ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

یکی از نکاتی که در برخورد اول همیشه ذهن انسان را به خود درگیر کرده و در خاطره آدم‌ها حک می‌شود، مسئله عطر خواهد بود. عطر و بویی که شما برای اولین بار از سمت کسی حس می‌کنید، می‌تواند تا مدت‌ها در ذهن شما باقی مانده و خاطراتی جذاب و نوستالژیک را برای شما رقم بزند.
اگر به دنبال حفظ تصویر و عطر خود در خاطر دیگران هستید، بهتر است تا ادکلن و عطرهایی مناسب خود را تهیه کرده و با استفاده از آن‌ها، جلوه‌ای تازه به شخصیت خود ببخشید. در ادامه برخی از پرفروش‌ترین ادکلن‌ مردانه را به شما معرفی کرده و حق انتخاب نهایی را در این زمینه، به خود شما واگذار خواهیم کرد.

خرید بهترین ادکلن زنانه شیرین

معرفی ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش

شناخت پرفروش‌ترین عطر‌های مردانه از آن جهت که اعتبار و خوش رایحه بودن آن‌ها را تضمین می‌کند، از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از معروف‌ترین برند‌های عطرسازی در جهان که در گروه بهترین و پرفروش‌ترین ادکلن‌ مردانه نیز هستند را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

خرید بهترین ادکلن زنانه خنک

لالیک انکر نویر

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطر ادکلن مردانه در جهان لالیک انکر نویر نام دارد. این عطر به دلیل رایحه گرم و تلخ خود، بسیاری از مردان را به خود علاقمند کرده و به آن‌ها در تاثیرگذاری بیشتر، کمک شایانی می‌کند. دلایل زیادی برای محبوبیت و پرفروش بودن این عطر وجود دارد که در میان آن‌ها می‌توان به ماندگاری بالا، بوی خاص و به یاد ماندنی و کیفیت بالای ساخت آن اشاره نمود.
اگر قصد خرید عطری مردانه با رایحه گرم و اسانس پایه سرو را دارید، لالیک انکر نویر می‌تواند بهترین انتخاب شما در این زمینه باشد.

کرید اونتوس مردانه

کرید اونتوس یکی از برندهای معروف در زمینه تولید و فروش عطر محسوب می‌شود که محصولات خود را در دو نوع مردانه و زنانه به بازار عرضه کرده و طیف وسیعی از افراد را وارد دایره مشتریان خود می‌کند. این عطر یک عطر فرانسوی است که از سال ۲۰۱۰ روانه بازار گشته و به سرعت توانسته تا نام خود را در میان برندهای معروف جهانی معروف نماید.
رایحه کلی این عطر بسیار خنک بوده و شما می‌توانید در فصل‌ بهار و در کل زمانی که هوا متعدل و مطبوع است، از این عطر استفاده نمایید. اسانس‌های اولیه این عطر شامل ترنج، بهار نارنج، سیب، آناناس و غیره است.

خرید بهترین ادکلن مردانه تلخ

خرید ادکلن زنانه

خرید انواع ادکن زنانه

دیور هوم اینتنس

پرفروش‌ترین ادکلن مردانه دیگری که می‌توان مورد توجه قرار داد؛ دیور هوم اینتنس است. این برند عطرها و ادکلن‌هایی بسیار قوی و قابل توجه را تولید می‌کند. محصولات تولیدی این شرکت عموما عطرهایی با ثبات هستند که به راحتی از روی لباس شما پاک نشده و افراد زیادی تا مدت‌ها وجود آن را بر روی لباس شما حس می‌کنند.
اولین حسی که بعد از استشمام رایحه این عطر به ذهن شما می‌رسد، عطر چوب‌های معطر و گل‌های بهاری خواهد بود. طبع این عطر گرم است و استفاده از آن برای افرادی که به بوهای گرم علاقه بیشتری دارند، موثرتر خواهد بود. اگر انسان سخت پسندی هستید و در انتخاب عطر عموما با مشکلات زیاد و گزینه‌های گیج‌کننده متفاوتی روبرو هستید، بهترین راه برای شما خرید عطر دیور هوم اینتنس خواهد بود.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

تق هرمس پرفیوم

اگر اسم برندی به عنوان بهترین و پرفروش‌ترین عطر در جهان معرفی شد، این حرف به خودی خود نشانه‌ای از اهمیت بالای آن عطر و تاثیرگذاری آن در بازار خواهد بود. تق هرمس پرفیوم، یکی از برندهای معروف جهانی در زمینه تولید عطر است که شما می‌توانید از آن به عنوان عطری ماندگار و خوشبو استفاده کرده و تصویری از خود به وسیله بود در ذهن عموم افراد ایجاد نمایید.
بوی این عطر به مانند تجربه حس دست زدن به سدر، کهربا و زنبق خواهد بود. انتخاب عطر تق هرمس پرفیوم می‌تواند به شما در داشتن ظاهر و حضوری به یاد ماندنی در جمع کمک کرده و شما را از خرید خود، راضی نگاه دارد؛ بنابراین به تق هرمس پرفیوم به چشم یک عطر پرفروش مردانه نگاه کنید.

تام فورد توسکان لدر

تام فورد نام صاحب یکی از معروف‌ترین شرکت‌های عرصه عطر و یکی از پرطرفدارترین برند‌های عطر در جهان است. موسس و مغز متفکر این شرکت، یعنی تام فورد، عطر توسکان لدر را به عنوان یکی از اسرارآمیز ترین عطرهای خود معرفی کرده و آن را عطری خاص برای افرادی خاص می‌داند.
رایحه این عطر، طبعی گرم دارد و بوییدن آن می‌تواند حسی به مانند بو کردن چرم را به شما انتقال داده و خاطراتی نوستالژیک را در شما زنده نماید. طراحی این عطر به گونه‌ای است که شما می‌توانید فارغ از جنسیت و حتی فارغ از هرگونه معیارهای کلیشه‌ای دیگر به مانند سن و غیره، نسبت به خرید و استفاده از این عطر اقدام نمایید.

شنل بلو

 حتی اگر در طول عمر خود علاقه زیادی به عطر و شناخت برندهای مختلف آن نداشته باشید، باز هم بعید است که نام عطر شنل بلو به گوش شما آشنا نباشد. این عطر مدت‌ زیادی است که جای خود را در بازار عطرها به عنوان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای مردانه ثبت کرده و برند خود را جهانی کند.
در بسیاری از مراکز تبلیغاتی و شعارها و پوسترهای این عطر، رایحه شنل بلو را به رایحه‌ای جاودان تشبیه کرده‌اند. رایحه‌ای بسیار شنیدنی و دلنواز که استشمام آن می‌تواند تا مدت‌ها ذهن شما را به خود درگیر کرده و قوه تخیل شما را فعال سازد.

دیور ساوج

دیور ساوج یکی از برندهایی است که توانسته ثبات خود را به مدت طولانی در بازار عطر حفظ کرده و مدت زیادی نام خود را در لیست پرفروش‌ترین عطر مردانه ثابت نماید. ژاک پولژ سازنده این عطر، در ساخت آن از بسیاری از عصاره‌های طبیعی به عنوان بوی مرجع آن استفاده کرده و توانسته با استفاده از این عناصر، عطری سرد و دلنشین را به مخاطبین و مشتریان خود هدیه دهد.
عطر دیور ساوج رایحه‌ای به شدن دلپذیر و گیرا را دارد و عطر آن کمتر از باقی عطر‌ها در محیط پخش می‌شود. اگر علاقه دارید تا عطر شما صرفا از فاصله نزدیک حس شده و در محیط اطرافتان منتشر نگردد، دیور ساوج یکی از بهترین عطرهای موجود در این زمینه خواهد بود.

ورساچه اروس مردانه

 نام ورساچه سالیان سال است که در عرصه مد و فشن معروف گردیده و دیگر کمتر کسی است که آن را نشناسد. عطر وساچه اروس یکی از معروف‌ترین عطرهای تولیدی این شرکت نام دارد و استفاده از آن، حسی مخصوص و فضایی دلنشین را به شما هدیه خواهد کرد. اسانس‌های اولیه این عطر لیمو ترش، سیب و نعنا هستند و فضایی خنک و مطبوع را برای شما مهیا خواهند کرد. استفاده از این عطر برای مردان در فصل پاییز بسیار توصیه شده و می‌تواند هوایی مطبوع را در اطراف شما ایجاد نماید؛ اگر به دنبال پرفروش‌ترین ادکلن مردانه هستید؛ ورساچه اروس مردانه انتخاب مناسبی است.

انسان‌ها عموما در مواجهه با عطر و ادکلن دو روش را برای خود اتخاذ می‌کنند؛ اولین روش استفاده از عطرهای عموم بازار خواهد بود که بیشتر افرادی که به عطر علاقه ندارند، از این روش استفاده می‌کنند. در روش دوم، مشتریان به سراغ بهترین و پرفروش‌ترین عطر بازار رفته و با تهیه آن برای خود، حسی از سرزندگی را به خود تزریق می‌کنند. اهمیتی ندارد که شما در کدام یک از این دو دسته قرار دارید، حتی اگر شده برای یک بار، تجربه استفاده از عطرهای مد روز دنیا را به شما توصیه می‌نماییم.
استفاده از عطرهای معروف و خوشبو، اعتماد به نفسی باورنکردنی را به شخصیت شما اعطا کرده و روحیه شما را از درون تکان می‌دهد. اگر در خرید و انتخاب بهترین نوع عطر ممکن برای خود دچار مشکل هستید، توصیه ما به شما مطالعه این مقاله و دیگر مقالات مربوطه خواهد بود تا با پرفروش‌ترین ادکلن مردانه آشنا شوید.

خرید بهترین ادکلن زنانه ملایم

پرفروش ترین ادکلن مردانه
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *