادام سوخته، گل‌های سفید استفاده شده؛ در نهایت در آن از سدر، وانیل، عنبر، مشک سفید بهره برده‌اند.     

۱۷- عطر ادکلن ریان تردیشن اینسورکشن ۲ دارک | Reyane Tradition Insurrection II Dark

عطر ادکلن ریان تردیشن اینسورکشن ۲ دارک برای فصل‌های گزینه مناسبی است که معمولا در طول شب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ادکلن گزینه مناسبی برای مردان است، مردان برای این که رایحه‌ای خوشبو داشته باشند می‌توانند از این ادکلن استفاده کنید.

۱۸- عطر ادکلن ریان تریدیشن اینسرکشن | Reyane Tradition Insurrection for men

این ادکلن از چوب عنبر ساخته شده است که گزینه مناسبی برای فصل‌های سرد است. از این ادکلن در طول روز و شب استفاده کرد و رایحه‌ای جذاب را ایجاد کرد.  

۱۹- عطر ادکلن ۲ بای ریان تردیشن | II by Reyane Tradition Reyane Tradition for women

اساسا رایحه این ادکلن گلی میوه‌ای است که برای فصول سرد مورد استفاده قرار می‌گیرد و در طول روز می‌توان از آن استفاده کرد.

ادکلن با رایحه خنک
فهرست مطالب
سخن نهایی

در این مطلب از دوتیسا ۱۹ ادکلن با رایحه خنک را بررسی کردیم و لازم به اشاره است که شما می‌توانید مشخصات مربوط به هر کدام از آن‌ها را بخوانید و ادکلنی را که دوست دارید، انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *