ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم

بله ؛ فروشگاه ادکلن دوتیسا از فروش هرگونه اجناس فِیک و چینی خودداری می کند. زیرا استفاده اینگونه اجناس به خاطر اسانس های شیمیایی که در آن استفاده میشود مشکلات ریوی و پوستی در پی خواهد داشت و فروشگاه ما برای سلامت مشتریان ارزش بسزایی قائل می باشد.

بله ؛ همه روزه به صورت حضوری در خدمت شما هستیم و در ایام تعطیل به صورت غیر حضوری میتوانید محصول خود را خریداری کنید. (تمام قیمت های اجناس چه در صورت حضوری و چه در صورت غیر حضوری تفاوتی نخواهد داشت.)

مشتریانی که ثبت سفارش آنها قبل از ساعت ۱۰صبح باشد تا ساعت ۱ بعد از ظهر برایشان ارسال خواهد شد, و مشتریانی که ثبت سفارش آنها تا ساعت ۴ بعد از ظهر باشد, تا قبل از ساعت ۸ شب برایشان ارسال خواهد شد. (زمان ارسال از مرحله ثبت سفارش تا ارسال برای شما حدوداً ۳ ساعت)

ثبت سفارش مشتریان شهرستان تا ساعت ۴ بعد از ظهر پذیرفته میشود . و زمان رسیدن کالا به دست مشتری تقریبا ۱ روز بعد از ثبت سفارش شما میباشد.

بله ، تمام محصولات این فروشگاه ۱۰۰% اورجینال میباشد. و قبل از ارسال برای مشتریان از چندین فیلتر خاص گذر کرده و با اطمینان کامل برای مشتریان ارسال میگردد.

فروش محصولات فقط به صورت حضوری در مغازه و یا به صورت غیر حضوری در سایت می باشد. و برای کسانی که سوالات گوناگونی دارند شماره واتساپ در سایت قرار داده شده است.

ضمانت بازگشت کالا برای ساکنین تهران تا ۲۴ ساعت بعد از ارسال ، برای شهرستان ها تا ۴ روز ، در صورت باز نشدن سلفون و خراب نشدن جعبه قابل برگشت میباشد و اجناسی که از طرف شرکت سازنده بدون سلفون میباشد در صورت تست نشدن محصول قابل بازگشت میباشد.

پرداخت ها :
۱) پرداخت درب منزل ( کارتخوان )
۲) نقد در محل
۳) از طریق شماره کارت ( کارت به کارت )

بله جشنواره هم داریم که در زمان معلوم به صورت اس ام اس به تمام مشتریان فروشکاه دوتیسا ارسال خواهد شد.

تمام مشتریان فروشگاه دوتیسا بعد از ۳ مرتبه خرید از سایت کد تخفیف برایشان ارسال می شود.

بله ، موجود میباشد و قیمت تستر با خوده جنس ۱۰ الی ۱۵ درصد کمتر میباشد.

در فروشگاه ما ادکلن و لوزم آرایشی ، مام ، اسپری به فروش میرود ، ولی متاسفانه به دلیل مسائل بهداشتی ، لوازم آرایشی ضمانت بازگشت ندارند ، و در انتخاب خود دقت فرمایید.

خیر، در صورت هماهنگی با مدیران سایت هیچگونه محدودیتی برای مشتریان وجود ندارد.