ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا بسیارگران قیمت نیستند و شما تنها در صورت پیدا کردن بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا می‌توانید استایل خاص خود را داشته باشید. در حال حاضر انواع عطر و ادکلن‌ها به وسیله برندهای متفاوت و خاص تولید شده و همیشه محصولات اورجینال به وسیله عرضه‌کنندگان معتبر به فروش می‌رسند که بالا بودن تنوع برندها سبب سردرگمی افراد شده است.

 ما در طول متن پرطرفدارترین و بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا را معرفی خواهیم کرد. پس اگر جزو کسانی هستید که به دنبال محصولات خاص باقیمت مناسب می‌گردد تا انتهای متن همراه ما باشید.

خرید بهترین ادکلن زنانه شیرین

معرفی بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا

بوی عطر و ادکلن برای آقایان فوق‌العاده‌ حائز اهمیت بوده و به ‌عنوان یک اکسسوری استفاده می‌گردد.

مخصوصاً آقایانی که شیک پسند هستند و استایلی خاص دارند، همیشه حساسیت بسیار بالایی را هنگام خرید انواع عطر و ادکلن از خود نشان می‌دهند.

خرید عطر و ادکلن خاص و اورجینال که بسیار متفاوت و شیک باشد باعث می‌شود که دیگر نیازی به خرید پی‌درپی محصولات متنوع که کیفیت چندانی هم ندارند، نداشته باشید و این مورد باعث کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود.

در واقع همیشه خرید یک محصول اورجینال و خاص بسیار بهتر از خرید محصولات ارزان قیمت ولی بی‌کیفیت می‌باشد؛ از طرفی بوی عطر به گونه­ای نشان دهنده سلیقه و متفاوت بودن آقایان می‌باشد پس بهتر است که محصولات خاص و اورجینال خریداری شود.

متاسفانه بسیاری از عطرهایی که در بازار وجود دارند دارای کیفیت چندان خوبی نبوده و ماندگار بالایی ندارند، در صورتی ‌که شما با خرید محصولات باکیفیت می‌توانید بسیار متفاوت و خاص باشید

خوشبختانه امروزه امکان دسترسی به عطرهای اورجینال با قیمت مناسب به‌ راحتی امکان‌پذیر شده است و به‌ هیچ‌ عنوان هم خرید عطر با کیفیت و اورجینال به معنای پرداخت هزینه‌های زیاد نیست، شما در صورت خرید از مراکز عرضه معتبر می‌توانید به پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای موجود در بازار با قیمت بسیار مناسب دسترسی داشته باشید.

خرید بهترین ادکلن زنانه خنک

عطر ادکلن تام فورد نویر د نویر

برند تام فورد یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده انواع عطر و ادکلن می‌باشد که محصولات مختلفی را با رایحه‌های متفاوت و خاص به بازار عرضه نموده است.

 این عطر با رایحه‌های نعناء هندی، رز مشکی و دنبلان سیاه تهیه شده است که دارای بوی بسیار خاص و قدرتمند می‌باشد.

نوع این عطر ادو پرفیوم بوده و دارای رایحه چایپر می‌باشد، کشور تولید کننده این محصول آمریکا بوده و از اسانس وانیل، رز نعناع، خزه درخت بلوط ،دود زعفران و قارچ، هنگام تولید آن استفاده شده است.

عطر دیور ساواج الکسیر

برای تشخیص اینکه تاریخ مصرف عطر گذشته است، بعد از بررسی عدد درج شده روی جعبه یا شیشه عطر به عنوان تاریخ انقضا، اولین فاکتور دیگری که می‌توانید بررسی کنید ظاهر و رنگ عطر است. معمولا ظاهر عطر فاسد تغییر می‌کند که البته این مسئله به راحتی قابل تشخیص نیست زیرا شیشه برخی عطرها طوری طراحی شده اند که این امکان را به شما نمی‌دهند تا رنگ مایع عطر را ببینید و یا ممکن است شما توجه به رنگ اولیه مایع عطر نکرده باشید، بنابراین در این صورت نمی‌توانید متوجه تغییرات ظاهری مایع عطر شوید و فاسد شدن آن را تشخیص بدهید.

به طور کلی رنگ مایع برخی عطرها هنگام فاسد شدن، تیره‌تر می‌شود و شفافیت روزهای اول را ندارد و یا در برخی دیگر ممکن است مایع عطر حالت شیری یا چرب پیدا کند.

خرید بهترین ادکلن مردانه تلخ

خرید ادکلن زنانه

خرید انواع ادکن زنانه

عطر مردانه دلچه گابانا

دولچه گابانا یکی از معروف‌ترین برندهای تولید کننده انواع عطر و ادکلن در ایتالیا می‌باشد که محصولات این کشور در سال ۲۰۱۵ عرضه‌شده است.

طبع عطر مردانه دلچه گابانا، گرم بوده و دارای رایحه‌ای چوبی ادویه‌ای می‌باشد. این عطر شیک مردانه از ترکیب ریحان، گریپ‌فروت و گشنیز ساخته‌ شده است که در نت‌های میانی این محصول شکوفه پرتقال، حل و زنجبیل احساس می‌شود، همچنین وجود نت‌های تنباکو سبب متفاوت شدن این عطر شده است. عطرهای دلچه دارای رایحه‌ای گرم و شیرین هستند و بهترین گزینه برای آقایان شیک پسند می‌باشند.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

عطر آمواج اینترلود

برند امواج یکی از کمپانی‌های عمان می‌باشد که از سال ۲۰۱۲ انواع عطر خاص را به بازار عرضه نموده است که مدل‌های متنوع تولید شده توسط این برند دارای رایحه‌ای گرم و شیرین برخوردار هستند و یک حس تلخی در آنها مشاهده می‌گردد.

 برند امواج اینترلود از ادویه‌های امواج در نت‌های ابتدایی با ترکیب ترنج، پونه کوهی و عصاره فلفل قرمز شیرین در تولید محصولات خود استفاده می‌کند و این باعث می‌شود تا حس دریافت نت‌های خاص و طولانی ایجاد شود، در واقع ترکیب نت‌های ابتدایی با نت‌های رمانتیک شامل صمغ کندر کهربا، گل آفتابی، صمغ درختچه مرو و اوپوپوناکس سبب شده است تا ماندگاری و کیفیت بوی این عطر فوق‌العاده خاص گردد؛ از ترکیب رنگ‌های آبی و طلایی در شیشه این عطرها استفاده می­گردد. این محصولات مناسب فصل زمستان بوده و بوی فوق‌العاده عالی و ماندگار دارند.

عطر مارلی پگاسوس

برند امواج یکی از کمپانی‌های عمان می‌باشد که از سال ۲۰۱۲ انواع عطر خاص را به بازار عرضه نموده است که مدل‌های متنوع تولید شده توسط این برند دارای رایحه‌ای گرم و شیرین برخوردار هستند و یک حس تلخی در آنها مشاهده می‌گردد.

 برند امواج اینترلود از ادویه‌های امواج در نت‌های ابتدایی با ترکیب ترنج، پونه کوهی و عصاره فلفل قرمز شیرین در تولید محصولات خود استفاده می‌کند و این باعث می‌شود تا حس دریافت نت‌های خاص و طولانی ایجاد شود، در واقع ترکیب نت‌های ابتدایی با نت‌های رمانتیک شامل صمغ کندر کهربا، گل آفتابی، صمغ درختچه مرو و اوپوپوناکس سبب شده است تا ماندگاری و کیفیت بوی این عطر فوق‌العاده خاص گردد؛ از ترکیب رنگ‌های آبی و طلایی در شیشه این عطرها استفاده می­گردد. این محصولات مناسب فصل زمستان بوده و بوی فوق‌العاده عالی و ماندگار دارند.

عطر بلک افغان ناسوماتو

عطر ناسوماتو بلک افغان ساخت کشور هلند است و جزو عطرها مردانه گرم و چوبی می‌باشد که دارای رایحه‌های بسیار آرام‌بخش با نت‌های سبز زمینی و ملایم است که ترکیب هنرمندانه قهوه و تنباکو در این نت‌ها در کنار رایحه‌های دودی و عود سبب شده است تا یک رایحه مست کننده و ماندگار با بافت لطیف ایجاد گردد.

اسانس اولیه این محصول ترکیبات سبز و شاهدانه بوده در اسانس میانی از تنباکو، ادویه­‌های چوب و صمغ گیاهی و قهوه استفاده شده است و اساس پایه آن رایحه‌های دودی و عود می‌باشند که در نتیجه ترکیب تمام این موارد در کنار هم باعث ایجاد یک محصول فوق‌العاده شگفت‌انگیز و خاص گردیده است که خوشبختانه این محصول در کشور ما نیز از طریق مراکز عرضه معتبر و قیمت مناسب قابل دسترسی می‌باشد.

ادکلن آمواج اینترلود بلک ایریس

امواژ اینترلود بلک ایریس مردانه یکی از عطرهای فوق العاده عالی و خاص می‌باشد که ساخت کشور عمان بوده و توسط برند امواج ساخته‌شده است.

 داشتن نت‌های آویشن و رزماری ملایم در شروع با ترکیب برگ­های بنفشه یک حالت خاص و ملایم را در محصول ایجاد کرده است. همچنین وجود زنبق زرد لایه در کنار وانیل سبب شده است تا رایحه‌های بسیار جذابی ایجاد گردد. بوی این عطر بسیار آرام‌بخش بوده و بیانگر قدرت می‌باشد که مناسب برای آقایان بوده و در رده بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا تلقی می‌شود.

ادکلن تام فورد توباکو

برند تام فورد عطرهای بسیار خاص و جذاب را تولید می‌کند که از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین آن می‌توان به تام فورد توباکو وانیل اشاره کرد.

این عطر خاص از ترکیب وانیل و تنباکو در کنار دانه توت خشک و پوست کاکائو ساخته ‌شده است که در بسته‌بندی‌های فوق العاده شیک و لاکچری به بازار عرضه می‌شود. این عطر دارای طبع گرم بوده و برای آقایان و بانوان گزینه مناسبی است.

اسانس اولیه این محصول تنباکو و ادویه‌جات معطر می‌باشد و از اسانس میانی آن می‌توان به وانیل شکوفه تنباکو کاکائو و دانه توت اشاره کرد و در نهایت اسانس پایه آن رایحه چوبی و خشکبار می‌باشد که سبب شده است تا یک عطر فوق العاده شیک و جذاب ایجاد گردد.

عطر آزارو د موست وانتد

عطر آزارو د موست وانتد توسط برند آزارو تولید شده است که ساخت کشور فرانسه بوده و در دسته عطرهای شرقی ادویه‌ای قرارگرفته است که در ترکیبات آن چوب هل و تافی وجود دارد که این محصول بهترین گزینه برای آقایان بوده و دارای ماندگاری بسیار بالایی می‌باشد؛ می‌توان گفت که این عطر جزو پرطرفدارترین و و پرفروش­ترین محصولات ساخت کشور فرانسه می‌باشد که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است.

اورتو پاریسی مگاما

برند ارتو پاریسی عطرهای فوق العاده شیک و جذابی را به بازار عرضه کرده است که پرفروش‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتوپدی سیم گاما اشاره نمود که این عطر مردانه ساخت کشور ایتالیا بوده و در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است.

 در این عطر از رایحه‌های خاص و نت‌های دریایی استفاده شده است؛ بوی این عطر حال و هوای عاشقانه ایجاد کرده و باعث شادی افرادی می‌شود.

گروه بویایی این محصول آبزی می‌باشد و از اساس اولیه آن می‌توان به آب دریا، پرتقال، بنفشه فلفل و آب اشاره کرد و در اسانس میانی آن از ترکیبات سبز، جلبک دریایی، چای نمک اسطوخودوس و آب دریا استفاده شده است و در نهایت اسانس پایه آن خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید عنبر و مشک می‌باشد.

خرید بهترین ادکلن زنانه ملایم

قیمت بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا

بهترین و مطمئن‌ترین راه جهت اطلاع از قیمت بهترین ادکلن­ مردانه با ماندگاری بالا و مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین معتبر می باشد که محصولات اورجینال و عرضه می‌کنند؛ در واقع همیشه تمام محصولات برندهای معتبر که همراه با گارانتی هستند و اصل می‌باشند از طریق محل‌های فروش آنلاین معتبر عرضه میگردد، که خوشبختانه قیمت محصولات برندهای مختلف بسیار مناسب بوده و امکان خرید برای تمام افراد با سلیقه‌های مختلف به راحتی امکان پذیر است و هیچگاه خرید ادکلن اورجینال به معنای پرداخت هزینه زیاد نیست.

پس شما نیز به راحتی می توانید جهت خرید بهترین مارک عطر مردانه با ماندگاری بالا به فروشگاه‌ حضوری و آنلاین دوتیسا مراجعه کرده و در کمترین زمان به بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب دسترسی پیدا کنید.

خرید بهترین ادکلن زنانه تلخ

بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *