ارسال از یک میلیون تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 1 میلیون و 500 هزار تومان یک اشانتیون 

دوتیسا پرفیوم

ادکلن زنانه تند

برند
رایحه
قیمت - slider
تومان۰تومانتومان۶۳۸۰۰۰۰۰تومان

این روز ها برای داشتن ظاهری دلنشین تر در جمع های مختلف ، عطر ها به یکی از اقلام ضروری تبدیل شده اند و به نوعی نشان دهنده روحیات و احوالات شخصیتی شما می باشند.

ادکلن زنانه تند دسته پرطرفداری از عطر ها در بین خانم ها می باشد و به سبب داشتن ویژگی های فوق العاده طرفداران زیادی دارد.عطر های تند دارای ترکیب رایحه ای قوی و همچنین ماندگار شرقی ، چوبی و چرمی با درصد کمی از رایحه های ملایم هستند.این عطر ها به دلیل درصد بالای رایحه های تند در ترکیبات سازنده خود ، از ماندگاری بالایی برخوردار می باشند و همچنین پخش بوی بالایی نسبت به دیگر رایحه ها و ترکیبات دارند.عطر های تند پیوسته در حال رشد و به شهرت رسیدن هستند.اگر شما خانمی با شخصیت مصمم ، با اراده قوی و فعال هستید بهترین عطر برای شما ، عطری با رایحه تلخ می باشد.

برخی از این نوع عطر ها در دنیا بسیار لاکچری محسوب می شود و شما می توانید به عنوان ابزاری برای بازتولید مد های قدیمی و داشتن استایلی کلاسیک از آن استفاده کنید.عطر های تند زنانه مناسب فصل های سرد مانند پاییز و زمستان می باشد. البته تلخ بودن عطر ها باعث می شود محدود به فصل و ماه نباشند و در هر روز سال می توان از رایحه سنگین و عمیق این عطر ها استفاده کرد اما علت توصیه استفاده از این عطر ها در فصول سرد سال به دلیل ماندگاری و تاثیر گذاری بیشتر آن در فصول سرد می باشد.خنکی موجود در عطر های تند زنانه باعث می شود تا بتوانیم از آن در فصول گرم مانند تابستان نیز استفاده کنیم مانند خنکی ناشی از مرکبات و یا گیاهانی مثل لوندر که بوی ملایم ، مطبوع و آرامش بخشی دارد.بنابراین برای انتخاب ادکلن تند زنانه می توانید بدون هیچ محدودیتی در فصل ، با آسودگی کامل اقدام به خرید کنید.

عطر زنانه تند با ماندگاری بالا

رایحه‌های تند، رایحه‌های گرم یا گرمی هستند که به ما احساس راحتی می‌دهند، به عنوان مثال، عطرهای مخلوط دارچین را می‌توان نام برد. با این حال، آن‌ها همچنین می‌توانند “خنک” باشند یا با افزودن هل یا فلفل، طراوت خاصی به آن اضافه کنند. نت‌های تند عطر، رایحه‌های عمیق و تندی هستند که حس بویایی ما را تحریک می‌کنند. مواد دیگر مانند پاتچولی، میخک، زنجبیل، اغلب با ادویه ها یا گل های دیگر دم می شوند تا ایده معطر خاصی از چیزی عجیب و غریب و بسیار شرقی ایجاد کنند. این‌ها رایحه‌ای چوبی با نت‌های مشکی هستند که بیشتر در سمت گرم‌تر است. در رابطه با ماندگاری این ادکلن‌ها باید بگوییم که این عطرها ماندگاری بسیار زیادی دارند و پس از ترک مهمانی مدت زیادی باقی می‌مانند. ماندگاری یک ادکلن به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به جنس پوست بدن، رنگ پوست بدن، متابولیسم بدن و… بستگی دارد.

فروشگاه دوتیسا عرضه کننده انواع ادکلن های زنانه اورجینال با قیمتی مناسب می‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با هریک از موارد زیر با ما ارتباط داشته باشید.

۴عطر زنانه تند معروف

Yves Saint Laurent Libre Intense

Yves Saint Laurent Libre Intense

این ادکلن در سال ۲۰۱۹ توسط برند ایو سن لورن روانه بازار شد.لیبر در زبان فرانسوی به معنای آزادی است و این عطر منتقل کننده حس قدرت، اصالت و آزادی است. این ادکلن با ترکیب بی‌همتای خود حسی جدید را برای شما به ارمغان می‌آورد.این ادکلن از نت‌های نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، برگ درخت نارنج، انگور فرنگی سیاه، یاس،  شکوفه پرتقال، مشک، وانیل، سدر و عنبر تشکیل شده و طبعی گرم و تند دارد.این ادکلن علاوه بر پخش بو بسیار عالی، ماندگاری بینظیری دارد.این ادکلن مناسب فصل‌های زمستان و پاییز است.

Femme by Usher

این عطر در سال ۲۰۰۸ برند اوشر این عطر را وارد بازار کرد و از ماهیتی گرم و تند در آن استفاده کرد.این عطر به دلیل رایحه آن بیشتر مناسب فصل بهار و پاییز است و بهتر است برای کارهای روزمره از آن استفاده کنید.نت‌های اصلی این عطر نعنا هندی، سدر، یاس و رز سفید است که رایحه‌ی شیرین و مناسبی را برای بانوان به ارمغان می‌آورد که با گذر زمان رایحه میوه آن خود را بیشتر از قبل نمایان می‌کند.

CHLOE NOMADE

این ادکلن با الهام از آزادی، میل به تماشای فضاهای آزاد و توانمند‌سازی، در سال ۲۰۱۸ خلق شد و دارای طبعی گرم و تند است.این ادکلن از نت‌های آلو قطره طلا، فریزیا و خزه درخت بلوط تشکیل شده و از ماندگاری خوبی برخوردار است.بهتر است از این ادکلن زمانی که مایل به جلب توجه هستید استفاده کنید زیرا پخش بو بسیار بینظیری دارد.

Gucci by Gucci

ادکلنی که بر خلاف نام ساده گوچی بای گوچی ترکیبی بینظیر و پرقدرتی دارد. این ادکلن به عنوان ادکلن زنانه اصلی برند گوچی معرفی می‌شود و در کنار رایحه و ماندگاری عالی، طراحی شیشه بی‌نقصی دارد.در سال ۲۰۰۷ الیاس ارمنیدس این ادکلن را خلق و با نام برند گوچی وارد بازار کرد.این ادکلن از نت‌های گلابی، گواوا، یاس تاهیتی، مشک، نعناع هندی و عسل تشکیل شده و طبعی گرم و تند دارد.Gucci by Gucci رایحه‌ای آرام و دلنشین دارد و برای استفاده روزمره پیشنهاد می‌شود.

قیمت ادکلن زنانه تند

قیمت انواع ادکلن زنانه تند معمولا به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به برند یا شرکت سازنده، میزان ماندگاری ادکلن، نوع و مدل ادکلن، اندازه خریداری شده و… اشاره کرد. در واقع به هر اندازه‌ای که ماندگاری ادکلن بیشتر باشد به مراتب گران‌ قیمت‌تر است. اصولا برندهای برتر هم گران‌تر هستند لذا هم ماندگاری بهتری دارند هم کیفیت بالاتری دارند

خرید ادکلن زنانه تند

در هنگام خرید یک ادکلن تند سعی کنید به ماندگاری و برند آن توجه بیشتری داشته باشید، البته انتخاب یک ادکلن تماما به سلیقه شما بستگی دارد. می‌توانید انواع ادکلن زنانه تند را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و ماندگاری بالا از فروشگاه اینترنتی دوتیسا تهیه کنید.

خرید ادکلن زنانه تند