ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

فرانسه جزو کشورهای معروف و مطرح استی که در زمینه تولید انواع عطر و ادکلن­‌های زنانه و مردانه به معروفیت جهانی دست پیدا کرده است و انواع برندهایی که در این زمینه به ‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، محصولات خود را به سراسر دنیا می‌فرستند که در کشور ما نیز امکان دسترسی به بهترین ادکلن­‌های مردانه فرانسوی به ‌راحتی امکان‌پذیر است و افرادی که قصد خرید عطرهای فرانسوی اورجینال را دارند همیشه باید به مراکز معتبر مراجعه کنند که خوشبختانه امروزه وجود مراکز آنلاین معتبر سبب شده‌اند تا امکان دسترسی به بهترین ادکلن‌­ مردانه و زنانه فرانسوی به ‌راحتی امکان‌پذیر باشد.

 اگر شما هم جزو کسانی هستید که به استایل خود اهمیت می‌دهید و به دنبال بهترین ادکلن‌های مردانه فرانسوی هستید تا انتهای متن همراه ما باشید.

بلو د شنل

خرید بهترین ادکلن زنانه شیرین

برندهای مختلف بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی

کمپانی‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا مخصوصاً در فرانسه به‌ صورت تخصصی در زمینه تولید انواع ادکلن­های زنانه و مردانه فعالیت می‌کنند که برخی از برندهای معروف فرانسه به دلیل کیفیت فوق‌العاده بالا و تنوع بسیار زیاد در محصولات، به معروفیت و محبوبیت فوق‌العاده‌ای در جهان رسیده­اند و به‌گونه‌ای جزو بهترین و مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن در دنیا به ‌حساب می‌آیند که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.

در حالت کلی داشتن رایحه‌های خاص و آرام‌بخش در کنار کیفیت فوق‌العاده بالا و ماندگاری زیاد و همچنین تنوع نامحدود، جزو مهم‌ترین گزینه‌هایی است که باعث شده‌اند تا افراد با سلیقه‌های گوناگون تمایل شدیدی به خرید عطرهای فرانسوی معروف از خود نشان دهند.

  • اینتنس
  • و…

جزو پرطرفدارترین و بهترین ادکلن‌های مردانه فرانسوی به‌ حساب می‌آیند که دارای رایحه‌های مختلف با طبع متفاوت می‌باشند و در کشور ما نیز این محصولات طرفداران بسیار زیادی دارند. توجه داشته باشید که خرید محصول اورجینال بسیار مهم می‌باشد و با توجه به اینکه امروزه محصولات تقلبی در بازار فوق‌العاده زیاد شده است، در نتیجه حتماً باید هنگام انتخاب محل خرید نهایت توجه را داشته باشید.

محصولات بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی

خرید بهترین ادکلن زنانه خنک

غلظت‌های ادکلن‌های مردانه فرانسوی

انواع عطر و ادکلن‌­های زنانه و مردانه علاوه برداشتن رایحه‌های مختلف دارای غلظت‌های متفاوتی می‌باشند. در صورت کلی انواع ادکلن­ها برحسب غلظت در پنج دسته اصلی قرار می‌گیرند.

  • دسته اول دارای غلظت ۲۰ تا ۳۰ درصد اسانس می‌باشند و معمولاً قیمت این محصولات در مقایسه با سایر دسته­‌ها بسیار زیاد است.
  • دسته دوم دارای اسانس ۱۵ تا ۲۰ درصدی می‌باشند که قیمت این محصولات در مقایسه با دسته اول کمتر است.
  • دسته سوم دارای غلظت ۵ تا ۱۵ درصدی هستند و میزان ماندگاری این ادکلن­ها حدود ۳ ساعت می‌باشد.
  • دسته چهارم دارای غلظت ۲ تا ۴ درصدی هستند که قیمت پایین‌تری را نسبت به دسته یک تا سه دارند.
  • و در نهایت دسته پنجم دارای غلظت ۱ تا ۳ درصدی هستند که میزان ماندگاری این عطرها بسیار کم است و قیمت پایین‌تری را در مقایسه با ۴ دسته قبلی دارند.

در صورت کلی هرچه غلظت عطر بیشتر باشد به همان میزان کیفیت و ماندگاری آن بالاتر بوده و دارای قیمت بیشتری خواهد بود، انواع عطرهای فرانسوی مردانه و زنانه دارای غلظت فوق‌العاده بالایی بوده و اگر محصول اورجینال تهیه کنید مشاهده خواهید کرد که چقدر ماندگاری بالایی داشته و رایحه‌هایی فوق‌العاده خاص و نابی را دارا هستند.

برای خرید عطر فرانسوی کدام غلظت مناسب است؟

مشتریان دارای سلیقه‌های متفاوتی هستند و همیشه افراد لاکچری و شیک پسند به دنبال محصولات خاص با ماندگاری فوق‌العاده بالا می‌گردند و با توجه به اینکه خواسته‌ها و سلیقه افراد متفاوت است پس این شما هستید که برحسب بودجه مورد نظر و میزان ماندگاری که از محصول توقع دارید می‌توانید گزینه‌های مختلف را برای خرید انتخاب کنید.

در حالت کلی اکثر عطرهای فرانسوی معروف دارای ماندگاری بسیار بالایی هستند، غلظت‌ بالایی دارند و برحسب سلیقه خود می‌توانید گزینه‌های مختلف را خرید کنید.

خرید بهترین ادکلن مردانه تلخ

خرید ادکلن زنانه

خرید انواع ادکن زنانه

خرید بهترین ادکلن زنانه ملایم

قیمت بهترین ادکلن‌های مردانه فرانسوی

بهترین و معروف‌ترین عطر و ادکلن­های مردانه فرانسوی با قیمت بسیار مناسب از طریق مراکز عرضه معتبر به فروش می‌رسند و با توجه به اینکه تنوع محصولات بسیار زیاد است پس امکان خرید برای تمام افراد با سلیقه‌های مختلف به ‌راحتی وجود دارد، در نتیجه می‌توان گفت هیچ‌گونه محدودیتی در رابطه با خرید انواع عطرهای مردانه وجود ندارد و جهت اطلاع دقیق از رنج قیمت بهترین ادکلن‌های مردانه فرانسوی تنها کافی است به فروشگاه‌های آنلاین معتبر مراجعه کنید و از قیمت روز مدل عطر موردنظرتان مطلع گردید.

تمام بانوان و آقایان با سلیقه و خاص و افرادی که همیشه خواهان متفاوت بودن و داشتن استایلی متفاوت هستند به ‌راحتی می‌توانند با خرید انواع عطرهای اورجینال فرانسوی که به ‌وسیله شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند در محافل مختلف توجه بسیاری از افراد را به خود جذب نمایند.

 مخصوصاً آقایان برای داشتن استایلی متفاوت می‌توانند انواع عطر و ادکلن­های اورجینال فرانسوی را خریداری کرده و نهایت لذت را از این محصولات بی‌نظیر ببرند.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *