ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم

ادکلن زنانه شیرین

برند
رایحه
قیمت - slider
تومان۰تومانتومان۶۳۸۰۰۰۰۰تومان
عطر ادکلن گس زنانه گس

عطر ادکلن گس زنانه گس | Guess for Women Guess

۱,۶۱۰,۰۰۰ تومان - ۲,۴۷۲,۰۰۰ تومان

ادکلن زنانه شیرین یکی از بزرگ‌ترین بخش‌ها در دسته عطرها و ادکلن ها هستند که رایحه آن‌ها برای تمام فصول سال متناسب است. بیشتر افراد علاقه‌مند به خرید ادکلن زنانه شیرین، جز کسانی هستند که عاشقانه خیال‌پردازی می‌کند و طبیعتی سبک دل دارند. آن‌ها از نزدیکانشان با آغوش باز استقبال می‌کنند و عشق و جذابیت به اطرافیانشان می‌بخشند. اگر یکی از ویژگی‌های گفته‌شده را دارید، می‌توانید عطر زنانه شیرین را امتحان کنید. این دسته از عطرها به‌عنوان رایحه‌ای خوش‌طعم شناخته می‌شوند و در میان افراد کل جهان محبوب هستند.

 ادکلن‌های شیرین معمولا با نت‌های میوه‌ای، گلی و گلی سفید ساخته می‌شوند که رایحه‌های گلی گرم‌تر و قوی‌تر هستند و معمولا ماندگاری بالاتری هم دارند.

اما برخی مواقع این عطر ممکن است که حساسیت ایجاد کند اما همین افراد هم از اسانس آن لذت می‌برند. حال نت‌های میوه شادمانی و طراوت را به همراه خود می‌آورند که معمولا طبع خنکی هم دارند. اگر به دنبال رایحه‌ای خنک و ملایم هستید این مدل عطر مناسب‌ترین و بهترین گزینه هستند.

رایحه گل سفید نیز بسیار دلنشین است که با نت‌های مشک و وانیل یک رایحه فوق العاده را ایجاد می‌کنند.گفتنی است که گل‌های سفید باعث می‌شوند که رایحه عطر خنک باشد و بیشتر در نت‌های میانی استفاده می‌شود؛ این گل‌ها قادرند که طبع گرم را به طبع خنک تبدیل کنند. ادکلن‌های زنانه شیرین برای تمام بانوانی که این رایحه را دوست دارند، مناسب است و این ادکلن در کل جهان طرفداران زیادی دارد.

ادکلن های زنانه با رایحه های مختلف در دوتیسا

 تصمیم دارید بهترین عطر زنانه شیرین با ماندگاری بالا را خریداری کنید که هر زمان وارد اتاق یا محیط خاص می‌شوید، بوی خوبی بر جای بگذارید! پیدا کردن چنین رایحه عالی آسان نیست، مخصوصاً اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید. شاید ندانید چه عطر می‌خواهید و این موضوع برایتان کمی خسته‌کننده باشد. با این حال، با معرفی چند ادکلن زنانه شیرین معروف بهتر می‌توانید تصمیم قطعی را بگیرید و چندین قدم به یافتن عطر مورد علاقه‌تان نزدیک‌تر می‌شوید

برند بربری – برند شنل – برند کارتیر – برند دیور – برند استی لادر

عطر زنانه شیرین با ماندگاری بالا

 تصمیم دارید بهترین عطر زنانه شیرین با ماندگاری بالا را خریداری کنید که هر زمان وارد اتاق یا محیط خاص می‌شوید، بوی خوبی بر جای بگذارید! پیدا کردن چنین رایحه عالی آسان نیست، مخصوصاً اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید. شاید ندانید چه عطر می‌خواهید و این موضوع برایتان کمی خسته‌کننده باشد. با این حال، با معرفی چند ادکلن زنانه شیرین معروف بهتر می‌توانید تصمیم قطعی را بگیرید و چندین قدم به یافتن عطر مورد علاقه‌تان نزدیک‌تر می‌شوید.

فروشگاه دوتیسا عرضه کننده انواع ادکلن های زنانه اورجینال با قیمتی مناسب می‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با هریک از موارد زیر با ما ارتباط داشته باشید.

خرید عطر شیرین زنانه

انتخاب کردن یک ادکلن مناسب برای خانم‌ها کاری سخت است اما ادکلن‌‌های شیرین زنانه معمولا در بین سایر رایحه‌ها از رضایت و محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. این مدل ادکلن‌ها در شرکت‌های مختلف عطر سازی طراحی و تولید می‌شوند که انتخاب آن‌ها کمی دشوار است. زمانی که می‌خواهید این ادکلن‌ها را تهیه کنید بایستی مواردی همچون قیمت، نت‌های استفاده شده در عطر، نوع فصلی که می‌خواهید ادکلن را استفاده کنید و ماندگاری آن توجه کنید. زنان خوش سلیقه همیشه بوی خوبی دارند و اطرافیان و دوستانشان از آن‌ها راضی هستند؛ بنابراین سعی‌کنید همیشه رایحه‌ای خوب داشته باشید. شما میتوانید با خرید آنلاین ادکلن زنانه شیرین به صرفه جویی زمان خود کمک کنید .

۶ برند لاکچری تولید کننده عطر شیرین زنانه

عطر ادکلن باربری بریت فور هر

  • Burberry Brit For Her

این مدل ادکلن بربری در سال ۲۰۱۷ رونمایی شده‌است و جز عطرهای بویایی گل میوه‌ای جذاب قرار دارد. سبک این بو خنک است و رایحه‌های به کار رفته در آن شامل بادام، لیمو ترش سبر، گل صدتومانی، دانه تونکا، وانیل، چوب ماهون و گلابی است.

خرید محصول
Burberry Brit For Her
My Burberry Black Elixir

عطر ادکلن مای باربری بلک الکسیر

  • My Burberry Black Elixir

اگر دوست دارید رایحه زمستانی با ترکیبات شیرین و لذت‌بخش را تجربه کنید ادکلن ای باربری بلک الکسیر زنانه بی‌نظیر است. این عطر با حسی جذاب، عمیق و اثربخش طراحی‌شده است و رایحه‌های گلی آن هر فردی را به خودش جذب می‌کند. شیرین بودن آن نیز به‌خاطر ترکیبات بادام شکری و وانیل تیره است و عطر لیمو در نت‌های خاص پیچیده می‌شود.

خرید محصول

عطر ادکلن بوچرون کواتر

  • Boucheron Quatre

این عطر یکی از عطرهای خنک و شیرین با رایحه گلی میوه‌ای است که برای فصل گرم سال انتخاب منحصر به فردی شناخته می‌شود. همچنین ماندگاری عالی دارد و با رایحه‌های مرکبات و میوه‌ای شما را شیفته خود می‌کند.

در رایحه‌های ابتدایی آن بوی ترش و شیرین شبیه گریپ‌فروت و نارنگی را استشمام می‌کند که حس تازگی و طراوت را به شما می‌بخشد. اما در رایحه‌های نیمه از شیرینی و خوشمزگی همچون توت‌فرنگی لذت می‌برید

خرید محصول
Boucheron Quatre
Bottega veneta

عطر ادکلن بوتگا ونتا

  • Bottega veneta

عطر بوتگا ونتا یکی از عطر گرم و منحصربه‌فرد است که اسانس‌های فوق‌العاده ای همچون کاج، ترنج، درخت نراد، سالویا، فلفل قرمز شیرین، نعناع هندی و چرم داخل آن طراحی‌شده است. اسانس اولیه این عطر از بوی خوش درخت کاج، ترنج و درخت سرو تشکیل‌شده است که رایحه انتهایی نعناع هندی، چرم و لابدانیوم را استشمام می‌کنید.

خرید محصول

عطر ادکلن بریتنی اسپیرز هیدن فانتزی

  • Britney Spears Hidden Fantasy

ادکلن بریتنی اسپیرز دیدن فانتزی برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ با رایحه دوست‌داشتنی گل‌ها و اسانس وانیل طراحی شد. این عطر دومین عطر فانتزی برند بریتنی اسپیرز است که قرمز رنگ بودن آن عشق و گرمای علاقه را نشان‌می‌دهد. رایحه‌های برجسته این ادکلن شامل پرتقال شیرین، نارنگی، به‌لیمو، سوسن، کیک شیرین ناپولیتانو، چوب صندل و کهربا است.

خرید محصول
Britney Spears Hidden Fantasy
Chanel N°۵

عطر ادکلن شنل نامبر ۵

  • Chanel N°۵

عطر شنل نامبر ۵ یکی از عطرهای رؤیایی است که در سال ۱۹۲۱ برای کوکو شامل ارائه شد. رایحه این عطر گرم و شیرین است که ماندگاری خوبی دارد و با طراحی بسیار زیبا و خاصی ارائه می‌شود. رایحه اولیه این عطر شیرین زنانه، بوی بسیار قوی آلدئید است که حس سرسبزی، تلخی، تند و صابونی را به شما می‌بخشد که در آخر بوی چوبی و حیوانی سیوت گرمای بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

خرید محصول

عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل-کوکو شامل

  • Chanel Coco Mademoiselle

یکی دیگر از ادکلن‌های پرطرفدار شیرین، عطر شنل کوکو مادمازل-کوکو شامل است که رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد. این عطر در سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شد و جز گروه عطرهای گل‌های مدیترانه‌ای قرار دارد. ماندگاری و پراکندگی این عطر عالی است و توانسته در سه سال به‌عنوان بهترین عطر سال انتخاب شود.

اگر دوست دارید در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید و به‌عنوان خانمی خوشبو و رؤیایی جلوه دهید حتماً این عطر را امتحان کنید.

خرید محصول
Chanel Coco Mademoiselle
Cartier La Panthere

عطر ادکلن کارتی لا پانتیر

  • Cartier La Panthere

 ادکلن کارتیر لا پانتیر با بوی توت‌فرنگی، خشکبار و جیر رایحه معتدل و شیرینی را ارائه می‌دهد. همچنین بوی تلخ و گلی آن حسی متفاوت و رسمی به خانم‌ها می‌بخشد. در رایحه انتهایی، شیرین بودن عطر را استشمام می‌کنید که این ویژگی موجب جذابیت دوچندان عطر شده‌است.

از دیگر ویژگی‌های این ادکلن زنانه شیرین می‌توان به طراحی شبیه به پلنگ اشاره کرد که قدرت و سریع عمل کردن عطر را بیان می‌کند

خرید محصول

عطر ادکلن دیور ادیکت

  • Dior Addict

عطر دیور اتیکت با رایحه گرم و شیرین در سال ۲۰۰۲ تولید شده‌است که در گروه عطرهای گل‌های شرقی قرار دارد. این مدل ادکلن زنانه شیرین ماندگاری عالی دارد و احساس ثروتمند بودن و قدرت را به خانم‌ها هدیه می‌دهد. همچنین می‌توان با این ادکلن حس آزادی و انرژی وصف‌نشدنی را تجربه کرد و اکثر خانم‌های علاقه‌مند به این عطر دیور بسیار شجاع و پر قدرت هستند.

خرید محصول
Dior Addict

چه خانم‌هایی از ادکلن‌هایی با بوی شیرین خوششان می‌آید؟

خانم‌هایی که رمانتیک و رویا پرداز و عاشق پیشه هستند معمولا رایحه شیرین ادکلن را دوست دارند. اساسا این بانوان دوست دارند به همه چیز عشق بورزند و علاقه خاصی به رایحه شیرین دارند. بانوان علاقه‌مند به ادکلن زنانه شیرین افرادی دل نازک‌اند که عشق و مهربانی خود را نثار همه می‌کنند و با آغوشی باز به استقبال آن‌ها می‌روند و با این رایحه می‌تواند مرد خود را شیفته کنند.

لینک کوتاه شده صفحه: https://b2n.ir/a92448

ادکلن شیرین