ارسال از یک میلیون تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 1 میلیون و 500 هزار تومان یک اشانتیون 

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

خرید معروف ترین و گرانترین ادکلن مردانه موجود در ایران

۶ برند از گران‌ترین ادکلن مردانه دنیا کدامند؟ + قیمت گرانترین ادکلن مردانه در ایران

حال فهمیدید که چرا از گرانترین ادکلن مردانه استفاده می‌شود و تفاوت آن با برندهای معمولی و ارزان چیست. اما نمی‌دانید که بهترین و گران قیمت‌ترین ادکلن‌ مردانه معروف کدام‌اند. در این مطلب ما مجموعه‌ای از این ادکلن‌ها را ذکر می‌کنیم که در دنیا حرف اول را می‌زنند.     

ادکلن مردانه کرید اونتوس

ادکلن اونتوس یکی از گرانترین ادکلن‌‌های موجود است که از نظر ساختاری کاملا مطمئن، جدی، یکپارچه است. این ادکلن چیزی مابین کلن و کلاسیک است که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های هر مرد باشد. نت آغازی این ادکلن با رگبار قوی از مرکباتی همچون پرتقال، لیمو و لیمو ترش شروع می‌شود که لیموی آن یک حالتی بسیار عجیب همچون ترپنی دارد. پایه آن نعناع هندی شهوانی که با جزییاتی حیوانی و چرمی برجسته شده است که کینولین ایزوبوتیل آن را کامل کرده است. رایجه‌ای که از این ادکلن به مشام می‌رسد تصور اطرافیان به آن یک فرد خاص دیکتاتور مآب و تند خو خواهد بود.

این ادکلن یک حس بیشتر از مطمئن است و اغلب بیشتر مردان ادکلن‌های چرمی تند را دوست دارند. اما برخی از آن‌ها ترکیبی متوازن و هماهنگ را که با مردانگی غلو شده باشد را بیشتر می‌پسندند. اونتوس به مشک ناب می‌بالد که با مقدار زیادی از امبروکسان و ایزو ای سوپر ترکیب شده است. با این وجود تمام نت‌های استفاده شده در آن سرجای خود باقی مانده‌اند. فرمولاسیون این ادکلن مردانه به صورت مینیمال است یعنی هر جزء استفاده شده در آن نقش خودش را دارد. ماندگاری و رایحه‌ی اونتوس فوق العاده‌است و هر مردی خوش سلیقه‌ای عاشق آن خواهد بود.       

ادکلن مردانه لالیک انکر نویر

لالیک مشکی یا همان لالیک انکر نویر همواره به عنوان یکی از عطرهای خاص مردانه شناخته می‌شود. این ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی فرانسوی معرفی شد و به دلیل رایحه چوبی معطرش، توجه مردان خاص‌پسند را به خود جلب کرد و در میان ادکلن‌های محبوب مردان، لالیک در گروه پرفروش‌ترین‌ها در دهه‌های اخیر قرار گرفته است. رایحه چوبی تمیز و شیک این ادکلن که تم صابونی لطیفی نیز دارد می‌تواند بازخورد اجتماعی بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. در این ادکلن مردانه پرطرفدار رایحه سرو در نت آغازی، خس‌خس در نت میانی و مشک و چوب کشمیر در نت پایانی حضور دارند. حضور روایحی مانند چوب کشمیر و سرو در این ادکلن مردانه باعث شده است که با بوی خاص خود در گروهی از ادکلن‌هایی با پخش بو و ماندگاری قابل قبول قرار بگیرد.

ادکلن مردانه دیور

برند دیور یک ادکلن تولید شده از شرکت دیور در فرانسه است که تا به حال توانسته‌اند حدود ۱۶۷ ادکلن با این برند را روانه بازار کند. شروع کار این شرکت از سال ۱۹۴۷ بوده است که بیشتر محصولات آن زنانه هستند. این برند در ابتدا در زمینه مد در لباس، عینک، اکسسوری فعالیت می‌کرد. بی شک در حال حاضر یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین برندهای تولید کننده عطر و ادکلن است. از جمله معروف‌ترین ادکلن‌های این برند دیور فارنهایت، دیور جادور، دیور ساوج هستند که هر کدام از آن‌ها ساختار منحصر به فردی دارند و رایحه‌ای کاملا متفاوت دارند.

 برای مثال ادکلن دیور جادور آمیزه‌ای اکوردهای گلی در بین رایحه‌ای شیرین و دلربای میوه‌ای است که در ادامه با رایحه‌ی یاس و مشک ترکیب می‌شود و این ترکیب رایحه‌ای فوق العاده را به مشام می‌رساند. هر بار که این ادکلن مردانه تلخ را به خود اسپری کنید شما را با رایحه‌ی جدیدش غافلگیر خواهد کرد و بیشتر مختص به بانوان خاص پسند است. اما برای مردان بلند پرواز و جسور که روحیه ریاست دارند ادکلن دیور فارنهایت گزینه بسیار مناسبی است. ادکلن‌های این برند از جمله گرانترین ادکلن‌های مردانه است که همواره از ماندگاری بسیار بالا و خط پخش بسیار بالایی برخوردار است.   

ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر

اگر قصد دارید بهترین و محبوب‌ترین ادکلن مردانه جهان را داشته باشید، باید بدانید که توسکان لدر نه تنها یکی از محبوب‌ترین عطرهای مردانه است، بلکه پرفروش‌ترین نیز می‌باشد. این عطر چرمی با طبع گرم خود در سال ۲۰۰۷ توسط کمپانی آمریکایی تام فورد به بازار عطرهای مردانه معرفی شد و به سرعت در بین آقایان جوان، شیک‌پوش و علاقه‌مند به سبک‌های کلاسیک مورد استقبال قرار گرفت. از زمان عرضه توسکان لدر تاکنون این ادکلن پرطرفدار و پرفروش برای افراد بسیاری از جمله آقایان جوان با شخصیت پیچیده و مرموز جذابیت دارد. تنوع روایح موجود در این عطر به ماندگاری و پخش بوی بالای آن کمک کرده و باعث شده است که تقریباً هیچ‌کس با استفاده از این عطر به مشکلاتی مانند حس آزار یا سردرد برنخورد. روایح بسیار لوکس و خاصی نظیر آویشن، تمشک و زعفران در نت‌های ابتدایی توسکان لدر برجستگی دارند. رایحه یاس در کنار صمغ کندر در نت‌های میانی حضور دارد و روایح جذابی نظیر کهربا، چرم و جیر به همراه روایح چوبی نت‌های پایه‌ای بسیار خاص را تشکیل می‌دهند.

ادکلن مردانه تق هرمس پرفیوم

این ادکلن دارای رایحه چوبی و معتدلی است که به همین دلیل می‌تواند در تمام فصل‌های سال و به‌ویژه بهار و پاییز یا اواخر زمستان مناسب باشد. تق هرمس پرفیوم، به عنوان یکی از عطرهای پرفروش در ایران، با پخش بو و ماندگاری مناسب بازخوردهای اجتماعی خوبی را برای شما به همراه می‌آورد و برای قرارهای عاشقانه یا مهمانی‌های دوستانه بسیار مناسب است. رایحه پرتقال و گریپ‌فروت در نت آغازی، رایحه خاص سنگ آتش‌زنه در نت میانی و رایحه لوبان در کنار خزه درخت بلوط و روایح چوبی در نت پایه این ادکلن مردانه را بسیار جذاب می‌سازد.

ادکلن مردانه بولگاری

گفتنی است که اگر اهل خرید ادکلن‌های ناب باشید قطعا اسم برند بولگاری به گوشتان خورده است. این برند یکی از بهترین و معروف‌ترین ادکلن‌های سراسر دنبا است که در هر جایی طرفداران خاص خود را دارد. این برند یک برند نام آور ایتالیایی است که در زمینه‌های دیگری همچون ساعت، کیف، جواهدرات، زیورآلات و… هم فعالیت می‌کند. در سال ۱۸۸۴ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است و ادکلن‌های مردانه و زنانه زیادی را با کیفیت فوق العاده‌ای روانه بازار کرده است. از جمله  بهترین و شیک‌ترنین محصولات شرکت بولگاری می‌توان به ادو تویلت مردانه بولگاری مدل Agva Pour Homme، ادو پرفیوم مردانه مدل Man In Black، ادو تویلت مردانه Bvlgari Man و… هستند. 

این ادکلن‌ها با ترکیبات منحصر به فردی ساخته شده‌اند به همین دلیل رایحه‌های بی نظیری دارند. اگر می‌خواهید یک عطر فوق العاده را اسپری کنید پیشنهاد می‌کنم که از محصولات بولگاری استفاده کنید. در حقیقت این شرکت سال‌های بسیار زیادی است که در زمینه تولید عطر و ادکلن فعالیت می‌کند اما هنوزم که هنوزه در حال رشد و پیشرفت است. در این صورت است که می‌تواند تمام نیاز مشتریان را پوشش دهد به همین دلیل بسیاری از افراد دوستدار و طرفدار این برند هستند.     

ادکلن مردانه ورساچه

باید اشاره کنیم که ورساچه خانه طراحی مد در کشور ایتالیا است که تاسیس آن توسط جیانی ورساچه بوده است. پس از مرگه آقای ورساچه خانواده او به کارش ادامه دادند و شرکت را به خوبی اداره کردند. شروع کار این شرکت در سال ۱۹۷۸ با خط لباس زنانه بود که سریع به موفقیت رسیدند. لباس‌ها و متعلقات مجلل تولید شده این برند از اثرات متنوعی از هنر پاپ تا معماری‌های یونانی و رومی و… تاثیرگرفته بودند. این برند در بین مشاهیر به یک برند محبوب تبدیل شده بود و به دلیل این که از لباس مشاهیر در کمیپین تبلیغاتی به صورت مدام استفاده می‌شد در بین تمام خانه‌های مد کشور ایتالیایی به یک برند منحصر به فرد تبدیل شده بود. و اما ادکلن‌های این برند تحت عنوان ورساچه، جین، ورسوس، جین کوتور به بازار عرضه می‌شدند. اگر به دنبال بهترین‌ رایحه‌ها هستید می‌توانید که از محصولات این برند بهره ببرید و رایحه خوشبویی را به خود و دیگران هدیه‌ دهید.   

ادکلن مردانه شنل بلو د شنل

لازم به اشاره است که گابریل کوکو شنل یک طراح مد فرانسوی است که توانست سبک پوشش لباس بسیاری از زنان دنیا را تغییر دهد. و نام این شخص همیشه یادآور یک استایل لاکچری خواهد بود. تمام طرح‌ها و مدل‌های لباس این برند در عین سادگی بسیار شیک و گران‌ قیمت هستند. کوکو شنل اولین عطری که روانه بازار کرد ادکلن شماره ۵ شنل بود که بسیار محبوب واقع شد. ادکلن‌های مردانه این برند گرانترین ادکلن‌ مردانه و در عین حال محبوب‌ترین آن‌ها خواهد بود. محصولات این برند باعث زیبایی هر چه بیشتر زنان و مردان می‌شود و در طی فرآیند کاری خود سعی کرده‌اند که سلیقه‌ها و سن‌های مختلفی را دور خود جمع کنند و به همین دلیل بسیار موفق عمل کرده‌اند. با توجه به این همه ویژگی‌های خوب هر کسی ترغیب به خرید محصولات آن‌ها می‌شود.    

چرا باید از عطر گران قیمت استفاده کنیم؟

شاید برایتان سوال باشد چرا باید از گرانترین ادکلن مردانه استفاده کنیم؟ یا  این که این ادکلن‌ها چه ویژگی‌هایی دارند که سایر ادکلن‌ها ندارند؟ گرانترین ادکلن مردانه کدام برندها هستند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات تا پایان مطلب ما را همراهی کنید. از جمله دلالیل مهم برای استفاده از این ادکلن‌ها عبارت‌اند از:

الف) حس بویایی قوی‌ترین حس از حواس پنج‌گانه است.

گفتنی است که یکی از قوی‌ترین حس‌های پنج‌گانه ما حس بویایی است بنابراین یک رایحه خوب و عالی می‌تواند به تخیلات شما کمک کند و در عین حال این حس را  بیشتر تقویت کند. بنابراین این رایحه بی‌نظیر از عطرهای لوکس و با کیفیت بازار نشات خواهد گرفت. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که یک رایحه به هر اندازه‌ای که عمیق و خاص و خوشبو باشد می‌تواند ماندگاری بیشتری در ذهن داشته باشد و حتی یادآور خاطرات هم باشد.

ب) تقویت کننده غریزه جنسی در مردان است.

عطرهای گران قیمت مردانه در مقایسه با عطرهای معمولی متفاوت هستند و می‌توانند که میل جنسی را افزایش دهند. برای مثال می‌توانید که برای افزایش شهوت و میل جنسی در مردان از رایحه وانیل استفاده کنید. این ویژگی در رایحه‌های گران قیمت وجود دارد. بنابراین اگر در سنی هستید که از کم شدن میل جنسی خود ناراضی هستید می‌توانید با خرید ادکلن طبیعی و قوی و لوکسی این مشکل را برطرف کنید.

پ) استفاده از عطر خاصیت درمانی دارد.

علم ثابت کرده که در صورت استفاده از ادکلن می‌توان بسیاری از مشکلات را درمان کرد. در واقع رایحه درمانی یا همان آروماتراپی با استفاده از روغن‌های اسانس می‌تواند درمان کننده استرس و تنش‌های مختلف، درمان بی‌خوابی باشد و حتی به تقویت حافظه کمک کند. اصولا اگر یک رایحه خوب و مطبوع را استشمام کنید مخصوصا رایحه ادکلن‌های گران قیمت زنانه و یا مردانه باعث می‌شوند که روابط بهتری داشته باشید. چرا که در این ادکلن‌ها ترکیبات غنی وجود دارد و باعث می‌شود که استرس خود را کنترل کنید.

ج) درصد زیادی از موفقیت به ظاهر بستگی دارد.

 بینی به مغز متصل است و عملکرد آن‌ها به هم مربوط است در صورتی که شما بوی خوشی داشته باشید اعتماد به نفس شما بیشتر می‌شود. این اعتماد به نفس و بوی خوش باعث می‌شود که در موقعیت‌های مختلف همچون ازدواج، کار، مهمانی و… احساس خوشی داشته باشید. این اعتماد به نفس به همراه بوی خوش باعث می‌شود شما یک مرد شیک پوش و جذاب به نظر برسید.

تفاوت عطر گران قیمت با عطر معمولی چیست؟

اصولا انتخاب یک رایحه جذاب به ملاک و سلیقه یک فرد بستگی دارد، چرا که ادکلن‌های ارزان و گران قیمت از رایحه‌های متفاوتی برخوردار هستند. گاهی اوقات ممکن است یک ادکلن ارزان از رایحه‌ای فوق العاده برخوردار باشد و خاطرات قدیمی را در ذهن شما تداعی کند.

گفتنی است که عطرهای معمولی و عطرهای گران قیمت با هم متفاوت هستند و این تفاوت دلایل مختلفی دارد. در ادکلن‌های گران قیمت و طبیعی معمولا از ترکیبات خاصی استفاده شده است. تمام این ترکیبات خاص باعث می‌شوند که ماندگاری ادکلن بسیار فوق العاده باشد و یک عطری قوی‌تر را به شما ارائه دهد. زمانی که شما یک ادکلن گران قیمت خریداری کنید در طول روز می‌توانید که تغییرات نت‌های اولیه، میانی و پایانی آن را احساس کنید و این نت‌ها همواره همراه شما خواهند بود.

تفاوت بعدی که در ادکلن‌های گران قیمت و معمولی دیده می‌شود میزان غلظت آن‌ها است. باید بدانید که ادکلن‌های گران قیمت دارای رایحه‌های بسیار خوشبو با غلظت بیشتری هستند اما برای ادکلن‌های معمولی از روغن‌های گیاهی با خلوص کمتر استفاده می‌شود.

در حقیقت ادکلن‌های گران قیمت به نسبت ادکلن‌های معمولی از قدرت پخش بوی بالایی برخوردار است. زمانی که از یک ادکلن گران قیمت استفاده کنید بوی آن به محیط اطراف شما پخش می‌شود و حتی پس از مدتی که محیط را ترک کرده باشید بوی آن تا چند ثانیه در آن محل باقی می‌ماند. با توجه به آن چه که گفته شد اگر می‌خواهید بهترین باشید سعی کنید که از بهترین ادکلن‌ها استفاده کنید. چرا که یک ادکلن در بسیاری از مواقع نشان‌ دهنده شخصیت یک شخص خواهد بود.  

گرانترین ادکلن مردانه
فهرست مطالب
سخن نهایی

در این مطلب سعی کردیم که گرانترین ادکلن مردانه را معرفی کنیم. و سعی کردیم به سوالات شما پاسخ کامل و جامعی بدهیم. سپس به بررسی تفاوت ادکلن‌های معمولی و گران قیمت پرداختیم و گفتیم که به چه دلایلی بایستی از ادکلن‌های گران قیمت استفاده کنیم. می‌توانید بهترین ادکلن‌های مردانه گران قیمت را از فروشگاه اینترنتی دوتیسا تهیه کنید. تمام محصولات موجود در این فروشگاه اصل و اورجینال هستند با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورت داشتن هر گونه نظر و پیشنهادی می‌توانید آن را برای دوتیسا کامنت کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *