ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم

ادکلن مردانه ملایم

برند
رایحه
قیمت - slider
تومان۰تومانتومان۶۳۸۰۰۰۰۰تومان

معرفی بهترین ادکلن مردانه ملایم با ماندگاری بالا

عطری که شما به طور معمول در طول روز استفاده می‌کنید؛ شخصیت درونی و علایق شما را نمایان می‌کند. اگر قصد خرید یک ادکلن مردانه را دارید که هم خوشبو باشد و هم بازخورد اجتماعی خوبی از اطرافیان بگیرد و بتوانید در تمام فصول سال و همه جا از آن استفاده کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم از عطر‌های ملایم و خنک غافل نشوید!

با انتخاب یک ادکلن خوشبو و ملایم مردانه، می‌توانید عطر امضای خود را در روزهای گرم و دورهمی‌های دوستانه ثبت کنید و به بیانی همواره با آن رایحه در بین اطرافیانتان شناخته شوید. چنانچه انتخاب شما برای خرید ادکلن مردانه با بوی ملایم و خنک، یک عطر ملایم با ماندگاری بالا است و نمی‌دانید چه ادکلنی را انتخاب کنید ما بهترین پیشنهاد را به شما خواهیم داد.

رایحه‌های به کار رفته در عطر ملایم مردانه

اکثر عطرهای ملایم مردانه دارای رایحه شیرین یا سرد هستند كه حس خنكي و تازگي را القاء می‌کنند. این عطرها معمولا شامل روایح مرکباتی، آبزی و گیاهی هستند وهمچنین ما می‌توانیم روایح مشترکی مانند روایح چوبی یا دودی را، هم در عطرهای سرد و هم در عطرهای گرم استشمام کنیم.

از طرفی عطرهایی با رایحه گل‌فام نیز معمولا دارای رایحه ملایمی هستند که حس طراوت و خنکی را با خود به همراه می‌آورند و جزو رایحه‌های محبوب، مخصوصا نزد بانوان محسوب می‌شوند.

عطرهای با رایحه مرکباتی، بوی مرکبات مختلف از ترنج و پرتقال گرفته تا نارنگی و لیموترش را برایمان تداعی می‌کنند و درعطرهای گیاهی و آبزی، روایح آب دریا، اقیانوس و گیاهان سبز برجسته‌ هستند. نکته قابل توجه این است که در ساخت عطرهای ملایم تنها از این رایحه‌ها استفاده نمی‌شود و بوی غالب در این نوع ادکلن ها اکثرا این روایح و یا ترکیبی از آن‌ها است. در واقع هر ادکلن دارای سه نت آغازین و میانی و پایانی است که هر نت می‌تواند بوی متفاوتی داشته باشد.

فروشگاه دوتیسا عرضه کننده انواع ادکلن های مردانه اورجینال با قیمتی مناسب می‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با هریک از موارد زیر با ما ارتباط داشته باشید.

چند نمونه ادکلن ملایم مردانه معروف در دنیا

عطر مردانه ملایم و ماندگار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید برای حضور در مکان‌ها و شرایط مختلف از عطر ویژه خودتان استفاده کنید، به خوبی باید از تناسب عطر با شرایط مختلف آگاهی داشته باشید. چنانچه قصد دارید عطر مخصوص خودتان را بیابید؛ باید بدانید که انتخاب آن رابطه نزدیکی با شخصیت و علایق شما دارد و به نوعی عطری که استفاده می کنید نشان‌دهنده شخصیت شماست. در خصوص عطرهای ملایم، جالب است بدانید برخلاف تصور عموم مردم این رایحه محبوب فقط مختص خانم‌ها نیست و ادکلن‌های مردانه با بوی ملایم و خنک طرفداران زیادی دارد، بنابراین در خرید ادکلن مردانه ملایم، خود را به جنسیت محدود نکنید!

اما به طور کلی چه کسانی بهتر است از عطرهای ملایم استفاده کنند؟

اگر در مناطق گرم و یا در فصول گرم سال قصد خرید یک ادکلن ویژه که پخش بالایی داشته باشد و توجه دیگران را به خود جلب کند، دارید؛ توصیه می کنیم حتما سراغ ادکلن‌های ملایم و خنک بروید. همچنین در صورتی که قصد دارید در محیط‌های ورزشی، عطری با بوی مطبوع و انرژی بخش استفاده کنید؛ عطر مردانه ملایم انتخاب خوبی به نظر می رسند. به همین جهت برای جلوگیری از ایجاد بوی ناخوشایند در بدن خود، پیشنهاد می‌شود از عطرهای بدون بو یا دارای رایحه ملایم استفاده کنید. به این ترتیب، بوی عرق شما از بین خواهد رفت یا از ایجاد آن جلوگیری خواهد شد.

یکی از دلایل محبوبیت ادکلن‌های ملایم مردانه و زنانه این است که در فصل بهار و تابستان، این عطرها سبب سردرد و آزار دیگران نمی‌شوند و به همین علت افراد زیادی سراغ خرید این عطرها می‌روند. بنابراین به طور کلی به آقایانی که قصد دارند یک عطر مناسب محیط‌های ورزشی و یا مناسب مهمانی‌های شبانه تابستانی بخرند و یا اگراهل قرارهای کاری یا دوستانه مداوم هستند، پیشنهاد می‌کنیم ادکلن های مردانه با بوی ملایم و ماندگار را در اولویت خرید خود قرار دهند.

خرید بهترین ادکلن مردانه تلخ

ماندگاری ادکلن مردانه ملایم روی پوست‌های مختلف

ماندگاری عطر، به دوام عطر بر روی پوست گفته می‌شود که به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع عطر و فرمولاسیون آن، مکان نگهداری از آن، روش استفاده و حتی نوع پوست می‌تواند بر ماندگاری و بوی عطر تاثیر داشته باشد. در ابتدا بهتر است بدانید پوست چرب بهتر از پوست خشک عطر را روی خود نگه می‌دارد و دلیل آن رطوبت بیشتر پوست چرب است که به ماندگاری عطر کمک می‌کند بنابراین بهتر است کسانی که پوست خشکی دارند، از عطرهای با رایحه‌ی ضعیف و یا عطرهایی که حاوی اسانس کم هستند، استفاده نکنند.

در نتیجه قبل از خرید ادکلن مردانه ملایم مناسب، بهتر است نوع پوست خود را بشناسید. چنانچه پوست شما خشک بود می‌توانید قبل استفاده از عطر از کرم مرطوب کننده یا وازلین استفاده کنید تا دوام عطر را بالا ببرید.

عطرهای ملایم و خنک به طور معمول دوام کمتری نسبت به عطرهای گرم، شیرین یا تند دارند، به علاوه ماندگاری عطرهایی که در نت‌های خود دارای روایح مرکباتی هستند، نسبت به عطرهای دیگری که نت‌های گرمی مانند دارچین و وانیل و سایر ادویه‌ها دارند، کمتر است؛ اما از طرفی عواملی نظیر میزان روغن عطر و فرمولاسیون آن می‌تواند ماندگاری عطر را بالا ببرد.

خرید ادکلن مردانه ملایم

چنانچه جزوعلاقمندان ادکلن‌های خوشبو و ملایم هستید در انتخاب خود شک نکنید!
عطرهای ملایم به خصیصه عام پسند بودنشان معروف هستند و معمولا رایحه‌هایی هستند که کمتر کسی هست که به آن‌ها علاقه‌مند نباشد. اگر قصد خرید یک عطر مردانه ملایم را دارید و می‌خواهید پخش بالا و بوی مطبوعی داشته باشد و علاوه بر آن بازخوردهای اجتماعی خوبی هم داشته باشد به طوری که بتوانید در قرارهای کاری یا مناسبت‌های خاص دونفره از آن استفاده کنید، از خرید عطرهایی که رایحه ملایم دارند غافل نشوید. فروشگاه دوتیسا عرضه کننده انواع ادکلن خوشبو و ملایم مردانه از قیمت ۳۵۰ هزارتومان الی ۱۰ میلیون تومان می‌باشد.

خرید ارزان ترین ادکلن مردانه با رایحه ملایم

عطر ادکلن چلنج اسپرت مردانه – CHALLENGE SPORT EDP