ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

شب عروسی مهم‌ترین شب زندگی هر انسانی است. همان‌طور که عروس و داماد نسبت به انتخاب هر چیزی اعم از دسته گل عروس، انتخاب لباس‌ها، آرایشگاه، آتلیه و ملزومات دیگر مراسم بیشترین دقت و وسواس خود را به کار می‌گیرند تا بهترین ورژن خود در دید همگان باشند؛ طبعا انتخاب ادکلن مناسب برای عروس و داماد نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد. انتخاب یک عطر مناسب برای شب عروسی؛ علاوه بر ایجاد یک حس خوب بین عروس و داماد می‌تواند برای همیشه در ذهن‌های آن‌ها خاطره‌ساز شود و سال‌ها بعد استشمام آن عطر خاص برای آن‌ها یادآور خاطرات خوب شب عروسی گردد.

همان‌طور که همه‌ی ما با رایحه‌ها، بوهای خاص مثل بوی دود و آهنگ‌ها؛ خاطرات فراوانی داریم و با استشمام آن روایح به صورت ناگهانی یا اتفاقی یا شنیدن یک موسیقی خاص خاطرات گذشته برایمان دوباره زنده می‌شود؛ قطعا عطر و ادکلن انتخابی متناسب با مراسم شب خاص عروسی همیشه در اذهان عروس و داماد ابدی خواهد شد. در این مقاله سعی می‌کنیم به معرفی ۱۰ عطر مناسب برای عروس و داماد در روز عروسی بپردازیم. 

عطر مناسب برای عروس و داماد

چرا انتخاب عطر در روز عروسی مهم است؟

 ادکلن مناسب برای عروس و داماد در شب عروسی بایستی با توجه به آیتم‌هایی مانند سلیقه، فصل مراسم و نوع اسانس یا روایح عطری انتخاب شود. عروس و دامادها به ویژه عروس خانم‌ها دوست دارند که در شب عروسی با انتخاب‌های درست و مناسب خود مثل الماس بدرخشند. تمایل همه زوج‌ها به ویژه عروس خانم‌ها این است که مراسم شب عروسی و استایل آن‌ها با شکوه و به یاد ماندنی در اذهان خودشان و مهمان‌ها باقی بماند و تا سالیان سال بعد از آن شب؛ خاطره خوشی از مراسم شب عروسی در ذهن خود داشته باشند.  از این‌رو عطر و ادکلن شب عروسی یکی از انتخابات مهم عروس و داماد در این شب خاص و منحصر به فرد است. عطرها نیز مانند لباس‌های ما باید با شرایط استفاده، روز و مکان آن تناسب داشته باشند. 

عطر مناسب روز عروسی را چگونه باید انتخاب کرد؟

 در انتخاب ۱۰ عطر مناسب برای عروس و داماد در روز عروسی که به آن‌ها خواهیم پرداخت بهتر است چندین فاکتور مهم در ذیل را در نظر داشته باشید:

به سلیقه خود توجه کنید

انتخاب عطر نیز مانند هر چیز شخصی دیگری یک سلیقه و انتخاب شخصی محسوب می‌شود. در شب عروسی نیز باید به سلیقه شخصی خود، قدرت بویایی و تمایلات قلبی خود توجه کرده و از بین عطرهای مناسب برای این شب؛ روایح مورد سلیقه و پسند خود را انتخاب کرد. نباید فراموش کرد که روز و شب عروسی به خود عروس و داماد تعلق دارد و نوع انتخاب و سلایق آن‌ها تا ابد یادآور آن ایام خاطره‌انگیز برایشان باقی خواهد ماند. لذا انتخاب ادکلن مناسب برای عروس و داماد همواره تداعی کننده خاطرات خوش روز عروسی‌شان خواهد بود.

آب و هوای محل برگزاری عروسی را در نظر بگیرید

همواره در انتخاب عطر مناسب در هر زمان برای میهمانی‌ها، مراسم عروسی و سایر موارد باید به شرایط آب و هوایی و فصلی مکان مراسم توجه ویژه داشت. نوع عطرها نیز مانند لباس‌ها برای فصول مختلف سال تغییر می‌کند و این بستگی به اسانس و روایح به کار گرفته شده در آن عطرها دارد.

در ادامه مقاله پیش‌رو تحت عنوان ۱۰ عطر مناسب برای عروس و داماد در روز عروسی به تناسب نوع عطر با آب و هوای مکان مورد استفاده اشاراتی خواهیم داشت:
◀ عطرهای با رایحه ملایم و سبک مناسب برای مراسم عروسی در باغ‌ها یا محیط‌های ساحلی هستند.
◀ عطرهای سنگین و غنی مناسب برای محیط‌های سر بسته و تالارها محسوب می‌شوند.
◀ رایحه‌های خنک مرکباتی، گلی، اقیانوسی برای فصول گرم سال در بهار و تابستان مناسب هستند.
◀ رایحه‌های گرم و سنگین برای روزهای سرد پاییز و زمستان عالی محسوب می‌شوند.

به چیدمان دسته گل و دیزاین عروسی دقت نمایید

در انتخاب عطر و ادکلن مناسب برای عروس و داماد در مراسم شب عروسی می‌توان به نوع گل‌های به کار گرفته شده در طراحی دسته گل عروس دقت کرد؛ در واقع تطابق نوع روایح عطری با نوع گل‌های دسته گل عروس یک تکنیک هوشمندانه محسوب می‌شود. از همین حیث این انتخاب خاص و زیرکارانه برای طرفداران روایح گلی بسیار انتخاب جذابی محسوب می‌شود. رعایت این هارمونی می‌تواند برای زوج عروس و داماد بسیار جذاب و خاطره‌انگیز باشد.

۵ ادکلن و عطر خوشبو برای آقا دامادها

در این قسمت از مقاله پیش‌رو تحت عنوان ۱۰ عطر مناسب برای عروس و داماد در روز عروسی به معرفی عطرهای مناسب آقا دامادها در شب مراسم عروسی می‌پردازیم و در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین عطرهای جذاب مورد پسند آقایان را معرفی می‌کنیم:

۱- ادوتولیت گوچی گیلتی مردانه

عطر Gucci Guilty Pour Homme یک عطر محرک و اغوا کننده مردانه از برند گوچی است که یکی از بهترین انتخاب‌های آقا دامادها می‌تواند برای مراسم شب عروسی‌شان به شمار آید. این ادوپرفیوم جذاب دارای رایحه‌ای تلخ ولی ملایم است که برای مراسم عروسی در فصول سردتر سال مناسب است. این ادوپرفیوم خوشبوی مردانه در گروه بویایی چوب معطر قرار می‌گیرد. با این عطر مردانه آرامش رایحه اسطوخودوس با طراوت و شادابی لیموی تازه را می‌توان استشمام کرد.

۲- ادوپرفیوم کرید اونتوس

عطر Creed Aventus از برند کرید از لوکس‌ترین برندهای عطر و ادکلن در جهان محسوب می‌شود که می‌تواند به عنوان یک ادکلن مناسب برای عروس و داماد در مراسم شب عروسی توسط داماد انتخاب شود. این ادوپرفیوم با یک رایحه تلخ و خنک در گروه بویایی مدیترانه‌ای تقسیم‌بندی می‌شود. این عطر وسوسه‌انگیز با برند کرید یکی از اغوا کننده‌ترین عطرهای مردانه است که برای آقا دامادها در شب عروسی جز بهترین انتخاب‌های آن شب محسوب می‌شود.

۳- ادوپرفیوم بلو شنل

عطر Chanel Bleu de Chanel EDP یک ادوپرفیوم خنک و تلخ از برند محبوب شنل است که در گروه بویایی چوبی معطر قرار می‌گیرد و برای استفاده آقا دامادها در شب عروسی درتمام فصول سال؛ عطر مناسبی محسوب می‌شود. این عطر یادآور طراوت و انرژی است. اسانس‌های استفاده شده در ساخت این عطر خوشبو چوب صندل، نعناع هندی، ویتور، بخور، سدر، فلفل صورتی، جوز هندی، گل یاسمن و سدر است که روایح محرک و جذابی را با هم می‌آفریند. این عطر می‌تواند به عنوان یکی از ۱۰ عطر مناسب برای عروس و داماد در روز عروسی توسط آقای داماد انتخاب شود.

۴- ادوتولیت ورساچه اروس مردانه

عطر Versace Eros یک عطر مناسب برای شب عروسی و مخصوص آقا دامادها است که رایحه ملایم و شیرینی دارد که به لحاظ بویایی در گروه شرقی سرخس گون‌ها قرار می‌گیرد. اسانس‌هایی نظیر اسانس سدر، لیمو، وانیل، سیب، لوبیا تونکا و گل شمعدانی به کار گرفته در این عطر آن‌را بسیار پر انرژی و جذاب کرده است. نام این عطر جذاب مردانه از نام‌های اساطیر یونانی که نمادی از عشق و مد هستند وام گرفته شده است.

۵- لوی ویتون آمبر نومد

ادوپرفیوم Louis Vuitton Omber Nomade یک عطر جذاب مردانه و یک انتخاب پرفکت برای شب عروسی آقا دامادها است. این عطر محبوب در دسته عطرهای شرقی چوبی قرار می‌گیرد و از اسانس‌های خوشبوی به کار گرفته شده در این عطر می‌توان به رایحه شمعدانی، روایح دودی، عود، زعفران، چوب درخت قان، عنبر، تمشک، لوبان و گل رز اشاره کرد. این عطر خوشبوی مردانه می‌تواند به عنوان یک ادکلن مناسب برای عروس و داماد در شب عروسی توسط آقا داماد انتخاب شود.

۵ ادکلن و عطر خوشبو برای عروس خانم‌ها

 قطعا انتخاب نوع عطر مناسب برای شب عروسی برای عروس خانم‌ها نیز یکی از انتخابات مهم آن‌ها برای این شب است که خاطره آن تا ابد برایشان زنده می‌ماند. در ادامه این قسمت از مقاله تحت عنوان ۱۰ عطر مناسب برای عروس و داماد در روز عروسی به معرفی تعدادی از عطرهای جذاب مورد پسند عروس خانم‌ها می‌پردازیم:

۱- ادوپرفیوم ویکتوریا سکرت وری سکسی نایت

عطر Victoria Secret Very Sexy Night Edp یک انتخاب مناسب در شب عروسی برای عروس خانم‌ها است. این عطر محبوب و بسیار جذاب زنانه عطری با طبع گرم و شیرین است. این عطر خوشبو مناسب میهمانی‌های شبانه زنان طراحی شده و در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد و بیشتر مناسب شب عروسی در فصول سرد سال است. در واقع این ادوپرفیوم جذاب و خواستنی یک ادوکلن مناسب برای عروس و داماد در شب عروسی و منحصرا برای عروس خانم‌ها است.

۲- ادوپرفیوم ورساچه برایت کریستال ابسولو

ادوپرفیوم Versace Bright Crystal Absolu یک عطر شیرین در گروه بویایی گلی میوه‌ای است. وجود اسانس‌های میوه‌ای در این عطر آن‌را نشاط‌انگیز و پرطراوت ساخته است. این عطر خیلی محرک نیست ولی برای استفاده عروس خانم در شب عروسی در تمام فصول سال عطر بسیار محبوب و مناسبی است.

۳- ادوپرفیوم کرید لاو این وایت

عطر Creed Love in White یک عطر لاکچری مناسب عروس خانم‌ها با رایحه خنک است که در گروه بویایی شرقی گلی قرار می‌گیرد. این عطر بر اساس اسم خود عطر؛ عطری بسیار عاشقانه و محرک است. در این عطر ترکیبی از روایح جذاب و اعجاب‌انگیزی همچون مگنولیا، زنبق، رز، نرگس، یاس، پرتقال، وانیل، چوب صندل سفید و عنبر استشمام می‌شود و می‌تواند به عنوان یک ادوکلن مناسب برای عروس و داماد در شب عروسی توسط عروس خانم انتخاب شود.

۴- شانل کوکو مادمازل

ادوپرفیوم Chanel Coco Mademoiselle عطر دیگر مناسبی برای عروس خانوم‌ها و با رایحه ملایم، معتدل و شیرین است که جز جذاب‌ترین و دلپسندترین عطرهای زنانه محسوب می‌شود. رایحه این عطر محبوب در دسته روایح گلی میوه‌ای قرار گرفته و ماندگاری و پراکندگی بالایی دارد. این عطر می‌تواند به عنوان یک عطر یونیک و محبوب توسط عروس خانم‌ها در مراسم شب عروسی استفاده شود.

۵- دیور جوی

ادوپرفیوم Dior Joy by Dior عطری سرشار از انرژی، لطافت و سرزندگی است که برای عروس خانم‌ها در شب عروسی یک انتخاب یونیک محسوب می‌شود. رایحه غالب این عطر ترکیبی از روایح گل‌ها و مرکبات است. در این عطر محبوب ترکیبی از روایح رز، گل یاسمن، نعناع هندی، چوب صندل، سدر، مشک، ترنج و نارنگی ماندارین استشمام می‌شود و قطعا به عنوان یک انتخاب بسیار خاطره‌انگیز و جذاب در انتخاب ادوکلن مناسب برای عروس و داماد در مراسم عروسی توسط عروس خانم محسوب می‌شود.

عطر مناسب عروس و داماد
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *