ارسال از یک میلیون تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 1 میلیون و 500 هزار تومان یک اشانتیون 

دوتیسا پرفیوم

ادکلن مردانه شیرین

برند
رایحه
قیمت - slider
تومان۰تومانتومان۶۳۸۰۰۰۰۰تومان

اگر با صنعت عطرسازی آشنایی نسبی داشته باشید، حتماً اسم ادکلن‌های شیرین به گوشتان خورده است. عطرها دنیای پیچیده‌ای دارند و طبیعت این عطرها شیرین بوده و ساخت آن‌ها بر پایه رایحه وانیل است. وانیل از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین رایحه‌های ادکلن شیرین مردانه و زنانه است. رایحه وانیل افزایش‌دهنده طبیعی سطح غریزه جنسی است. علاوه بر این، از استرس افراد می‌کاهد. حس آرامش موجود در رایحه وانیل، افرادی را که همواره در جستجوی آرامش هستند به خود جذب می‌کند.

یک ادکلن شیرین مردانه با رایحه جذاب خود، ایجادکننده شادی، نشاط و سرزندگی است. ادکلن‌های شیرین گیرنده‌های چشایی را نیز تحریک کرده و بر این واقعیت تأکید دارد که طعم، ترکیبی بی‌نظیر از مزه و بو است. رایحه خاص و متفاوت عطرهای شیرین اثبات شده است. اگر ادکلن‌های شیرین به‌صورت تخصصی به کار برده شوند، می‌توان از آن‌ها به‌عنوان عامل جذب‌کننده افراد استفاده کرد و آرامش را به آنان هدیه داد. از ادکلن‌های شیرین مردانه می‌توان در تمام طول روز و به هنگام فعالیت‌ها و مکان‌های مختلف مانند محل کار و مدرسه استفاده کرد.

عطر و ادکلن مخصوص هر فرد به‌عنوان یک امضا شناخته می‌شود که حتی می‌تواند جزئی از هویت افراد را تشکیل دهد. شخصیت مردانی که به رایحه‌های شیرین گرایش دارند بسیار جذاب است. آن‌ها معمولاً مردانی هستند که زنان را به وجد آورده و کنجکاو می‌سازد. مردانی که از ادکلن‌های شیرین استفاده می‌کنند، دارای ذهنی جستجوگر هستند و به تجربه‌های جدید تمایل دارند.

استفاده از ادکلن‌ مردانه شیرین نشان می‌دهد که آقایان به داشتن یک زندگی شاد و خوشحال و سرشار از خوشی و دور از دردسر اهمیت می‌دهند. این موضوع به‌خوبی در روحیات مردان و همچنین شیوه زندگی آن‌ها آشکار است. بر اساس تجربه، اکثر مردان باجذبه و همچنین اغلب افراد با قوه تحریک شوندگی بالا، نسبت به ادکلن‌های شیرین علاقه و تمایل خاصی دارند.

چه مردانی به سراغ عطرهای شیرین می‌روند؟

در واقع آن دسته از مردانی که طرفدار رایحه شیرین هستند؛ افرادی بسیار مجذوب به نظر می‌رسند که زنان و اطرافیان خود را مجذوب می‌کنند. در واقع این دسته از مردان ذهنی کنجکاو و جستوجوگر دارند و دوست دارند که هر چیزی را تجربه کنند. مردانی که دوست دارند بوی خوشی داشته باشند عطرهایی با رایحه شیرین را ترجیح می‌دهند. این مشخصات از طرز فکر کردن و روحیه این مردان کاملا مشخص است. بیشتر مردانی که جذبه دارند و یا قوه تحریک شوندگی بالایی دارند از این رایحه‌ها بسیار خوششان می‌آید. 

فروشگاه دوتیسا عرضه کننده انواع ادکلن های مردانه اورجینال با قیمتی مناسب می‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با هریک از موارد زیر با ما ارتباط داشته باشید.

راهنمای خرید ادکلن مردانه شیرین

اول صبح عطر جدید را تست کنید: بهترین زمان برای انتخاب و تست کردن عطر و ادکلن صبح است؛ چرا که در صبح‌ها حس بویایی دقیق‌تر می‌شود و معمولا تحت تاثیر رایحه‌ای که در طول روز وجود دارد، قرار نخواهید گرفت.

از خود سوال کنید چه رایحه‌ای را دوست دارید: همیشه به دنبال رایحه‌ای مجذوب کننده باشید که منجر به خوشحالی شما شوند. رایحه‌ی شیرین این کار را برای شما انجام می‌دهد و اصولا این عطر مناسب شخصیت شما خواهد بود.

در زمان کوتاه عطرهای زیادی را تست نکنید: از آن جایی که حس بویایی خیلی حساس است نمی‌توانید که در زمان کوتاه بیشتر از سه عطر را امتحان کنید. در حقیقت بدن نمی‌تواند که به صورت همزمان بوهای مختلف را پردازش کند.

نوع پوست را در نظر بگیرید: اساسا عطرها با ترکیبات پوست بدن شما واکنش می‌دهند و سپس بوی خود را تولید می‌کنند. ترکیبات  پوست و پوست در بدن افراد مختلف، متفاوت خواهد بود، یعنی ادکلن‌ها روی پوست‌های متفاوت رایحه‌های متفاوتی دارند. روی مچ دست خود مقداری ادکلن بریزید و سپس آن را مالش دهید تا کاملا روی پوست شما بنشیند. زمانی که عطر تحت تاثیر گرمای بدن شما قرار گرفت بوی واقعی ان به مشام می‌رسد.

رایحه شیرین در عطر چه خاصیتی دارد؟

این دسته از ادکلن‌ها در صنعت عطر سازی از جمله محصولات اشتها آور هستند چرا که طبیعتی شیرین دارند و اساس آن‌ها را رایحه وانیل تشکیل داده است. در حقیقت جذاب‌ترین رایحه‌ای که برای ادکلن‌های شیرین زنانه و مردانه استفاده می‌کنند رایحه وانیل است چرا که به طور طبیعی منجر به افزایش و تقویت غریزه جنسی می‌شود. اصولا این رایحه استرس را کم می‌کند و در عین حال افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. در واقع یک نوع آرامشی را ایجاد می‌کند که بیشتر مردم به دنبال آن‌ها هستند. در حقیقت ادکلن‌های شیرین یادآور بوی میوه‌ها و غذاها هستند مخصوصا دسرها، شیرینی‌ها، شکلات ساده، کارامل، خامه تازه، تا بو‌های پیچیده‌تر در شیرینی‌های مختلف و کاپ کیک‌ها را نام برد.

گفتنی است که یک ادکلن مردانه شیرین با رایحه‌ای که دارد می‌تواند حس بازیگوشی، نشاط و شادی را در افراد ایجاد کند؛ و در عین حال سبب تحریک گیرنده‌های چشایی هم می‌شود. در نهایت بایستی بگوییم که عطرهای شیرین رایحه‌ای کاملا خاص و متفاوت دارند و اگر در استفاده از آن‌ها تخصص داشته باشید می‌توانید از آن‌ها به هر صورتی بهره ببرید، که اطرافیان را مجذوب خود کنید. باید اشاره کنیم که برای فعالیت‌های روزانه گزینه‌های بسیار مناسبی هستند که در مدارس و یا محل کار هم می‌توانید از رایحه آن‌ها بهره ببرید.  

نحوه انتخاب و خرید عطر و ادکلن شیرین مردانه

بسیاری از افراد می‌دانند که با خرید اینترنتی نمی‌توانند عطرهای مورد علاقه خود را بو کنند اما به خرید اینترنتی علاقه زیادی دارند و با اعتمادی که به سایت‌های معتبر دارند این علاقه و اشتیاق روز به روز هم بیشتر می‌شود. در واقع در سایت‌ها تمام مشخصات هر ادکلن به صورت کامل شرح داده شده است بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید آن‌ها ار تهیه کنید. می‌توانید به فروشگاه معتبر دوتیسا مراجعه کنید و بهترین ادکلن‌های مردانه شیرین را تهیه کنید.

ادکلن شیرین مردانه