ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

سلبریتی‌ها افراد سرشناس و مشهوری هستند که در زمینه‌های مختلف هنری و ورزشی به شهرت رسیده‌اند و مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و مردم قرار گرفتند. به طوری که امروزه اغلب مردم از سبک زندگی آن‌‌ها پیروی می‌کنند و در موارد بسیاری مثل نحوه لباس پوشیدن و برند آن، نوع آرایش و مدل موها و حتی نوع عطری که سلبریتی‌ها استفاده می‌کنند، از آن‌ها الگو می‌گیرند.

علاقه و توجه مردم به سبک زندگی سلبریتی‌ها باعث شده کمپانی‌های تبلیغاتی برای فروش و تبلیغ بهتر محصولات خود، به استفاده از سلبریتی‌ها روی بیاورند. حتی بعضی از سلبریتی‌ها خود دست به کار شدند و برند خودشان را در حوزه‌های مختلف از جمله لوازم آرایشی و عطر و ادکلن زدند!

در این میان عطرهای محبوب افراد مشهور، که توسط آن‌ها استفاده یا تبلیغ می‌شوند بیش از سایر چیزها مورد استقبال مردم قرار گرفته اند که در ادامه قصد داریم به معرفی چند نوع از آن‌ها بپردازیم.

ادکلن افراد مشهور چه ویژگی ‌هایی دارد؟

ادکلن افراد مشهور یک ادکلن ویژه و متفاوت با ادکلن‌های دیگر نیست! در واقع این ادکلن یک رایحه خاص است که افراد مشهور یا همان سلبریتی‌ها آن را با نام خود به بازار عرضه می‌کنند.

سلبریتی‌ها به دلایل مختلفی به تولید عطر یا تبلیغ آن می‌پردازند. یکی از دلایل این است که در دنیای امروزی به یک تجارت پرسود تبدیل شده که برخی‌ از سلبریتی‌ها با استفاده از شهرت و نام خود در تلاش هستند تا به‌نوعی بخشی از این سود را به‌دست آورند؛ ازین رو معرفی برخی از عطرها توسط سلبریتی‌ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

گاهی نیز سلبریتی‌ها با هدف نزدیکی بیشتر با طرفدارانشان به تبلیغ و معرفی عطر می‌پردازند. در واقع این افراد با عرضه عطرهای خود به مصرف کنندگان اشاره‌ای وسوسه انگیز را ایجاد می‌کنند که می‌توانید ساعاتی در روز بوی آنها را حس کنید!

 خرید عطر افراد مشهور نیز یک نقطه ورود مقرون به صرفه برای ورود به دنیای آن‌ها، برای بسیاری از طرفدارانشان است. به طوری که شما می‌توانید با استفاده از عطر محبوب سلبریتی  مورد علاقه‌تان برای مدت کوتاهی به او و دنیای او تبدیل شوید.

همچنین عطر شما امضای شخصی شماست و به نوعی نشانگر شخصیت شما! بنابراین ممکن است برای بسیاری خوشایند باشد که از عطرمخصوص سلبریتی مورد علاقه خود که نشانگر علاقه و شخصیت درونی اوست، استفاده کنند و شبیه ستاره محبوب خود بشوند.

سلبریتی‌ها معمولا عطرهایی را انتخاب می‌کنند که مطابق با شخصیت و علاقه آن‌ها باشد و روایحی شبیه شخصیت و دنیای خود می‌سازند. به طور مثال انتخاب مرلین مونرو، یکی از شخصیت‌های تاریخی و تکرار نشدنی هالیوود، شنل شماره پنج بوده که از جمله پرفروش ترین عطرهای تاریخ و یک اسطوره تکرار نشدنی مانند خود مونرو، درصنعت عطرسازی بوده است.

خرید بهترین ادکلن مردانه گرم

معرفی عطر سلبریتی ‌های خارجی

همانطور که گفتیم افراد مشهور خارجی زیادی عطر محبوب خود را معرفی کرده اند و یا عطری با نام خود به بازار روانه کرده اند. سوفیا لورن و الیزابت تیلور از اولین سلبریتی‌هایی بودند که عطرهای خود را به بازار معرفی کردند. از ستارگان پاپ مانند بریتنی اسپیرز و تیلور سویفت گرفته تا  ورزشکاران معروف مانند بکهام و رونالدو، عطرهای محبوب خود را معرفی کرده‌اند.

مایکل جردن

تولید وعرضه عطرهای برند، فقط مختص سلبریتی‌های هالیوودی یا خواننده‌های مطرح دنیا نیست و حتی ورزشکاران معروف  ومحبوب در سراسر دنیا نیز پا به این عرصه نهادند! از کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور و خوش استایل دنیای ورزش گرفته تا مایکل جردن فوق ستاره بسکتبال دنیا نیز عطری با برندی به نام خود به بازار عرضه کرده اند.

مایکل جردن تا کنون ۶ محصول مختلف از برند خود عرضه کرده که هرکدام ظاهر متفاوت و جدید و رایحه جذابی دارند و شما را به دنیای بسکتبال و ورزش نزدیک می‌کنند.

از روایح گرم و شیرین مانند ادکلن زنانه مایکل جردن لیدی فلایت گرفته تا روایح چوبی و خنک مانند عطر مایکل جردن ۲۳، همگی در این برند یافت می‌شوند و هرکدام طرفداران خود را پیدا کرده است.

تیلور سویفت

تیلور سویفت خواننده سرشناس و جذاب آمریکایی که از او به عنوان ملکه پاپ نیز یاد می‌شود، با اینکه در حوزه عطر فعالیت آنچنان زیادی نداشته است، اما در سال ۲۰۱۳ با عرضه عطر واندراستراک غوغایی در بین عطرهای تولید شده توسط سلبریتی‌ها به پا کرد.

عطر واندراستراک عطری شیرین و وانیلی است که مانند شخصیت تیلور رایحه ای ملایم و متعادل دارد که آن را مناسب استفاده در روزهای سرد و متعادل سال ساخته است.

 

لیدی گاگا

حال که صحبت از برندهای محبوب عطر سلبریتی شده است بد نیست نگاهی به برند عطرسازی خواننده پاپ معروف، لیدی گاگا بزنیم که در سال‌های اخیر با استایل‌های جنجالی و عجیب خود مورد توجه رسانه‌های زیادی در سراسر دنیا قرار گرفته است.

این سلبریتی برخلاف تنوع زیادی که همواره در استایل‌های خود دارد تنها دو محصول از برند خود عرضه کرده است که البته این دو عطر در زمان عرضه خود، محبوبیت زیادی پیدا کردند.

یکی از عطرهای این برند، ادوپرفیوم EAU DE GAGA001 با رایحه گلی و چوبی است که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و عطر دوم برند لیدی گاگا LADA GAGA FAME با رایحه گرم و میوه ای که ترکیبی از بوی عسل را نیز به همراه دارد، می‌باشد که عطری زنانه و دلنشین می‌باشد.

جنیفر لوپز

مجموعه عطرهای جنیفر لوپز، خواننده و مدل مشهور دنیا که استایل او نیز در دنیای مد زبان زد همه است، یکی از پرفروش ترین برندهای عطر سلبریتی‌هاست. لوپز ۲۲ عطر زنانه و مردانه با نام برند خود تا به حال عرضه کرده است که این مجموعه جزو عطرهای لوکس و خوشبو محسوب می‌شود.

عطرهای این کلکسیون از رایحه ملایم و گل فام گرفته تا رایحه‌های میوه ای و تلخ را شامل می‌شوند که هرکدام جذابیت خاص خود را دارند و در زمان عرضه خود بسیار پرطرفدار و محبوب واقع شدند.

کیم کارداشیان

این سلبریتی پرهیاهو و پرحاشیه که بیست درصد مخاطبان اینستاگرام را به خود اختصاص داده است، نه تنها در زمینه لوازم آرایشی و استایل، بلکه حتی در زمینه عطر و ادکلن مانند دیگر کاردشیان‌ها دست به کار شده و محصولات برند خود را به نام kkw به بازار عرضه کرده است که محصولات این برند به واسطه شهرت بی سابقه‌ کاردشیان‌ها پرفروش نیز بوده است.

این سلبریتی فعال تا کنون ۶ عطر با رایحه مختلف و خوشبو روانه بازار کرده که از قیمت مناسبی نسبت به کیفیت آن برخوردار بوده و افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

در بین مجموعه عطرهای کیم، عطر پیور هانی عطری زنانه لوکس با رایحه ملایم و نسبتا شیرین عرضه شد که مورد استقبال زیادی توسط خانم‌های خوشپوش قرار گرفت.

اگر به دنبال عطری با رایحه گرم و ملایم و از گروه بویایی گل فام از این برند هستید، عطر کیم کارداشیان فلور فتال گزینه مناسبی برای شماست و چنانچه علاقمند به عطرهای خنک و میوه ای هستید، به شما عطر کیم کارداشیان گلد را پیشنهاد می‌کنیم.

الیزابت تیلور

این بازیگر زیبا و خوش چهره هالیوودی که حتی بعد مرگ نیز شهرت خود را از دست نداد طرفداران زیادی در دنیای مد و فشن در زمان حیات خود داشت.

محصولات برند ورساچه از قبیل عطر ورساچه ورسنس زنانه از عطرها و ادکلن‌های موردپسند این سلبریتی بوده‌ که این عطر با ترکیبی از نت‌های مرکبات و گل، رایحه‌ای ملایم و دل‌پذیری که دارد متناسب با روحیه لطیف این سلبریتی جذاب بوده است.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

کریستیانو رونالدو

این اسطوره فوتبالِ خوش‌پوش و مشهور پرتغالی که از محبوبیت زیادی در جهان برخوردار است، عطر مورد علاقه خود را جیونچی پی معرفی کرده است.

البته رونالدو بعدها عطر برند خودش را به نام لگسی تولید و روانه بازار کرد که در حال حاضر، این عطر جز عطر های پر فروش بازار بوده و افراد زیادی در سرتاسر جهان از عطر این سلبریتی استفاده می‌کنند.

ریحانا

ریحانا خواننده محبوب آمریکایی، اما در این میان انتخاب عجیب و جالبی دارد. این خواننده برخلاف شخصیت پرابهت و قوی خود، عطر کراش بای ریانا (Crush By Rihanna) را به‌عنوان عطر محبوبش  در یازده رایحه، در سال ۲۰۱۰ به بازار معرفی کرد که رایحه ملایم و خنکی دارد. البته باید اشاره کنیم این عطر لوکس و گران قیمت تناسب خوبی با زندگی لاکچری و لوکس ریحانا دارد.

معرفی عطر سلبریتی ‌های ایرانی

لیلا حاتمی

این هنرمند برجسته و خوب کشورمان، علاوه بر ادکلن زنانه، ادکلن مردانه Leila Hatami Teheran

را در برند خود تولید کرده است که در میان عطرهای ایرانی، جزو ادکلن‌های خوشبو و مقرون به صرفه است.

عطر مردانه این برند در نوت اولیه رایحه نارنج ، فلفل سیاه و هل را دارا می‌باشد که به دلیل بوی تلخ و خنکی که دارد، برای استفاده در فصل‌های گرم سال ومخصوصا برای آقایان جوان و میانسال گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

اما عطر زنانه برند لیلا حاتمی، دارای رایحه گرم و شیرینی می‌باشد،که بیشتر مناسب فصول خنک سال است. نت‌های اولیه این عطر، روایح میوه ای هلو، گریپ فروت، ترنج و فلفل است.

نوید محمد زاده

این بازیگر نیز عطرهای برند خود را در دو رایحه مردانه و زنانه وارد بازار کرده است. ادکلن زنانه نوید محمد زاده با رایحه ای میوه ای و گلی تولید شده است که رایحه‌ی عطر نوید زنانه سرشار از لطافت و احساس یک هنرمند است.

از طرفی ادوتویلت مردانه فور هیم از این سلبریتی با نت ابتدایی برگ بنفشه، ریحان و ترنج شروع شده که این عطر را مناسب برای آقایان جوان و همچنین قابل استفاده در همه‌ی فصول سال ساخته است.

شما می‌توانید عطر سلبریتی محبوب خود را طبق سلیقه خود و یا طبق انواع رایحه‌های گرم و شیرین و یا خنک و ملایم انتخاب و خریداری کنید و حتی آن را تبدیل به امضای شخصی خود بکنید و برای مدتی تبدیل به سلبریتی مورد علاقه خود و وارد دنیای او بشوید!

مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر و مجری مطرح تلوزیونی کشور، نیز مانند دیگر سلبریتی‌های ایرانی از جمله نوید محمد زاده و لیلا اوتادی، عطرهای مجموعه خود را به کلکسیون عطرهای برند ایرانی افزوده که توسط طرفداران او مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

این چهره مطرح  ادوپرفیوم‌های زنانه و مردانه را به نام‌های ادوپرفیوم پلان مهران مدیری که از جمله عطرهای عطر و تلخ است و ادوپرفیوم کلوزاپ مهران مدیری که رایحه‌ای گرم و تلخ دارد را در سال ۹۹ روانه بازار کرد که هردو محصول از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند.

بهاره رهنما

این سلبریتی فعال در اینستاگرام، در حوزه عطرسازی نیز دست به کار شده و کلکسیون عطر به نام خود را معرفی و به بازار عرضه کرده است.

عطرهای بهاره رهنما توسط یکی از عطرسازان مشهور برند دیور، ساخته شده که توسط برند سلتون عرضه می‌شود. عطر Lady Rain Bahare Rahnama Celton در شش رایحه مردانه و زنانه تولید شده است که از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشد.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر محبوب و خوش استایل سینمای ایران، که سبک ساده و البته شیکی دارد، عطر لومانی هدیه تهرانی را با نام خود عرضه کرده است. این محصول که رایحه میوه ای و گل فام  دارد، عطری شیرین و ملایم است که تنها محصول معرفی شده توسط این برند می‌باشد و عطری دلنشین و خوشبو است که ماندگاری بالایی دارد و مناسب استفاده هر خانم شیک پوشی می‌باشد.

عطر سلبریتی ها
فهرست مطالب
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *