ارسال از یک میلیون تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 1 میلیون و 500 هزار تومان یک اشانتیون 

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

خوشبو بودن و ثبت رایحه‌ای ماندگار در ذهن، درست به اندازه ظاهر زیبا مهم خواهد بود. تاثیری که یک بو یا یک رایحه بر ذهن انسان خواهد گذاشت، گاه می‌تواند بیشتر از هر لباسی بوده و ذهن افراد مختلف را به خود درگیر نماید. بسیاری از افرادی که تنها با یک بار ملاقات در ذهن ما حک می‌شوند و ما نمی‌توانیم تصویر آن‌ها را از ذهن خود پاک کنیم، معتقد هستند که راز این ماندگاری در بوی خوشی نهفته است که آن‌ها بر بدن دارند.
در بسیاری از مواقع تنها استفاده از یک عطر مناسب کارساز نبوده و نمی‌تواند به شما کمک زیادی کند. بسیاری از ادکلن‌ها و عطرها بعد از گذشت مدت کوتاهی اثر خود را از دست داده و دیگر نمی‌توانند به لباس و بدن شما بوی خوبی را هدیه دهند.
در راستای رفع این مشکل، در این مقاله به بررسی بهترین روش عطر زدن پرداخته و راه‌های مختلفی را بررسی می‌کنیم که با استفاده از آن، می‌توان ماندگاری زیادی را به یک عطر بخشید. با استفاده از راهکارهای ارائه شده در این مقاله می‌توانید بوی خوشی که ادکلن به شما هدیه می‌دهد را ادامه‌دار کرده و به مدتی طولانی از آن استفاده نمایید. با ما برای کشف روش صحیح عطر زدن برای ماندگاری بیشتر همراه باشید.

محل های مناسب اسپری عطر بر روی بدن

خرید بهترین ادکلن زنانه شیرین

محل های مناسب اسپری عطر بر روی بدن

بسیاری از مردم اطلاع زیادی نسبت به این مسئله ندارند اما اهمیت نقاط انتخاب شده برای عطر، بسیار زیاد بوده و می‌تواند مدت عمر عطر بر روی بدن افراد را تعیین کند. در حقیقت، شما می‌توانید با استفاده از تشخیص درست در هنگام زدن عطر و انتخاب بهترین روش عطر زدن، به عطر خود عمری طولانی بخشیده و خود را از مصرف متعدد آن، بی‌نیاز کنید.
بهترین محل برای استفاده از عطر در بدن، معمولا محل‌های هستند که ضربان دارند. اغلب مردم از عطرها و ادکلن‌ها در مناطقی استفاده می‌کنند که ممکن است ترشحات و عرق کردن در آن‌ها بیشتر باشد، اما استفاده از عطر در مناطقی که ضربان دارند انتخاب منطقی‌تری خواهد بود. مچ دست، گردن و قفسه سینه می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای عطر باشند و استفاده از عطر در این مناطق، سبب ماندگاری بیشتر عطر و حتی پخش شدن بیشتر آن در فضا خواهد شد.

خرید بهترین ادکلن زنانه خنک

روش صحیح عطر زدن برای خانم ها و آقایان

ساختار بدن زنان و مردان در موارد زیادی متفاوت بوده و استفاده از بسیاری از لباس‌ها و مواد بهداشتی مانند عطر، در بین زنان و مردان یکسان نخواهد بود. برخی از نقاط بدن زنان نسبت به مردان حساس‌تر بوده و ممکن است زودتر عرق کرده و یا بو بگیرند. هم مردان و هم بانوان می‌توانند با انتخاب محل‌هایی که در معرض هوا هستند، عطر را پخش کرده و به ماندگاری آن کمک کنند.
برای پی بردن به روش صحیح عطر زدن، باید دقت کرد تا عطر را در قسمت‌هایی از بدن که گرم‌تر بوده و حرارت بیشتری دارند، قرار دهیم. این مسئله به طول عمر عطر کمک کرده و بدن ما را برای مدتی طولانی‌تر خوشبو نگاه می‌دارد. استفاده از ادکلن‌های مخصوص برای بانوان می‌تواند به آن‌ها در بسیاری از بخش‌ها کمک کرده و باعث شود تا تلفیق بوی عرق بدن و عطر، بوی نامطبوعی را تولید نکند.

اشتباهات رایج هنگام استفاده از ادکلن

اغلب افراد استفاده از ادکلن‌ها و خوشبوکننده‌ها را امری بسیاری ساده و رایج تلقی کرده و اهمیتی به چگونگی آن نمی‌دهند. این مسئله می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی شده و اشتباهاتی بسیار رایج را برای ما به همراه داشته باشد. با دانستن این نکات می‌توانیم به خوبی از انجام دادن آن‌ها امتناع کرده و بهترین استفاده را از عطر و ادکلن خود ببریم.
یکی از رایج‌ترین اشتباهات هنگام استفاده از ادکلن، درباره محل استفاده از آن است. در بسیاری از موارد سعی می‌شود تا از ادکلن‌ها و عطرها در ناحیه زیر بغل استفاده شود. استفاده از ادکلن در این نواحی ایده خوبی نیست، زیرا تلفیق بوی عرق و ترشحات بدن با عطر، می‌تواند سبب از دست رفتن بوی عطر شده و آسیب زیادی به عطر وارد نماید.

اشتباهات رایج هنگام استفاده از ادکلن

خرید بهترین ادکلن مردانه تلخ

خرید ادکلن زنانه

خرید انواع ادکن زنانه

بهترین روش عطر زدن برای ماندگاری بیشتر

اگر قصد دارید تا از عطر خود به شیوه‌ای استفاده کنید که ماندگاری زیادی داشته و تا مدت‌ها اثر آن بر روی بدن و لباس شما باقی بماند، بهتر است تا به نقاطی که قرار است عطر را به آن اسپری کنید و همچنین نوع اسپری کردن دقت کنید و اینگونه بهترین روش عطر زدن را فرا گیرید.


هنگام اسپری کردن، بهتر است تا تا بطری عطر را در فاصله سه تا پنج سانتی متری از بدن گرفته و سپس اقدام به استفاده از آن نمایید. نزدیک‌تر کردن بطری می‌تواند سبب استفاده زیاد از آن شده و مقدار زیادی از آن را به سمت بدن شما منتقل نماید. دورتر بودن آن نیز ضررهای خاص خود را داشته و سبب می‌شود تا عطر به خوبی بر روی پوست یا لباس شما قرار نگیرد.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

محل مناسب نگهداری عطر و ادکلن

به مغازه‌های فروش عطر و ادکلن دقت کنید؛ نکته مشترکی که می‌توان در تمامی این مغازه‌ها مشاهده نمود، موقعیت‌ قرارگیری آن‌ها است. فروشندگان حرفه‌ای عطر تلاش می‌کنند تا عطر و ادکلن‌ها در معرض نور آفتاب نباشد. یکی از اصلی‌ترین دشمنان عطرها، آفتاب بوده که می‌تواند به سادگی تاثیرگذاری آن را از بین برده و بوی آن را دچار تغییر نماید.
شما می‌توانید عطرهای خود را در کمد یا داخل کشو قرار دهید و بدین شکل از بوی آن‌ها در برابر عوامل طبیعی مانند نور آفتاب، محافظت نمایید. بهتر است تا از عطر در مکان‌های خشک نگهداری شود و دمای این مکان‌ها، بیش از حد طبیعی گرم یا سرد نباشد.

محل مناسب نگهداری عطر و ادکلن

۱۵ روش برای استفاده بهتر از عطر و ادکلن

  1. قبل از استفاده دوش بگیرید.
  2. پوست خود را خشک کنید.
  3. از مواد و کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده نمایید.
  4. محل مناسب برای استفاده را انتخاب کنید.
  5. عطر را در محیط مناسب نگهداری کنید.
  6. بهترین روش عطر زدن و میزان مناسب مصرف عطر در هر دوره را به یاد داشته باشید
  7. قسمت‌های نبض‌دار و گرم را برای استفاده از عطر انتخاب کنید.
  8. از عطر بر روی استخوان ترقوه خود استفاده کنید
  9. از عطر بر روی ران استفاده کنید.
  10. بعد از استفاده از عطر بر روی مچ، اجازه دهید تا عطر خود به خود جذب شود.
  11. عطر را در مکان‌های خنک نگهداری کنید.
  12. از نگهداری عطر در سرویس‌های بهداشتی خودداری نمایید.
  13. قبل از استفاده از عطر پوست خود را با مرطوب‌کننده یا وازلین چرب نمایید.
  14. عطر روز و شب خود را جدا کرده و از یک عطر در تمامی مواقع استفاده نکنید.
  15. بهتر است تا عطر خود را هر سه الی چهار ساعت تمدید نمایید.

چه مقدار ادکلن باید استفاده کنید؟

یکی از اصلی‌ترین سوالات در هنگام استفاده از ادکلن، این است که چه مقدار از عطر برای بدن کافی خواهد بود و چه زمانی باید استفاده از عطر را متوقف کرد.
بهترین کار در این زمینه این است که عطر خود را دست کم نگرفته و مقدار کمی از آن را مصرف نمایید. دو الی سه پاف می‌تواند برای بو گرفتن بدن و لباس کافی باشد و استفاده بیشتر از این حد، ممکن است موجب بروز سردرد شده یا آسیب‌های زیادی را به بوی اصلی عطر وارد نماید.

چه مقدار ادکلن باید استفاده کنید؟

بهتر است ادکلن را روی لباس زده شود یا روی پوست؟

یکی از جالب‌ترین سوالات انسان درباره ادکلن همین مسئله بوده و می‌توان این سوال یکی از چالش‌ برانگیزترین سوالات در زمینه عطر و ادکلن به شمار آورد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از ادکلن بر روی لباس استفاده کنند و برخی دیگر، دوست دارند تا رایحه خوب را مستقیما بر روی پوست خود استفاده کرده و آن را همراه با خود داشته باشند.
استفاده از عطر بر روی پوست و اسپری کردن آن به صورت مستقیم، تاثیر بسیار بیشتری داشته و ماندگاری بالاتری خواهد داشت. اگر قصد دارید تا ادکلن یا عطر شما بوی خوبی منتشر کرده و تا مدت زیادی بر روی پوست باقی بماند، بهتر است تا از آن به صورت مستقیم استفاده نمایید.

در انتها و پس از بررسی بهترین روش عطر زدن و نکات مهم آن، می‌توانیم استفاده بهتر و کامل‌تری از عطرها و ادکلن‌های خود داشته و آن‌ها را به بهترین نحو ممکن بر روی پوست یا لباس خود اضافه کنیم. توجه داشته باشید که استفاده از عطر یکی از نکات بسیار مهم در زمینه شیک پوشی محسوب شده و تاثیر بسیار بالایی را بر روی دیدگاه مردم نسبت به شما خواهد داشت.
اگر به دنبال مقبولیت اجتماعی هستید و دوست دارید تا افراد مختلف شما را از روی رایحه خوشی که متساعد می‌کنید به یاد داشته باشند، بهتر است تا بهترین روش عطر زدن را یاد گرفته و از آن به بهترین شیوه استفاده نمایید.

خرید بهترین ادکلن زنانه ملایم

بهترین روش عطر زدن
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *