ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم

ادکلن زنانه ملایم

برند
رایحه
قیمت - slider
تومان۰تومانتومان۶۳۸۰۰۰۰۰تومان

به‌سادگی نمی‌توان با داشتن یک بینی عالی برای بو کردن بهترین عطر ملایم زنانه را انتخاب کرد. انتخاب عطر یا ادکلن زنانه ملایم کار نسبتاً ظریفی است و به‌دور از این‌که به‌عنوان اکسسوری ساده شناخته می‌شود، همانند آینه شخصیت فردی را منعکس می‌کند. پس برای خانم‌هایی که دوست دارند عطر هم سبک خود را استفاده‌کنند و با کمک آن، زیبایی‌های درونش را به چالش کشاند، بسیار مهم است که در انتخاب رایحه دچار اشتباه نشود.

ممکن است تمایل داشته‌باشید رایحه خود را با تغییر فصل، استایل و خلق و خوی تغییر دهید یا بعد از مدتی رایحه انتخابی باب میلتان نخواهد بود و تصمیم می‌گیرید امضای دیگری برای خود داشته‌باشید. آشنایی با خانواده عطرهایی که به آن تعلق دارید و برایتان خوشایند است می‌تواند جالب باشد و کمک می‌کند هر زمانی که دوست دارید به‌سمت رایحه‌های مطابق با شما هدایت شوید.

ادکلن های زنانه با رایحه های مختلف در دوتیسا

فروشگاه دوتیسا عرضه کننده انواع ادکلن های زنانه اورجینال با قیمتی مناسب می‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با هریک از موارد زیر با ما ارتباط داشته باشید.

۸ عطر زنانه ملایم پرفروش

Thierry Mugler Alien تیری موگلر آلین

Alien هاله ای را منتشر می کند و حق انجام آن را با نام خود ادعا می کند. سیزده سال پس از موفقیت عظیم آنجل، تیری موگلر بار دیگر دنیای عطرسازی را به چالش می کشد. بیگانه یک اکسیر جادویی است که در یک بطری بنفش عمیق و مرموز با شکل طلسم گرفته شده است. که یادآور سنگ یک فیلسوف یا یک شی جنگی است. سازندگان Alien این ترکیب را بر اساس سه خط اصلی ساخته اند: کهربای گرم، سفید در پایه، نت های چوبی در قلب، و یاس هندی آفتابی در بالا.

🔸 Thierry Mugler Alien

Alien by Mugler عطری است کهربا وودی زنانه است. Alien در سال ۲۰۰۵ راه اندازی شد. Alien توسط Dominique Ropion و Laurent Bruyere ساخته شد. نت بالایی یاسمین است. نت میانی نت های چوبی است. نت پایه کهربا است.
🔸 Thierry Mugler Alien

Victoria secret ویکتوریا سکرت

چه طرفداران عطر باشید، چه تازه‌وارد عطر، بی‌تردید با نام خوش آوازه ویکتوریا سکرت آشنا هستید. این برند محبوب دل هاست و پیدا کردن عطر که تجربه متفاوتی برای شما داشته‌باشد، از این برند کار پیچیده‌ای نیست. این برند از دهه ۸۰میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید عطر و ادکلن زنانه آغاز کرد که یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین عطرهای آن بمب شل بوده‌است.

🔸Bombshell

بمب شل یک رویکرد نوآورانه از ویکتوریا سکرت است که رایحه‌ای خاص گل میوه‌ای و انفجاری را ارائه می‌دهد. نت ابتدایی این عطر از گریپ‌فروت، آناناس، توت‌فرنگی و نارنگی است که نت‌های میانی آن به گل ارکیده، توت قرمز و یأس شباهت پیدا می‌کند. در آخر نیز با رایحه دل‌انگیزی از پایه مشک و نت چوبی غرق می‌شوید.
🔸Bombshell

Tommy hilifiger تامی هیلفیگر

تامی هیلفیگر یکی دیگر از برندهای معروف های آمریکایی برای انتخاب ادکلن ملایم زنانه است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ اولین عطر جدید خود روانه بازار کرد. نت‌های زنانه این برند با طراوت و ظرافت بی‌نظیری ارائه می‌شود و مورد انتخاب خیلی‌ها قرار گرفته‌است. نت‌های گلی تامی هیلفیگر نیز به‌طرز شگفت‌آوری شناخته شدند.

🔸Tommy girl

عطر تامی گل تامی هیلفیگر دارای رایحه گلی میوه‌ای است که در سال ۱۹۹۶ روانه بازار شد. رایحه اصلی آن شکوفه‌های درخت سیب، کاملیا، پرتقال و انگور سیاه است. رایحه میانی عطر به عطر لیمو، رز، زنبق، نعناع و بنفشه شباهت دارد و در پایان کار، بوی ملایمی از یأس، چوب و چرم را استشمام می‌کنید.
🔸Tommy girl

Hermes هرمس

برند فرانسوی هرمس در سال ۱۸۳۷ با تولید لوازم لوکس فعالیت خود را آغاز کرد و نهایت شروع به تولید ادکلن ای خوش رایحه نمود. اولین ادکلن این برند به‌نام eau در سال ۱۹۵۱ ساخته شد و هنوز هم به‌عنوان یکی از بهترین عطرهای فرانسه و جهان طرفدار دارد.

هرمس تولید عطرهای خوشنام زنانه و مردانه را متوقف نکرد و هنوز هم رایحه‌های جدید یکی پس از دیگری معرفی می‌شوند.

🔸Eau des merveilles

یکی از عطرهای ملایم و دوست‌داشتنی هرمس، Eau des merveilles است که در سال ۲۰۰۴ روانه بازار شد. با استفاده از این عطر می‌توانید رایحه طبیعی گل، خزه و مرکبات را حس کنید و بوی ملایم وانیل و درخت سدر این عطر شما را قوی‌تر نشان‌می‌دهد.
🔸Eau des merveilles

yvessaint Laurent ایو سن لورن

از دیگر برندهای مشهور برای انتخاب ادکلن ملایم زنانه، ایو سن لورن است که این برند به‌عنوان خانه عطر فرانسوی شهرت دارد. از این برند می‌توانید ادکلن‌های بسیار خوشبو و جذاب را تهیه کنید و از ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده آن لذت ببرید.

🔸Manifesto

مانیفستو برند ایو سن لورن یکی از رایحه‌های عالی زنانه است که از استشمام آن هیچ‌وقت خسته نمی‌شود. این ادکلن رایحه شیرینی دارد و با بوی خوش مرکبات و وانیل در آمیخته‌است.
🔸Manifesto

jimmy choo جیمی چو

جیمی چو برندی لوکس برای خرید لوازم جانبی است که به شما کمک می‌کند همیشه شیک‌پوش و قدرتمند دیده شوید. این برند علاوه بر فعالیت در زمینه مد و فن، در تولید عطرهای معروف و خوشبو زنانه و مردانه حضور پررنگی دارد. از عطرهای شگفت‌انگیز این برند می‌توان به رایحه‌های هوس‌انگیز، میوه‌ای، نعناع و تافی اشاره کرد که خانم‌ها را بسیار قدرتمند و مدرن جلوه می‌دهد.

🔸illcit

ادلکن ایلیسیت نیز شباهت زیادی با فلاور دارد که نت‌های اولیه آن ترکیبی از عطرهای زنجبیل و پرتقال است و به‌عنوان خوشبوترین ادکلن ملایم زنانه محبوبیت دارد.
🔸illcit

calvin klein کلوین کلاین

برند کلوین کلاین یکی از برندهای جذاب آمریکایی است که در عرصه تولید ادکلن‌های دوست‌داشتنی فعالیت پررنگی دارد. تنوع نت و رایحه‌های این برند بسیار بالا است و کالکشن های مختلف آن همیشه سروصدا به پا کرده‌است.

🔸 truth clavin klein

تروث یکی از ادکلن‌های درخشان کالوین کلین است که با دو رایحه لذت‌بخش و شادات انگیز ارائه می‌شود. در نت‌های اولیه این عطر، بوی شاداب بامبو، چوب‌های خیس، گل‌های صدتومانی سفید و میخک سفید استشمام می‌کنید، اما نت‌های پایانی آن بوی ملایم شکوفه‌های اقاقیا را بهتان هدیه می‌دهد.
🔸 truth clavin klein

Givenchy جیونچی

برند جیوانچی اولین عطر خود را در زمینه مد و فن، با نام linterdit، الهام‌گرفته از مشتری بسیار معروف رونمایی کرد. این رایحه مردانه، بسیار منحصربه‌فرد بود و مورد توجه بسیاری از افراد معروف قرار گرفت، اما تنها به این شگفتی اکتفا نکرد و کم‌کم کارنامه عطر خود را با ۱۶۲ رایحه تکمیل نمود که امروزه با موفقیت تمام در تولید عطر کلاسیک ادامه می‌دهد.

🔸 Irresistible

ادکلن جیوانچی ایرسیستیبل با رایحه شیرین و گلی شناخته‌شده است که به‌عنوان یکی از بهترین و جدیدترین ادکلن ملایم زنانه طرفدار دارد. این عطر در نت‌های پایانی بوی خوش گل رز و زنبق را به شما هدیه می‌دهد و نت پایه آن، یعنی بوی مشک و سدر ویرجینیا سرمست تان می‌کند.
🔸 Irresistible