ارسال از یک میلیون تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 1 میلیون و 500 هزار تومان یک اشانتیون 

دوتیسا پرفیوم

ادکلن مردانه ترش

برند
رایحه
قیمت - slider
تومان۰تومانتومان۶۳۸۰۰۰۰۰تومان

معرفی ادکلن مردانه ترش

یک مرد کاریزماتیک برای عطر خود اهمیت بالایی قائل است. انتخاب عطر در هر زمان و مکان خاص متغیر است و باید بهترین مورد را انتخاب کرد تا اعتماد بنفس را افزایش دهد و ساختار ذهن را آرام کند. خیلی از مردان از ادکلن‌های تلخ و سرد استفاده می‌کنند و این انتخاب همیشگی آن‌هاست در صورتی که هر مکان و موقعیتی به عطر مناسب نیاز دارد. در ادامه می‌خواهیم شمارا با ادکلن‌ مردانه ترش آشنا کنیم که بتوانید با دید وسیع‌تر به انتخاب ادکلن مناسب خود بنگرید.

بجز عطرهای تلخ و سرد خیلی از مردان بوی ترش را برای رایحه عطرشان می‌پسندند. در مورد اینگونه عطر و ادکلن‌ها باید بگوییم معمولا عطرهایی که در مجالس دوستانه استفاده می‌شوند، عطرهای سرد و ترش هستند. دلیل آن هم این است که حس طراوت و آرامش را به فرد منتقل می‌کنند. حسی که ادکلن‌های مردانه با رایحه ترش بر فرد مقابل می‌گذارد باعث احساس صمیمیت و دوستانه شدن فضای معاشرت می‌شود و بسیار توصیه شده که در جلسات کاری که جذب اعتماد حرف اول را میزند از ادکلن مردانه ترش استفاده کنید.

فروشگاه دوتیسا عرضه کننده انواع ادکلن های مردانه اورجینال با قیمتی مناسب می‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با هریک از موارد زیر با ما ارتباط داشته باشید.

رایحه غالب در ادکلن‌‌های ترش چیست

به طور کلی تشخیص و جداسازی ادکلن‌ها بر اساس طعم رایحه و نت‌های اصلی آن کار بسیار دشواری است و نیاز به مهارت بالایی دارد زیرا افراد با توجه به قدرت مشام خود ممکن است در تشخیص رایحه‌ها دچار اختلاف نظر شوند. ادکلن‌های ترش مردانه نیز جدا از این قائده نیستند و تشخیص رایحه آن‌ها و تفاوتشان بسیار دشوار است. هر عطر جدید از ترکیب نت‌های مختلفی ایجاد می‌شود و این ترکیب باعث می‌شود تشخیص نت‌های ابتدایی بسیار پیچیده شود و گاهی ترکیب این نت‌ها باعث ایجاد رایحه‌ای جدید می‌شود که شمارا متحیر می‌کند!

همه این تغییرات باعث می‌شود که حس بوی ترش به صورت غالب در عطرها قابل تشخیص نباشد و هرفرد رایحه متفاوت حس کند. همچنین از آنجایی که تشخیص افراد در مورد طعم رایحه‌ها متفاوت است، این احتمال وجود دارد، که عطری ترش معرفی شود، اما به نظر برخی از افراد طعم غالب ترش نداشته باشد و در مقابل برای بعضی دیگر، طعم ترش آزار دهنده‌ای ایجاد کند.

نت‌های عطر ترش مردانه

نت‌های ترش معمولا از مرکبات، میوه‌ها و گاهی از سبزیجات گرفته می‌شود ؛ این نت‌ها از نظر ساختار مولکولی بسیار سبک هستند و رایحه‌شان زودتر از سایر نت‌ها تبخیر می‌شود و نمی‌توانند از ماندگاری و نفوذ بالایی برخوردار باشند. به همین دلیل در کنار این نت از نت‌های پایدارتر نیز استفاده می‌کنند و گاهی مشاهده می‌کنید ادکلنی ترش بعد از مدتی رایحه شیرین می‌گیرد.

بهترین ادکلن ترش مردانه کدام است

اگر شما نیز از طرفداران ادکلن‌های ترش هستید قطعا این سوال برایتان پیش آمده که بهترین عطر ترش کدام است؟ از کجا آن را تهیه کنیم؟ چطور از قیمت آن اطمینان پیدا کنیم؟

عطر ادکلن تامی تی اچ بولد | Tommy Hilfiger TH Bold

این ادکلن در آگوست ۲۰۱۵ روانه بازار شد و در بدو ورود به عنوان ادکلنی قوی، شاداب و اسپرت بین مردان شناخته شد. این ادکلن رایحه ترش دارد و در بین ورزشکاران نیز به عنصر قدرت و پیروزی نامیده می‌شود.

این عطر با ترکیب مرکباتی از پوملو، نارنگی، گریپ فروت قرمز و ترنج آغاز می‌شود. قلب از نت‌های معطر اسطوخودوس و هل ترکیب شده با شکوفه ماندارین، یاس و آکوردهای چوبی بورونیا تشکیل شده است. پایه ترکیبی از نت‌های شکوفه پرتقال مطلق با چوب‌های مردانه مانند وتیور، سدر و چوب صندل است. تامی هیلفیگر TH Bold ادکلنی چوبی و مردانه است و در کنار حس شادابی حس قدرت را به شما می‌دهد.

عطر ادکلن جنیفر لوپز دسئو مردانه | Jennifer Lopez Deseo for me

یکی دیگر از ادکلن‌ها با رایحه ترش ادکلن Jennifer Lopez Deseo است که ترکیبی از نت‌های شیرین، پودری و عنبر است. این ادکلن با رایحه‌ای ملایم و ترش خود حسی مملو از آرامش و شادابی را به مخاطب شما می‌دهد و به شما کمک می‌کند در قلب اطرافیان نفوذ کنید.

این ادکلن در سال ۲۰۰۸ وارد بازار شد و به خریداران توصیه می‌شود اکثر در فصلی گرم مانند تابستان استفاده کنند.

عطر ادکلن دیویدوف کول واتر گیم مردانه | Davidoff Cool Water Game for Him

اگر به دنبال بمب انرژی هستید تبریک می‌گویم این ادکلن شمارا نجات خواهد داد! ادکلن مردانه و ترش دیویدوف واتر.

این محصول از سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شده است. توسط Pierre Wargnye در ترکیبی مرکبات – گل ساخته شده است. نت‌های ابتدایی با نت‌های شیرین هندوانه، گریپ فروت سبز تلخ و برگ‌های مرکباتی که با نت‌های شفاف و تازه مرکبات ترکیب می‌شوند تشکیل شده، احساس تابستان را برای ما به ارمغان می‌آورند.سدر، رایحه دودی از چوب Guaiacum و نعناع هندی حسی پایه این عطر هیجان انگیز را تشکیل می‌دهد و دلیل اصلی انرژی این ادکلن است.

خرید عطر مردانه ترش معروف

عطر/ادکلن‌های ترش مردانه می‌تواند برای شما که به دنبال ایجاد فضای صمیمی هستید مناسب باشد. در خرید این ادکلن‌های کمال دقت را بکنید که حتما جنس اورجینال خریداری کنید. می‌توانید به فروشگاه دوتیسا سر بزنید و از خرید عطری دلپذیر لذت ببرید.