ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم

عطر ادکلن مرسدس بنز من پرایوت – Mercedes Benz Man Private

توضیحات تکمیلی

3,940,000 تومان

ترکیبات محصول

توضیحات

ادکلن مرسدس بنز من پرایوت-Mercedes Benz Man Private عطری است مردانه و لاکچری با رایحه گرم.این عطر در سال ۲۰۱۸ از برند مرسدس بنز Mercedes Benz به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن مرسدس بنز من پرایوت-Mercedes Benz Man Private عطری است با رایحه ی گرم برای استفاده در روزهای سرد سال پیشنهاد می شود . این عطر مردانه معادل ۱۰۰ میل حجم دارد و غلظت آن ادوپرفیوم می باشد . مرسدس بنز من پرایوت به عنوان یک نسخه برتر از نسخه قبلی خود معرفی شده است ، نه تنها رنگ بطری به قهوه ای زیبا تغییر یافته بلکه خود عطر نیز در یک مجموعه بسیار کیفی و تأثیرگذار ارائه شده است. ادکلن مرسدس بنز من پرایوت یک هدیه ی جذاب و دوست داشتنی است .

Olivier Cresp خالق این عطر جذاب و دوست داشتنی است . همانطور که انتظار دارید ، Mercedes-Benz Man Private عطر ایده آل برای یک جوان اغواگر است. او به وضوح زیبا و بسیار جذاب است ، اما نگرش خاصی نیز دارد: با نگاه کمی متکبرانه ، توجه ها را به خود جلب می کند. و در عین حال ، بیان او واقعاً جذاب است … آکوردهای اصلی این عطر مردانه شامل آکوردهای چوبی ، کهربا ، معطر ، مشکی ، تند وگرم ، پچولی ، بالزامیک ، آکوردهای تازه می شود . نت های تشکیل دهنده عطر Mercedes Benz Man Private عبارتند از :

رایحه اولیه : هل , سرو , گیاه درمنه
رایحه میانی : اسطوخودوس , لابدانیوم , آمبروکسان
رایحه پایه : سدر , نعناع هندی , چوب کشمیر

در طراحی بطری ادکلن مرسدس بنز من پرایوت مردانه از جذابیت های خاورمیانه الهام گرفته شده است . بر اساس قدرت بویایی شگفت انگیز نت های چوبی ، یک بعد عمیق و بسیار گرم وجود دارد که بسیار مست کننده است و همه این خصوصیات به طور طبیعی رنگ چوب قهوه ای را تداعی می کنند . در مرکز بطری این عطر ، ستاره ی نقره ای نمادین بر روی شیشه پنجره که به رنگ طلایی رنگ شده است ، براق تر به نظر می رسد. این رنگ به عنوان راهی برای انتقال هویت گرم و نفسانی رایحه ی چوبی ادکلن مرسدس بنز من پرایوت است .

عطر ادکلن مرسدس بنز من پرایوت عطری است گرم، شکیل و مردانه که شروعی نیمه شیرین و کمی تلخ از رایحه کهربا با همراهی رایحه ای چوبی و کمی سبز از کاج دارد که شروعی بینظیر را برای عطر رقم میزنند. با گذر زمان عطر گرمتر و کمی شیرینتر شده و با اضافه شدن صمغ لادن، عطر سنگین تر و چوبی تر میگردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، تلخ، چوبی و کمی دودی است که رایحه وانیلی ضعیفی نیز در پس زمینه آن به مشام میرسد. مرسدس بنز پرایوت پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بسیار خوبی برای مصرف رسمی یا روزانه در فصلهای پاییز و زمستان میباشد.

2 دیدگاه برای عطر ادکلن مرسدس بنز من پرایوت – Mercedes Benz Man Private

  1. سعید شکیبا (خریدار محصول)

    توی تخیف گرفتم

  2. سعید کشاورز (خریدار محصول)

    از هر نظر عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط