ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

انتخاب عطری که متناسب با شخصیت و سلایق شما باشد معمولا کار دشوار و بااهمیتی است. عطر شما در صورتی که درست انتخاب شده باشد، می‌تواند تبدیل به امضای شخصی شما شود و شما را در هر جمعی در مرکز توجه قرار دهد.

در واقع یک عطر خوشبو و با پخش بوی بالا نه تنها باعث ایجاد حس خوشایند در اطرافیان شما می‌شود، بلکه در مواردی می‌تواند شما را فردی جذاب و خاص نشان دهد.

علاوه بر این عطرها می‌توانند برای شما خاطرات جذابی را رقم بزنند؛ به طوری که شما می‌توانید با انتخاب یک ادکلن زنانه جذاب یک شب رویایی را با شریک زندگی‌تان تجربه کنید و خاطره به یاد ماندنی با آن عطر ایجاد کنید!

بنابراین چنانچه قصد دارید عطری جذاب و خاص انتخاب کنید که توجه مرد زندگی شما را جلب کند؛ بهتر است قبل از هرچیز ویژگی جذاب ترین و بهترین عطر زنانه از نظر آقایان را بشناسید و علاوه بر آن از روحیات و سلیقه شریکتان مطلع باشید.

خرید ادکلن مردانه

ادكلن مردانه معروف

خرید بهترین ادکلن زنانه شیرین

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان چه ویژگی باید داشته باشد؟

به طور کلی یک رایحه یا عطر مشخص را نمی‌توانیم به طور قطعی به عنوان بهترین عطر زنانه از دید آقایان در نظر بگیریم و بهترین عطر، از آن جایی که بسته به سلیقه است از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اما در دید کلی معمولا  اکثر مردان عطرهایی را با پخش بو و ماندگاری بالا و همچنین معمولا رایحه‌های گرم و ملایم می‌پسندند.

اما همانطور که اشاره کردیم انتخاب عطر بسیار سلیقه‌ای است و لازم است که از سلیقه و روحیات شریکتان مطلع باشید و عطر خود را با توجه به آن انتخاب کنید.

به طور مثال ممکن است شما عطری بسیار گرم و یا رایحه‌های تلخ و محرک را انتخاب کنید، در حالی که فرد مقابل شما نسبت به این رایحه‌ها حساس باشد و دچار سردرد شود و در این حالت به جای جذب شدن، بیشتر از شما دوری گزیند!

خرید بهترین ادکلن زنانه خنک

معرفی ۵ عطر زنانه خاص و اورجینال برای جذب مردان

ایو سن لورن بلک اوپیوم اینتنس

این ادو پرفیوم زنانه از برند ایوسن لورن با رایحه تلخ و گرم در سال ۲۰۱۹ تولید و به بازار عرضه شد. بلک اوپیوم اینتنس روحی فریبنده و جذاب در شما القا می‌کند و بنابراین توجه هر مردی را به شما جلب می‌کند!

این ادوپرفیوم از جمله عطرهای شرقی وانیلی است. نت اولیه عطر بلک اوپیوم شامل تمشک بوسین و ابسنث است که مخلوطی از ترشی و شیرینی است و هیجان خاصی را به شما القا می‌کند.

بعد گذشت زمان اندکی نت میانی عطر به مشام می‌رسد که بوی قهوه را برای شما تداعی می‌کند و رایحه تلخ قهوه بیش از بیش عطر را لوکس و جذاب می‌کند و ترکیب آن با نت‌های شکوفه پرتقال و گل یاسمن ترکیبی فوق العاده و آرامش بخش ایجاد می‌کند.

با گذشت زمان بیشتری رایحه وانیل و شیرین بیان و چوب در نت نهایی عطر بلک اوپیوم به مشام می‌رسد که ترکیبی شیرین و گرم و دلربا برای شما به ارمغان می‌آورد به طوری که هر مردی را تحت تاثیر قرار می‌دهد!

خرید بهترین ادکلن زنانه تلخ

تام فورد ولوت ارکید

ادوپرفیوم خوشبو زنانه ولوت ارکید از برند تام فورد، عطری با رایحه گرم و شیرین است که در سال ۲۰۱۴ معرفی و عرضه شد. این عطر با رایحه بی‌نظیر و دلپذیری که دارد مناسب استفاده روزمره است و شما می‌توانید با استفاده از آن جذابیت استایل خود را تکمیل کنید.

این ادوپرفیوم شرقی گل‌دار غالبی از گرمی وانیل، گل ارکیده و شیرینی نیشکر دارد. در نت اولیه ترکیبی از ترنج و نارنگی و عسل به مشام می‎‌رسد. در ادامه نت میانی که ترکیب جذابی از گل‌های مختلف از جمله گل ارغوان، گل سنبل، گل مگنولیا، گل نرگس، گل ارکیده، گل رز، گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال ظاهر می‌شود که  به جسم و روح شما نفوذ می‌کند و ترکیب بوی گل، جذابیت و ظرافت‌های زنانه شما را چند برابر بیشتر می‌کند.

با گذشت زمان در نت پایانی، گرما و انرژی جایگزین رایحه ملایم و دلپذیر گل در نت‌های میانی می‌شود و ترکیبی از نت‌های چرم جیر، صمغ مر، ، وانیل و چوب صندل پدیدار می‌شود.

خرید بهترین ادکلن زنانه ملایم

گوچی گیلتی ادو تویلت

عطر گوچی گیلتی عطری مخصوص بانوان جسور، فریبنده و زیبا است که در سال ۲۰۱۰ طراحی شده است.

 ادوپرفیوم گوچی رایحه شیرین و ملایم دارد، که خنکی و تازگی آن، حس لذت بخشی به شما می‌بخشد. این عطر اغواگرانه بی شک جزوی از استایل شما و تبدیل به امضای شخصی شما می‌شود و به راحتی نمی‌توانید استفاده از آن را از عادات روزمره خود حذف کنید!

با اولین اسپری این عطر تندی و خنکی خاصی را احساس می‌کنید که به دلیل اسانس ترنج و فلفل صورتی در ترکیبات این عطر است. اما با گذشت زمان نت‌های میانی ظاهر می‌شود که با خود رایحه میوه‌ای و گلی به همراه می‌آورند که ترکیبی از گل شمعدانی ، یاس، یاس بنفش، انگور فرنگی سیاه و هلو می‌باشد.

نت نهایی این عطر که با گذشت زمان حس می‌شود، مشک ، کهربا، وانیل و نعناع هندی می‌باشد که رایحه گرم و دلنشین ایجاد می‌کند و شما را فردی ظریف و فریبنده نشان می‌دهد.

خرید بهترین ادکلن مردانه تلخ

پاکو رابان بلک ایکس اس لکسس اکستریم

ادوپرفیوم زنانه بلک ایکس اس از برند پاکو رابان عطری با رایحه گرم و شیرین است که در سال ۲۰۱۳ در کشور اسپانیا تولید و به بازارعرضه شده است.

این عطر که از گروه بویایی شرقی گلی است در آغاز ترکیبی گل‌دار از بهار نارنج و گل لادن را به شما ارائه می‌دهد و در ادامه ترکیبی از اسانس‌های رز و هلو تازه و گل تاتوره نت‌های میانی را تشکیل می‌دهند و بعد از گذشت زمان زیادی نت‌های پایانی که ترکیبی از بوی کهربا و وانیل است رایحه شیرین و گرم ایجاد می‌کند.

ویکتوریا سکرت بامب شل 

ادکلن زنانه بامب شل که محصول برند آمریکایی ویکتوریا سکرت است در سال ۲۰۱۰ تولید  و روانه بازار شد.

این ادوپرفیوم جذاب با گروه بویایی گل‌دار و میوه‌ای، دارای رایحه لطیف و ملایم است که آن را مناسب استفاده خانم‌های جوان کرده و برای استفاده در روزهای گرم و تابستانی فوق العاده است.

عطر بامب شل برای جذاب بودن طراحی شده است و مخصوص زنان جوان و دختران نوجوانی است، که دوست دارند روابط اجتماعی خود را قوی‌تر کنند و جذابیت ظاهری‌شان را به نهایت برسانند.

عطر بامب شل ویکتوریا سکرت در ابتدا رایحه‌ای شیرین و میوه‌ای که از ترکیب توت فرنگی، آناناس، پشن فروت، نارنگی و گریپ فروت به شما ارائه می‌دهد.

نت میانی این عطر که ترکیبی از گل‌های یاسمن سفید، صد تومانی، ارکیده، زنبق دره (برف) و توت قرمز است که رایحه‌ای شیرین و گل‌دار دارد.

 با گذشت زمان نت‌های پایانی جایگزین نت میانی می‌شود که رسمی تر از نت‌های قبلی است و ترکیبی از مشک، خزه درخت بلوط و نت چوبی است که به شما اعتماد به نفس خاصی می‌بخشد.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *