ارسال از یک میلیون تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 1 میلیون و 500 هزار تومان یک اشانتیون 

دوتیسا پرفیوم

ادکلن زنانه ترش

برند
رایحه
قیمت - slider
تومان۰تومانتومان۶۳۸۰۰۰۰۰تومان

تا به حال با ادکلن زنانه ترش آشنا شده اید؟ یا نمونه‌ای آن را امتحان کرده اید؟ شاید تصور کنید کلمه ترش برای خرید ادکلن زنانه کمی بد و غیر عادی به نظر رسد. در حالی که دسته‌ای از رایحه‌های ترش خوشبو و لذت بخش وجود دارد که بی‌تردید شما را شگفت زده می‌کند. در قلمروای از رایحه‌های ترش، لذت‌های دست نیافتنی و خوش طعمی وجود دارد که شما را به سرزمین آبنبات‌ها می‌برد و با رویای شیرین دوران بچگی را برایتان زنده نگه می‌دارد.

عطر زنانه ترش انتخابی متفاوت و منحصربه فرد است که با ترکیبی از رایحه‌های ترش مزه مانند مرکبات و آب نبات‌های ترش و خوشمزه تولید می‌شود. البته ممکن است در کنار دیگر رایحه‌ها مانند خنک، تلخ و… رایحه جدیدی بسازد. در این مطلب با چند نمونه از ادکلن‌های معروف و پرطرفدار زنانه ترش آشنا می‌شوید و تصوری از رایحه یک را در ذهن خود خلق می‌کنیم.

فروشگاه دوتیسا عرضه کننده انواع ادکلن های زنانه اورجینال با قیمتی مناسب می‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با هریک از موارد زیر با ما ارتباط داشته باشید.

۳ عطر ترش زنانه پرفروش

خرید عطر زنانه ترش نسبت دیگر رایحه‌ها کمی سخت به نظر می‌رسد. گاهی برخی افراد برای تشخیص این رایحه دچار اشتباه می‌شوند و علاوه بر این دسته‌بندی عطرها و ادکلن‌ها براساس رایحه کار سختی است. پس بهتر است برای خرید این رایحه میان عطر و ادکلن‌های مختلف، کمی با ویژگی‌های آن آشنا شوید و بدانید بهترین عطرهای ترش کدام است:

MOSHINO؛ رنگارنگ و دوست داشتنی

موسچینو یکی از بهترین برندهای ایتالیایی برای انتخاب ادکلن زنانه ترش است که در زمینه طراحی مد فعالیت می‌کند. این برند در سال ۱۹۸۷ توانست اولین عطر خود را رونمایی کند و از آن لحظه به بعد، در تولید عطر و ادکلن‌های جذاب با طراحی‌های رنگارنگ معروف شد.

انرژی بخش و نشاط‌آور

🔸MOSCHINO I LOVE LOVE

عطر موسچینو آی لاو لاو رایحه‌ای خنک بر پایه مرکبات است که هنگام استفاده از آن انرژی وصف نشدنی شما را فرامی گیرد و می‌توانید با انگیزه‌ای سرشار از امید روز خود را شروع کنید. رایحه اولیه این عطر، ترش و شیرین است و همانند لیمو و پرتقال‌های تازه باعث نشاط و افزایش انرژی می‌شود. در پایان رایحه، همچنان حس مرکبات عطر باقی می‌ماند با این تفاوت که کمی با بوی تلخ و چوبی همراه می‌شود. ماندگاری عطر آی لاو لاو بسیار ایده آل است و استفاده از آن در روزهای اولیه سال به جذابیت شما می‌افزاید.
🔸MOSCHINO I LOVE LOVE

Dolce Gabbana؛ برند لوکس ایتالیایی

دولچه گابانا یکی دیگر از برندهای لوکس و مشهور ایتالیایی است در سال ۱۹۸۵ فعالیت خود را شرووع کرد. این برند در قدم‌های اولیه، وارد صنعت مد شد و دیری نگذشت مشتریان معروفی مانند مدونا را جذب خود کرد. اولین عطر برند دولچه گابانا در سال ۱۹۹۲ وارد بازار شد که نسخه مردانه آن نیز طی دو سال بعد عرضه گردید. امروزه ادکلن‌های دولچه به عنوان مجموعه‌ای موفق و دوست داشتنی شناخته می‌شوند و توسط چهره‌های مشهور معرفی می‌شوند.

تجربه حس تازگی

🔸Dolce Gabbana Light blue

اگر به دنبال ادکلن زنانه ترش غیر رسمی هستید، ادکلن ادو تویلت دولچه گابانا را بهتان پیشنهاد می‌دهیم. بوی این عطر سرشار از رایحه گل‌های بهاری و میوه‌ای است که حس تابستان و بوی خوش میوه‌های ترش را بهتان هدیه می‌دهد. رایحه اولیه این عطر، طعم ترش لیمو، سیب، سدر و گل استکانی است که در رایحه‌های میانی بوی خوش رز، یاس و چوب خیزران را استشمام می‌کنید. احساس خنکی این ادکلن یکی دیگر از ویژگی‌های پرطرفدار آن است که برای روزهای گرم سال گزینه مناسبی می‌باشد.
🔸Dolce Gabbana Light blue

DKNY؛ برند مشهور آمریکایی خانواده دوناکاران

دوناکاران نیویورک برند پرطرفدار آمریکایی است که در حوزه مد و فشن فعالیت می‌کند. این برند در ابتدا، با هدف جذب خانم‌های جوان و خوشتیپ شروع به کار کردند. سپس با طراحی لباس‌های کودکان ادامه دادند و توانستند در هر زمینه‌ای موفق شوند. دوناکاران اولین عطر خود را برای خانم‌ها در سال ۱۹۹۲ رونمایی کرد و امروزه مجموعه‌ای عطرهای جذاب و دوست داشتنی را با برجسب دوناکاران بیوتی و DKNY وارد بازار می‌کند.

دلربا و شگفت‌آور

🔸DKNY Be Delicious

اگر دوست دارید جسارت داشته باشید و در عین حال زیبا و خاص به نظر برسید، ادکلن زنانه ترش Be Delicious یکی از بهترین انتخاب هاست. این ادکلن بسیار روح انگیز، سرشار از انرژی و خیره کننده طراحی شده که زیبایی‌های شما را به چالش می‌کشاند و تمام احساس خوب‌تان را برجسته می‌کند. رایحه اولی این عطر، ترکیبی از بوی خوش گریپ فروت، مگنولیا و خیار است که در رایحه‌های میانی و پایانی بوی سیب، رز، کهربا و چوب صندل سفید را استشمام می‌کنید.
🔸DKNY Be Delicious