ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم

عطر ادکلن آنتونیو باندراس هر سکرت تمپتیشن – ANTONIO BANDERAS HER SECRET TEMPTATION

توضیحات تکمیلی

1,810,000 تومان

ترکیبات محصول

توضیحات

ادکلن آنتونیو باندراس هر سکرت تمپتیشن-Antonio Banderas Her Secret Temptation عطری است زنانه و جذاب با رایحه گرم و شیرین.این عطر ، عطری است بسیار شیک و اغواگر با رایحه ی گرم و شیرین است که در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی امریکایی محبوب آنتونیو باندراس رونمایی گردید .ادکلن زنانه آنتونیو باندراس هر سیکرت تمپتیشن با غلظت ادوتویلت و رایحه غالب قند تهیه گردیده و انتخابی ایده آل برای فصول سرد سال است .

عطر ادکلن آنتونیو باندراس هر سکرت تمپتیشن ادوتویلت Antonio Banderas Her Secret Temptation EDT For Women با رایحه ای تند و ادویه ای از فلفل صورتی آغاز می گردد که با عطر دلنشین شکوفه ی پرتقال ادغام گردیده و ترکیبی بی نظیر را پدید می آورد .با گذشت اندک زمانی عطر گل های رز ، زنبق و یاسمن نیز به رایحه وارد می شوند تا هر سیکرت تمپتیشن را از حالت ادویه ای خارج کرده و حس و حالی لطیف و گلدار به آن بدهند . نت های پایه ی عطر زنانه آنتونیو بانداراس هر سیکرت تمپتیشن را قند ، پاتچولی ، مشک و عنبر تشکیل می دهند تا شیرینی رایحه را تکمیل کرده و ترکیبی فوق العاده از نعنای هندی ، رز و قند در آن باقی بگذارند .رایحه ادوتویلت زنانه هر سیکرت تمپتیشن مشابه راحه عطر و ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle Le Intense است.

نت اولیه : بهارنارنج , فلفل صورتی
نت میانی : رز , زنبق , یاس
نت پایه : مشک , کهربا , نعناع هندی

عطر ادکلن آنتونیو باندراس هر سکرت تمپتیشن-ANTONIO BANDERAS HER SECRET TEMPTATION EDT عطر فریبنده و اغواکننده ای است که هر شخصی را به خود جلب می کند. این عطر زنانه و دلفریب در سال ۲۰۱۷ میلادی طراحی و چهره تبلیغاتی آن Olga Kurylenko مدل و بازیگر فرانسوی می باشد. این ادوتویلت زنانه ۸۰ میلی لیتری در گروه بویایی شرقی گلی جای دارد و دارای ماندگاری خوبی است. عطر زنانه مدل Her Secret Temptation از خانواده گیاهی، پودری و گلی میباشد و درون آن از رایحه گل رز استفاده شده است و طعمی شیرین دارد. استفاده از ادو تویلت آنتونیو باندراس هر سکرت تمپتیشن-ANTONIO BANDERAS HER SECRET TEMPTATION EDT به بانوان در شب‌های پاییز و زمستان به خصوص فصل زمستان و همچنین استفاده از این عطر به دلیل ماندگاری بالایی که دارد در میهمانی‌های رسمی توصیه میشود. نت‌های آغازین این عطر مرکب از روایح نرولی و فلفل صورتی میباشد و بعد از گذشت چند دقیقه میتوان روایح گل رز، یاسمین و زنبق را استشمام نمود و در نهایت نت‌های پایانی از روایح گیاه پاتچولی، مشک، کهربا و نیشکر تشکیل شده است. براساس نظر اکثر مصرف کنندگان این عطر روایح نیشکر، گیاه پاتچولی و گل رز بیشتر از روایح دیگر استشمام میشود. عطر شرقی-گلی هر سکرت تمپتیشن-HER SECRET TEMPTATION ساخته برند نامدار آنتونیو باندراس میباشد. با توجه به برند معتبر آنتونیو باندراس-ANTONIO BANDERAS، قیمت مناسب و همچنین رایحه گرم و زیبای آن، خرید ادوتویلت آنتونیو باندراس هر سکرت تمپتیشن-ANTONIO BANDERAS HER SECRET TEMPTATION EDT پیشنهادی ارزشمند و به یاد ماندنی برای بانوان خوش پوش و زیبا خواهد بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن آنتونیو باندراس هر سکرت تمپتیشن – ANTONIO BANDERAS HER SECRET TEMPTATION”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط