ارسال از یک میلیون تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 1 میلیون و 500 هزار تومان یک اشانتیون 

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

امروزه می توان روی میز آرایش هر خانمی حداقل یک ادکلن پیدا کرد، این محصولات انواع مختلفی داشته که هر کدام بوی متفاوتی دارند؛ انواع ادکلن‌ها دارای طبع خنک، گرم و تلخ هستند که هر کدام برای مواقع مختلفی از سال و برای مناسبت‌های گوناگون استفاده می‌شوند.

امروزه بسیاری از انواع آن‌ها به دلیل خوشبو بودن، جزء پرطرفدار ترین و پرفروش ترین انواع ادکلن‌ زنانه به حساب می آیند به همین دلیل داشتن یک ادکلن زنانه معروف و خوشبو برای هر خانم شیک پوش و خوش سلیقه لازم است و شما می‌توانید به آسانی آنها را بر اساس سلیقه خود خریداری کرده تا حس جذاب بودن را در خود تقویت کنید.

این محصول توسط برندهای مختلف جهانی تولید می‌شود که هر کدام دارای رایحه‌ی منحصر به فرد و ماندگاری مخصوص به خود می‌باشد. 

خرید بهترین ادکلن زنانه شیرین

چگونه بهترین عطر و ادکلن زنانه را انتخاب کنیم؟

انواع مختلف عطر و ادکلن دارای تنوع بی شماری هستند که بسیاری از خانم‌ها در هر سن و سالی آن را بر اساس سلیقه خود خریداری می‌کنند، به طور معمول انواع گوناگون ادکلن‌های زنانه دارای رایحه‌های شیرین و تلخ است که در بیشتر مواقع برای تولید ادکلن‌های زنانه، از رایحه‌های شیرین و گلفام استفاده می‌شود زیرا خانم‌ها معمولا تمایل کمتری به ادکلن‌های تلخ از خود نشان می‌دهند.

 به طور کلی می‌توانیم رایحه‌های شکلاتی، گل یاس و گل رز، کاراملی و مواد دارای چوب را جزء محبوب‌ترین روایح عطر و ادکلن زنانه نام ببریم.

خرید ادکلن مردانه

خرید انواع ادکلن مردانه

خرید بهترین ادکلن زنانه خنک

۱۰ عطر و ادکلن زنانه معروف و خوشبو با قیمت مناسب

در حال حاضر انواع مختلف ادکلن و عطر زنانه معروف وجود دارد که هر کدام از آنها به دلیل داشتن رایحه و طبع متفاوت، معروف هستند؛ استفاده از انواع مختلف هر کدام از آنها باعث می‌شود تا شما اعتماد به نفس بالا و تمرکز زیادی پیدا کنید؛ این محصولات دارای تنوع زیادی هستند به طوری که هر کدام دارای بوی تند و ملایم بوده و در بسته بندی‌های شیک و زیبا به شما عرضه می‌شود، همچنین این محصولات دارای پخش بوی متفاوت و ماندگاری بالایی برای خانم‌های خوش سلیقه هستند.

ورساچه کریستال نویر

عطر ادکلن ورساچه کریستال نویر، از جمله بهترین عطر زنانه به حساب می‌آید که در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شده و به دلیل داشتن طبع گرم و تلخ، از پرطرفدارترین ادکلن‌ها برای بانوان به حساب می‌آید؛ این محصول در گروه بویایی شرقی گلی قرار داشته و مهمترین اسانس‌های سازنده آن فلفل سیاه، گل یاسمن، شکوفه پرتقال، نارگیل و مشک و عنبر هستند؛ این ادکلن سازنده کشور ایتالیا بوده و برای خانم‌های سخت سلیقه و شیک، مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ علاوه بر این طبق نظرسنجی‌ها دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار عالی است.

خرید بهترین ادکلن مردانه تلخ

کوکو شنل مادمازل

از دیگر انواع ادکلن زنانه معروف می‌توانیم به مارک کوکو شنل مادمازل اشاره کنیم، این محصول در سال ۲۰۰۱ به عنوان یکی از برندهای معروف عطر و ادکلن زنانه به بازار عرضه شد؛ ادکلن زنانه کوکو شنل مادمازل دارای رایحه ملایم و شیرین است و در گروه بویایی گل‌های مدیترانه قرار دارد.

این ادکلن فرانسوی دارای ماندگاری و پراکندگی بوی بسیار خوب است؛ از مهم‌ترین رایحه‌های این ادکلن می‌توان به شکوفه پرتقال، گل یاس و گل رز، نعناع هندی، مشک و وانیل اشاره کرد، همین موضوع باعث شده است تا این ادکلن بسیار خوشبو و معطر و رویایی برای بانوان به حساب بیاید.

نوع اصل این ادکلن دارای یک نوار نقره ای کار شده و نشان تجاری شنل بر روی آن است که شما در زمان خرید باید به آن توجه کنید.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

جورجیو آرمانی سی پشن

بهتر است بدانید یکی از مارک‌های معروف ادکلن زنانه، جورجیو آرمانی سی پشن است که طبع آن شیرین و گرم بوده و برای خانم‌ها مناسب است؛ این نوع ادکلن دارای گروه بویایی گلی میوه ای است که ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای بوی بسیار رویایی و منحصر به فردی است و می‌تواند باعث تقویت اعتماد به نفس خانم‌ها شود.

 این محصول از اسانس‌های مختلفی مانند وانیل، فلفل صورتی، رز و گل آفتاب پرست تولید شده است؛ این عطر ادکلن بیشتر برای فصول خنک مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ماندگی و پراکندگی بوی متوسط است، جورجیو آرمانی سی پشن جزء عطر زنانه معروف است و در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد؛ این ادکلن زنانه معروف دارای حجم ۱۰۰ میل بود و جزء عطرهایی با رایحه میوه ای پرطرفدار است.

ایوسن لورن لهوم ادوپرفیوم

ادکلن ایوسن لورن لهوم ادوپرفیوم از دیگر انواع ادکلن زنانه معروف است و جزء بهترین ادکلن زنانه طبقه بندی می‌شود، این عطر دارای طبع خنک است که در سال ۲۰۰۶ توسط برند ایوسن لورن به بازار وارد شده و به دلیل رایحه نسبتا خنکی که دارد محصولی مشترک بین خانم‌ها و آقایان به حساب می‌آید.

این ادکلن دارای گروه بویایی چوبی گُلی مُشکی است و دارای اسانس‌های معروف و مختلفی مانند دانه تونکا، برگ بنفشه، ترنج و انواع ادویه جات معطر می‌باشد؛ این ادکلن بسیار شیک است و به دلیل خنکی بالا، رایحه انواع مرکبات و ادویه جات در آن به مشام می‌رسد.

ریپتو پاریس ادو پرفیوم

برای افرادی که قیمت ادکلن زنانه معروف برای آن‌ها مهم است، خرید عطر زنانه ریپتو پاریس ادو پرفیوم می‌تواند مناسب باشد؛ این عطر زنانه معروف و دارای طبع گرم است و در گروه بویایی شرقی گلی قرار می‌گیرد.

این محصول که جزء ادکلن زنانه معروف در سطح جهان به حساب می‌آید تولید کشور فرانسه بوده و در تهیه آن از اسانس‌هایی مانند کهربا، رز، شکوفه گیلاس و نعنا هندی استفاده شده است؛ این ادکلن جزء خانواده عطرهای گلی میوه ای قرار دارد و به دلیل رایحه شیرینی که دارد بسیار لطیف است، همچنین می‌تواند ماندگاری خوبی نیز داشته باشد.

هوگو باس نویت پور فمه اینتنس

ادکلان هوگو باس نویت نیز از دیگر ادکلن زنانه معروف در ایران یا دیگر کشورهای جهان به حساب می‌آید که به دلیل داشتن رایحه خوب، بسیاری از افراد آن را جزء یک عطر زنانه معروف و محبوب به حساب می‌آورند؛ این محصول دارای طبع معتدل و رایحه شیرین است، همچنین حجم آن ۷۵ میل بوده و دارای گروه بویایی گلی است.

 

 این محصول که در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد، جزء عطرهای بر پایه رایحه گل‌ها است و می‌تواند برای خانم‌های جوان و سخت پسند مناسب باشد. اسانس اولیه این ادکلن هلو است و به همین دلیل می‌تواند باعث تقویت زنانگی شود، همچنین این ادکلن از اسانس‌هایی مانند یاس، چوب صندل سفید، گل‌های سفید و روایح چوبی برجسته تهیه شده است.

فمه بای آشر زنانه

عطر و ادکلن زنانه فمه بای آشر از جمله ادکلن زنانه معروف است که دارای ترکیبی جذاب و خوشبو از موادی مانند یاس، رز سفید، نعناع هندی و سدر است، این ادکلن دارای رایحه شیرین و ملایم است که برای بسیاری از بانوان می‌تواند بسیار خوشایند باشد.

 این ادکلن ساخت کشور آلمان است که در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شده و رایحه آن شیرین و گلی است؛ این عطر زنانه معروف نیز به دلیل بوی دیوانه کننده و منحصر به فرد توانسته است جزء عطرهای خاص زنانه به حساب بیاید؛ پس از استفاده از این ادکلن به مرور زمان حس میوه‌ای آن ملایمتر شده و رایحه گلی بیشتر می‌شود، همچنین می‌توان از این ادکلن به صورت روزانه در تمام فصول سال مخصوصاً پاییز و زمستان استفاده کرد.

آزارو تویین زنانه

آزارو تویین از جمله برندهای عطر زنانه معروف است و به دلیل داشتن طبع معتدل و شیرین به عنوان یک ادکلن زنانه معروف شناخته می‌شود، این محصول دارای گروه بویایی رایحه‌های گلی است و برای تولید آن از مشک، رز، زنبق، هلو و بادام استفاده می‌کنند.

 سال عرضه این ادکلن ۲۰۰۷ بوده است و تا امروز توانسته نظر بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب کند، این عطر در سایز های ۳۰، ۶۰ و ۸۰ میل به بازار عرضه شده است که تمام آن‌ها دارای بطری شبیه به هم هستند؛ این ادکلن معمولا برای فصول گرم مناسب است و دارای ماندگاری بسیار خوب و پخش بوی متوسط است.

لانکوم لا ویه است بِلِه

ادکلن لانکوم لا ویه بله جزو معروف ترین ادکلن زنانه در ایران به حساب می‌آید که به دلیل بوی بسیار خوب و ماندگاری که دارد توانسته است یکی از بهترین عطر زنانه معروف به حساب بیاید.

لا ویه است بله دارای طبع گرم و عطری پیچیده و مدرن است که در آن انرژی بخشی و شادمانی مجسم شده است؛ این عطر سرشار از طراوت بوده و در گروه بویایی میوه‌ای گلی قرار دارد. این محصول به دلیل داشتن طبع گرم بیشتر برای فصل‌های پاییز و زمستان مناسب است، همچنین از جمله ادکلن زنانه معروف به حساب می‌آید که دارای پخش بوی زیاد و ماندگاری طولانی است.

والنتینو والنتینا

والنتینو والنتینا از جمله عطرهای خنک بوده و جزو ادکلن زنانه معروف به حساب می‌آید، این ادکلن در گروه بویایی شرقی گلی قرار داشته و دارای اسانس‌های متنوعی از جمله ترنج، گل مریم، کهربا، وانیل و توت فرنگی است.

رایحه این عطر شیرین بوده و دارای ماندگاری و پخش بوی متوسط است؛ همچنین حجم آن ۸۰ میل بوده و جزء عطرهای میوه‌ای‌گلی لطیف و دوست داشتن برای بیشتر خانم‌ها به حساب می‌آید؛ روی شیشه‌ی این ادکلن نقش سه گل وجود دارد که آن را با نام عطر والنتینو سه گل نیز می‌شناسند.

خرید بهترین ادکلن زنانه ملایم

ادکلن زنانه معروف
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *