ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم

ادکلن زنانه تلخ

برند
رایحه
قیمت - slider
تومان۰تومانتومان۶۳۸۰۰۰۰۰تومان

برای داشتن ظاهری خوشبو و دلنشین لازم است عطر و ادکلن‌های منحصر به خود را انتخاب کنید. عطرها نمایانگر احوالات و روحیات شخصی شما هستند، بنابراین عطرها نشان دهند شخصیت شما هستند. گروهی از ادکلن‌ها از جمله بهترین و پرطرفدارترین عطرهای موجود در بازار هستند که با انتخاب آن، نشان می‌دهد که شما فردی مصصم و با اراده، صبور، ورزشکار و فعال هستید. این ادکلن چیزی نیست جز ادکلن زنانه تلخ؛ بیشتر بانوانی با استایل کلاسیک و رسمی از آن استفاده می‌کنند. این ادکلن با رایحه تلخی که دارد در بین آقایان و خانم‌ها از جذابیت بالایی برخوردار است اما گاهی اوقات هم برای سایر افراد آزردگی و سردرد را ایجاد می‌کنند چرا که این افراد به این رایحه علاقه‌ای ندارند.

در زمان‌های گذشته این ادکلن با ماندگاری بالا و قدرت پخش بالا مخصوص آقایان تولید می‌شد اما این روزها در بین بانوان شیک و خوش سلیقه هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. ادکلن زنانه تلخ محدود به رده سنی نیست و افراد بر اساس سلیقه و شخصیتی که دارند از آن استفاده می‌کنند. معمولا افرادی که در گروه سنی ۲۷ تا ۴۵ سال این ادکلن را می‌پسندند و افراد نوجوان و جوان از آن استفاده نمی‌کنند.

توجه کنید ادکلن تلخ زنانه را گاهی اوقات بر حسب موقعیتی که دارید، استفاده کنید. این عطر با  توجه به ماندگاری بالا و ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای که دارد توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کند؛ بنابراین استفاده از آن را برای مهمانی‌ها، محافل، جلسات شغلی و اداری توصیه می‌کنیم. ناگفته نماند گرمای عجیبی در این ادکلن وجود دارد که بیشتر برای فصل پاییز و شب‌های زمستانی از آن استفاده می‌کنند.

ادکلن های زنانه با رایحه های مختلف در دوتیسا

ادکلن تلخ و خنک زنانه

عطرهای خنک همیشه از محبوب ترین و پرطرفدارترین رایحه‌ها در میان عطر و ادکلن‌ها بوده‌اند اما عطرهای خنکی که رایحه تلخ نیز دارند علاوه بر بوی خوشی که دارند، باعث می‌شود استایل شیک و جذاب تری داشته باشید!

چنانچه طرفدار عطرهای زنانه خنک هستید اما علاقه‌ای به رایحه‌های گل فام و میوه ای ندارید، شاید وقت آن رسیده که انتخاب های خود را گسترش دهید و سراغ رایحه‌های تلخ و چوبی بروید.

 استفاده از یک ادکلن با رایحه خنک و تلخ زنانه مخصوصا در روزهای گرم سال به شما حس طراوت و تازگی می‌بخشد و شور و نشاط متفاوتی برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر دوست دارید عطری را خریداری کنید که همراه هرروزه شما باشد و در هر موقعیت و در تمام روزهای سال از آن استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ رایحه‌های خنک و تلخ بروید.

چنانچه به رایحه‌های تلخ علاقه مندید پیشنهاد می‌کنیم عطری با طبع خنک انتخاب کنید؛ در واقع ترکیب تلخی و خنکی در یک ادکلن زنانه بوی شگفت انگیزی برای شما به ارمغان می‌آورد، به طوری که این عطر جزوی از استایل شما و امضای شخصی شما خواهد شد.

ویژگی های عطر تلخ و خنک زنانه

به طور کلی عطرهای خنک زنانه، در دو دسته تلخ و شیرین قرار می‌گیرند. البته معمولا اکثر عطرهای زنانه رایحه شیرین دارند اما در چند دهه اخیر رایحه‌های تلخ بسیار مورد توجه بانوان شیک پوش قرار گرفته اند که سلیقه خاصی دارند.

عطرهای خنک حس خنکی و تازگی را با خود به همراه می‌آورند و استشمام آن‌ها موجب خواهد شد تا طعم میوه‌ هایی مثل؛ هندوانه، خیار و دیگر میوه‌ های سرد را به خاطر بیاوریم. از طرفی عطرهای تلخ معمولا از اسانس‌هایی مانند ریشه درختان و ادویه‌های تند شرقی ساخته شدند و بوی تندی دارند. عطرهای زنانه تلخ و خنک عمدتا در گروه بویایی چوبی قرار می‌گیرند.

در روزهای گرم تابستان و یا در هنگام ورزش و یا دورهمی ها و مهمانی‌های دوستانه استفاده از یک ادکلن خنک به شما کمک می‌کند حس خنکی و نشاط را تجربه کنید و علاوه بر آن همیشه خوشبو و با طراوت باشید!

رایحه های تابستانی در مقایسه با عطرهای زمستانی معمولا خنک تر و با طراوت تر هستند و اگر یک ادکلن خنک زنانه بسیار قوی و تند انتخاب کنید، در تابستان قوی تر حس می شود بنابراین شما می‌توانید با انتخاب یک ادکلن تلخ و خنک زنانه، عطری با دوام و ماندگاری بالا داشته باشید و خود را از دیگران متمایز کنید.

فروشگاه دوتیسا عرضه کننده انواع ادکلن های زنانه اورجینال با قیمتی مناسب می‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با هریک از موارد زیر با ما ارتباط داشته باشید.

عطر گرم و تلخ زنانه با ماندگاری بالا

این روزها برندهای مختلفی از ادکلن‌های تلخ زنانه با ماندگاری بالا روانه بازار می‌شوند اگر می‌خواهید که با خریدآنلاین یکی از آن‌ها را در برنامه خود داشته باشید برندهایی همچون الیه ساب و کلینیک، ورساچه، آمواج، بولگاری گزینه‌های خوبی هستند که در هنگام فروش به عنوان عطرهای تلخ زنانه موفقیت چشم گیری داشته‌اند. می‌توانید ادکلن‌های زنانه تلخ را با ماندگاری بالا از فروشگاه اینترنتی دوتیسا تهیه کنید. 

معرفی انواع عطر زنانه تلخ با ماندگاری بالا

الیه ساب نویت نور | Elie Saab Nuit Noor

یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های تلخ در سراسر دنیا است که ماندگاری بالا و بویی شگفت انگیز دارد و برای شب‌های زمستانی سرد استفاده می‌شود. ترکیبات استفاده شده در آن رز، نعنای هندی، عسل، رایحه چوبی، گل یلانگ، فلفل در کنار رایحه دودی و ادویه‌ای شامه نوازی می‌کنند.

عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر

بولگاری جاسمین نویر | Bvlgari Jasmin Noir

استفاده از این ادکلن را برای خانم‌های جوان و در مکان‌های رسمی پیشنهاد می‌کنیم یعنی بیشتر بانوان شیک پوش، ساده پسند که استایل کلاسیک را می‌پسندند از این عطر استفاده می‌کنند. در این ادکلن از ترکیبات سبز در کنار گاردنیای یاسمنی، عطر یاس در کنار بادام، دانه تونکا، کهربا، مشک، شیرین بیان، نعنا هندی در کنار روایح دودی استفاده شده و آن را به یک عطر جذاب و مرموز تبدیل کرده است.

versace crystal noir

ورساچه کریستال نویر ادوپرفیوم | Versace Crystal Noir

این ادکلن طبیعی گرم دارد و معمولا در دسته بویایی شرقی گلی قرار می‌گیرند و در عین حال یکی از پرفروش‌ترین ادکلن‌های گرم است. این ادکلن را به آن دسته از بانوانی توصیه می‌کنیم که شیک پوش، جوان و خاص پسند هستند و در عین حال می‌خواهند رد بویی از آن‌ها بر جای بماند.

عطر ادکلن پرفکت عود میزنسیر Perfect Oud Mizensir for women and men

پرفکت عود که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد، ترکیبی دل نشین از نت های رز، زنبق و عود است که رایحه ای گرم با رگه های تلخ را برای آقایان و بانوان به ارمغان آورده است. رایحه اصلی این عطر آلبرتو موریلاس است و نت های پایه درخت عرعر و سدر هستند. فصول مناسب برای استفاده از این ادکلن فصول سرد سال است. همچنین این ادکلن مناسب استفاده در طول روز و شب میباشد.

عطر ادکلن مونتاله عود لدر Montale Aoud Leather

عطر ادکلن مونتاله عود لدر عطری زنانه و مردانه است که در سال ۲۰۰۹ روانه بازار شد. رایحه سازنده این عطر Pierre Montale است. چرم عود نت چرمی را با ادویه جات ترشی جات، مرکبات و کهربا ترکیب می کند.

این عطر که مناسب فصول سرد سال است، به صورت ۱۰۰ میلی لیتری EDP در دوتیسا موجود است.

عطر ادکلن کارتیر لا پانتیر Cartier La Panthere

Cartier La Panthere ترکیبی دل نشین از نت های پودری، گل سفید و جنگلی است که رایحه ای بی نظیر با طبع ملایم با رگه های تلخ به ارمغان آورده است.

این عطر در سال ۲۰۱۴ روانه بازار شد و نت ابتدایی میوه های خشک، ریواس، توت فرنگی، انیسون و ترنج است.فصول مناسب برای استفاده از این ادکلن فصول سرد و معتدل سال است.

عطر ادکلن آکوا دی پارما جینپرو دی ساردگنا Acqua di Parma Ginepro di Sardegna

Acqua di Parma  جدیدترین عطر مجموعه آبی خود Blu Mediterraneo را با الهام از ساردینیا زیبا و دریای آبی کریستالی عرضه می کند.

این عطر چوبی معطر، زنانه و مردانه  است و در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. رایحه اصلی این عطر Mélanie Carestia است. نت های ابتدایی درخت عرعر، فلفل دلمه ای، جوز هندی و ترنج هستند. نت های میانی سرو و مریم گلی هستند. نت پایه سدر ویرجینیا است.

فصول مناسب برای استفاده از این ادکلن فصول گرم سال است همچنین این ادکلن مناسب استفاده در طول روز میباشد.

عطر ادکلن جاکومو سایلنسز Jacomo Silences|

Silences Jacomo  عطری زنانه به رنگ سبز گلی است که در سال ۱۹۷۸ روانه بازار شد. نت‌های ابتدایی گالبانیوم، نت‌های سبز، ترنج، کاسیا، شکوفه پرتقال و لیمو هستند. نت های میانی عبارتند از سنبل، زنبق دره، زنبق، رز، نرگس و یاس. نت های پایه عبارتند از: خزه بلوط، خس خس، سدر، آمبرت (مشک مشک)، چوب صندل و مشک.

این ادکلن مناسب برای استفاده درتمام فصول سال و در طول روز است.

عطر تلخ چیست؟

عطر تلخ امروزه یکی از محبوب‌ترین عطرها و ادکلن‌های موجود در بازار است. وقتی می‌گوییم رایحه تلخ منظورمان همان طعم تلخی نیست! بلکه عطر تلخ ترکیبی از رایحه‌های خاص است که به نسبت‌های مشخص با هم مخلوط شده اند و یک عطر منحصر به فرد به وجود ‌آوردند. شاید برایتان جالب باشد با توجه به عطری که هر فرد استفاده می‌کند میتوان تا حدود زیادی به شخصیت او پی برد! معمولا افرادی که از عطرهای تلخ استفاده می‌کنند یا به عطرهای تلخ علاقه دارند، به عنوان افرادی مصمم و جدی شناخته می‌شوند که تمایل به تغییر نداشته اند و بر روی تصمیم خود استوار هستند. از این رو مردان تا حد زیادی تمایل به استفاده از این نوع عطرها دارند.

البته شاید در نگاه اول رایحه تلخ عطرها خوشایند به نظر نرسد و با خود فکر کنید رایحه آن آزار دهنده باشد اما این رایحه، عطر مورد علاقه افراد زیادی است و امروزه طرفداران بسیاری بین خانم ‌ها و آقایان پیدا کرده است.

رایحه تلخ چیست؟

یکی از محبوب‌ترین رایحه‌هایی که در طعم عطرها قرار گرفته است ریحه تلخ است؛ همان گونه که قبل‌تر گفتیم رایحه تلخ یعنی طعم تلخی که در مشاممان ایجاد می‌شود نه همزه تلخی که در دهان حس می‌شود.

گفتنی است که این رایحه تلخ از جمله ادکلن تلخ و خنک زنانه را از برخی ادویه‌های تند، گیاهان، ریشه درختان و… به دست می‌آورند و در حقیقت عطرهایی بسیار سنگین هستند که آن‌ها را برای مردان و در مکان‌های رسمی استفاده می‌کنند. رایجه تلخ ادکلن زنانه رایحه‌ای بسیار دلنشین و جذاب است که از نت‌هایی همچون قهوه، چوب سوخته، میخک، نعناع، دارچین و… ساخته می‌شود.

در حقیقت به میزان نسبتا مشخص شده‌ای از این رایحه‌ها ترکیب می‌شوند و در نهایت یک ادکلن منحصر به فرد را تولید می‌کنند. ناگفته نماند که رایحه‌ تلخ ادکلن‌ها منحصر به مردان نیست بلکه در حال حاضر عطرهای زنانه تلخ هم تولید می‌شوند که بسیار دلنشین و جذاب هستند.

لازم به ذکر است که عطرهای تلخ سنگین گزینه‌های مناسبی برای فصل‌های پاییز و زمستان خواهند بود. البته در صورتی که به این ادکلن علاقه خاصی دارید می‌توان آن‌ها را بدون قید و سرط در تمام فصل‌ها مورد استفاده قرار دهید.

در صورتی که برای اولین بار است که می‌خواهید یک طعم تلخ را انتخاب کنید بهتر است که ادکلن تلخی که طبع خنکی دارد که ادکلن زنانه خنک و تلخ می باشد را استفاده کنید. در این صورت مشام شما راحت‌تر به این ادکلن وفق داده می‌شود.

عطر و ادکلن تلخ زنانه معروف از چه اسانسی تشکیل شده‌اند؟

ادکلن تلخ زنانه از اسانس‌های مختلفی ساخته می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عطر تلخ مناسب چه افرادی است؟

آنچه امروزه بیشتر در زمینه انتخاب عطر مورد توجه است، شخصیت و سلیقه فردی هر کسی و آزادی او در انتخاب رایحه‌ای است که دوست دارد.

از آن جایی که عطرهای تلخ با خود جدیت خاصی به همراه می‌آورند و عطری رسمی و سنگین محسوب می‌شوند در گذشته بیشتر مخصوص آقایان تلقی می‌شد اما امروزه این عطر در میان خانم‌ها نیز به شدت مورد استقبال قرار گرفته است؛ به خصوص که ادکلن‌های تلخ زنانه، کلاس و شیکی خاصی به استایل شما می‌بخشند و نظر دیگران را به شدت جلب می‌کنند.

این عطرها قدرت پخش بالا و ماندگاری طولانی مدت دارند و در میان خانم‌های خاص‌پسند که طرفدار استایل‌های رسمی و کلاسیک هستند، طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عطر خود را متناسب با شخصیت خود انتخاب می‌کنید و همچنین فردی آرام و جدی و مصمم هستید، خرید یک عطر با کیفیت با رایحه تلخ را به شما توصیه می‌کنیم!

در واقع عطر تلخ مناسب افرادی است که آرام اند و به راحتی عصبانی نمی‌شوند و به آسانی از اهداف خود دست نمی‌کشند و تسلیم نمی‌شوند.

معرفی ۳ ادکلن تلخ و خنک زنانه

عطر ادکلن گرلن شالیمار ادو پرفیوم Guerlain Shalimar EDP

عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر

عطر ادکلن گرلن لا پتیت روب نویر اینتنس Guerlain La Petite Robe Noir Intense

versace crystal noir

عطر ادکلن کارتیر لا پانتیر - Cartier La Panthere

موقعیت های مناسب برای استفاده از ادکلن تلخ

احتمالا می‌دانید که بهتر است عطر خود را بر اساس موقعیت انتخاب و استفاده کنید. البته بعضی عطرها و رایحه‌ها هستند که مناسب همه موقعیت‌ها و همه فصول سال هستند اما عطر تلخ از این قانون مستثنی است!

عطرهای تلخ به سبب ویژگی‌های خاص و خارق‌العاده خود، و همچنین قدرت پخش و ماندگاری بالایی که دارند تا حد زیادی سبب جلب توجه اطرافیان خواهند شد، بنابراین بهتر است این عطرها برای محافل رسمی و مهمانی‌ها و همچنین جلسات اداری و شغلی استفاده کنید.

عطرهای تلخ اکثرا گرم هستند و برای فصل پاییز و خصوصا شب‌های زمستان نیز انتخابی فوق‌العاده هستند. این عطرها مناسب استفاده روزانه نیستند و بهتر است در فصول گرم سال استفاده نشوند. همچنین اگر از جمله افرادی هستید که نسبت به بوی عطرها حساس هستید و سردرد می‌شوید بهتر است از رایحه‌های تلخ استفاده نکنید.

راهنمای خرید اینترنتی عطر و ادکلن زنانه تلخ

اگر می‌خواهید که ادکلن و عطرهای اصلی را خریداری کنید بایستی که حواستان را جمع کنید که برای داشتن عطر تلخ زنانه و خنک بایستی که عطری را انتخاب کنید که در کنار رایحه تلخ از دو رایحه سبز و آبزی هم برخوردار باشد. این مدل ادکلن‌ها و عطرها در کنار رایحه تلخی که دارند خنکی مناسبی هم برای روزهای گرم سال داشته باشند. برای خرید این ادکلن‌ها بایستی که به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید و سپس تمام مشخصات و ویژگی‌های ذکر شده را برای ادکلن در نظر بگیرید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید. سعی کنید که در هنگام خرید ادکلن‌های تلخ فریب ظاهر زیبا و نام تحریک کننده آن را نخورید و انتخاب اینترنتی یا حضوری خود را با دقت بالا انجام دهید تا رایحه تلخ آن را به خوبی متوجه شوید و خریدی مطمئن داشته باشید.

رایحه تلخ در عطر چه خاصیتی دارد؟

اساسا برای تولید ادکلن تلخ زنانه از رایحه‌های متفاوتی استفاده شده که هر کدام از آن‌ها ویژگی و خاصیت مخصوص به خود را دارند:

ادکلن-زنانه-تلخ

مرکبات:

مرکبات استفاده شده ذاتا تازه و خنک هستند که اکثر موارد با این ماهیت تازه ذاتی تعریف می‌شوند. نارنج یک گزینه استثنا است چرا که رایحه آن از بخار شاخه‌های کوچک و یا برگ درختان تلخ نارنج گرفته می‌شود، به همین دلیل در دسته ادکلن‌های تلخ است.

میوه‌ها:

استفاده از رایحه میوه‌ها در چند سال اخیر در بین زنان و مردان بسیار محبوب شده است لذا این رایحه ترکیب فوق العاده‌ای در نت‌های ادکلن به وجود میاورد.

گل‌ها:

عطر گل‌ها احساس رمانتیک بودن را ایجاد می‌کند بوی این رایحه طبیعی بودن را به نمایش می‌گذارند. البته رایحه‌ای همچون صمغ درختان و درخت گل حنا را استفاده می‌کنند. استفاده از گل‌های سفید در این عطرها خاصیت آرامش بخش بودن تسکین دهی را به همراه دارند.

رایحه چوبی:

این رایحه طرفداران خاصی دارند که بسیار انعطاف پذیر هم هستند چرا که حس بویایی افراد را تقویت می‌کند.

رایحه های عطر تلخ

عطرهای تلخ شامل ترکیب رایحه‌های تند، قوی و ماندگار شرقی، چوبی و چرمی با درصد کمتری از رایحه‌های ملایم‌تر هستند. این عطرها بواسطه‌ درصد بالای رایحه‌های تند موجود در ترکیب‌شان، از ماندگاری طولانی مدتی برخوردارند و همچنین قدرت پخش بوی بالایی نسبت به دیگر رایحه‌ها و ترکیبات دارند.

رایحه شرقی که از جمله رایحه‌های پرکاربرد در عطرهای تلخ است، شامل مجموعه‌ای از بوی ادویه‌ای تند و چوب‌های معطر مانند دارچین، عنبر، و … است که رایحه گرم و تندی را با خود به همراه می‌آورند.

رایحه چوبی به کار برده شده در عطرهای تلخ، ملایم‌تر از رایحه شرقی است و ماندگاری بالایی دارد.

لینک کوتاه شده صفحه: https://b2n.ir/s17890