ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

امکان پرداخت پس از تحویل درب منزل

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

انتخاب بهترین عطر زنانه فرانسوی یکی از کارهای جذاب و بی نظیر است که ذهن بسیاری از خانم‌ها را به خودش مشغول می‌کند. همیشه عطرهای فرانسوی طرفداران زیادی داشته و با رایحه‌های خاص، باکیفیت و ماندگار در کل دنیا مطرح شده است. به همین دلیل، خانم‌های خوش تیپ و خوش استایل به دنبال بهترین ادکلن زنانه از برندهای فرانسوی هستند. حضور در مهمانی‌ها با رایحه ای خاص و کم نظیر موجب می‌شود مورد توجه قرار گیرند و در جایگاهی متفاوت حاضر شوند.

در این قسمت تصمیم داریم با بهترین ادکلن‌های زنانه فرانسوی آشنا شویم و ویژگی‌های هر کدام را با یکدیگر بررسی کنیم. با معرفی لیست از بهترین‌ها، انتخاب عطر راحت‌تر می‌شود و بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید چه رایحه ای مناسب شما است.

ادکلن فرانسوی میس دیور

این ادکلن فرانسوی در سال ۲۰۱۲ ساخت شده و به نام خواهر سازنده کمپانی شهرت یافته است. رایحه این عطر، ترکیبی از گل‌های یاس، زنبق، صدتومانی، زنبق دره، هلو، وانیل، مشک، لوبیا، چوب صندل و میوه‌های زردآلو است که شما را با حس و حال عاشقی گره می‌زند.

عطر میس دیور رایحه ای گرم و شیرین دارد و برای فصول سرد سال انتخاب مناسبی است. در موقعیت‌های مختلف مانند محل کار، قرارهای دوستانه و عاشقانه می‌توان از این ادکلن دوست داشتنی استفاده نمود، طوری که پخش بوی عالی و ماندگاری دارد.

عطر زنانه کنزو فلاور

یکی دیگر از بهترین ادکلن‌های زنانه، عطر کنزو فلاور است. این عطر دارای رایحه گل‌های شرقی است که خانم‌های طرفدار ادکلن‌های کلاسیک از آن استقبال می‌کند. اگرچه ظاهر و بسته بندی این عطر بسیار ساده است، اما رایحه ای بسیار شیک و خاصی دارد. در ابتدا، رایحه ای از ماندارین، انگور فرنگی سیاه، زالزالک و رز را احساس می‌کنید. اما در رایحه‌های میانی، بوی خوش بنفشه، اپوپوناکس و یاس به مشامتان می‌رسد. در آخر، رایحه دودی، وانیل و مشک شگفت زده تان می‌کند.

عطر زنانه کنزو فلاور جز معدود عطرهایی است که تمامی نت‌های آن دل انگیز و خاطره ساز و از نظر خیلی‌ها بسیار جذاب است.

عطر زنانه دیور جادور

از دیگر گزینه‌ها در لیست بهترین عطر دیور زنانه، عطر زنانه دیور جادور یا ژادو است. این عطر مدرن برای روزهای گرم سال انتخاب می‌شود و با بسته بندی شیک به بازار عرضه می‌شود. رایحه‌های دیور جادور ترکیبی از گلابی، پرتقال، برگاموت، رز، مریم، آلو، بنفشه، وانیل، بلک بری، سدر، خربزه و … است که یک استایل منحصر به فرد خانمانه را تکمیل می‌کند.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

عطر زنانه تویلی د هرمس، نمادی از قلب فرانسه

تویلی د هرمس یکی از ادکلن‌های زنانه امروزی است که توسط عطرساز معروف به نام کریستین رونمایی شد. این عطر از روسری‌های ابریشمی نازک و رنگارنگ الهام گرفته است و از رایحه گل فام، مریم، چوب صندل، زنجبیل و … تولید می‌شود. این عناصر حس و حال سرزندگی و جوانی را القا می‌کند و بسیار شیک و امروزی به نظر می‌رسد. اگر طرفدار رایحه‌های میوه ای هستید، عطر زنانه تویلی د هرمس بی شک جز بهترین هاست.

لالیک لامور (له آمور)

برند لالیک به طراحی شیشه‌های تزیینی معروف است و در سال ۲۰۱۳، عطر لامور زنانه را با رایحه ای دلربا و شیرین تولید کرد. لامور برای خانم‌های رمانتیک و رویایی انتخاب ایده آلی است و به خوبی استایل خانمانه را به نمایش می‌گذارد. در ابتدا، رایحه ترنج، غنچه‌های گل سرخ و بهار نارنج را احساس می‌کند که کم کم حس تلخی شما را در آغوش می‌کشد. در رایحه‌های میانی، بوی خوش گاردانیای شیرین، مریم و یاس استشمام می‌شود و رایحه میانی آن، ترکیبی از چوب سرو، صندل و مشک است.

ادوپرفیوم لاویه بل لانکوم

عطر لانکوم لاویه بل با طراحی دوست داشتنی و ساده، حس شادی و سرزندگی را زنده می‌کند. این عطر فرانسوی به معنای زندگی زیباست و بوی خوش آن در طول روز، قدرت زنانه و شادابی را به تصویر می‌کشد. اگر دوست دارید شاد و با اعتماد به نفس به نظر رسید، عطر لانکوم بهترین است.

نت‌های اولیه این ادکلن ترکیبی از انگور فرنگی سیاه و گلابی است. نت اصلی ادکلن نیز شکوفه‌های پرتقال و یاس به مشام می‌رسد و در آخر، بوی دل انگیز گرم آکوردهای بادام همچون وانیل، نعناع هندی، پرالین و دانه تونکا ماندگار است. از ادورفیوم لویه بل لانکوم برای ماه‌های سرد سال استفاده می‌کنند که با تلقین حس شادی و هیجان، موجب دوچندان نمودن انرژی می‌شود.

ادکلن فرانسوی شنل CHANEL COCO MADEMOISELLE

ادکلن فرانسوی شنل کوکو مادمازل ادکلن زنانه معروف چهار فصل است که با رایحه شرقی گلی، زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. شنل طراحی ساده و در عین حال، زیبایی دارد و رایحه شیرین و معتدل مورد انتخاب خانم‌های خوش سلیقه قرار گرفته است. این عطر برای قرارهای کاری، روزانه، دوستانه و حتی قرارهای عاشقانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و ماندگاری و پخش بوی عالی دارد. رایحه‌های اصلی ادکلن CHANEL COCO MADEMOISELLE، پرتقال، شکوفه گل پرتقال، گل یلان یلان، ماسک، وانیل، برگاموت و شکوفه گل پرتقال است. در نت‌های میانی، بوی خوش درخت گل ابریشم و گل یاسمن احساس می‌شود که همراه با رگه‌های گل رز، یاس و گل یلان یلان استشمام می‌شود. نت‌های اصلی ادکلن نیز ترکیبی از وانیل، پچولی ماسک و وتیور است که بر ماندگاری نت‌های دیگر بسیار تاثیرگذار بوده اند.

سخن پایانی

معرفی بهترین ادکلن زنانه کمک می‌کند با رایحه‌های جذاب و فریبنده آشنا شوید و به سراغ پرفروش‌ترین‌ها بروید. استشمام بهترین رایحه‌ها، حس سرزندگی و شاد بودن را در دلتان ایجاد می‌کند و باعث می‌شود در طول روز انرژی و انگیزه کافی را داشته باشید. همچنین استفاده از یک عطر خوب و خانمانه، تکمیل کننده استایل شما است و نگاه دیگران را نسبت به شخصیتتان تغییر می‌دهد.

بهترین عطر زنانه فرانسوی
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *