ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

امکان پرداخت پس از تحویل درب منزل

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

آیا تا به حال در خرید اینترنتی عطر با برندهای ایرانی برخورد کرده اید؟ شاید در اولین قدمی که در رابطه با عطر و ادکلن تصور می‌کنید، حال و هوای کشورهایی مانند فرانسه و ایتالیا در ذهن شما شکل بگیرد. اما باید بگوییم که امروزه صنعت عطرسازی در ایران پیشرفت زیادی کرده است و در کشورمان شاهد چندین برند خوب و با کیفیت در زمینه عطر و ادکلن هستیم.
این برندها علاوه بر کیفیت بالا، به دلیل‌عدم ثبات در بازار ارز، قیمت بسیار بهتری نسبت به برندهای خارجی دارند. مشکل اصلی اینجاست که برخی افراد تمایل زیادی به استفاده از برندهای ایرانی ندارند. در این مقاله بهترین برندهای عطر و ادکلن ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.
بهترین برندهای عطر و ادکلن ایرانی را برای شما آورده‌ایم.


برندهای زیادی در زمینه تولید عطر و ادکلن در ایران فعالیت می‌کنند و برخی از این برندها به دلیل کیفیت بالای خود می‌توانند طرفداران زیادی را به خود جلب کنند. این برندها معمولا توسط افراد مشهور، بازیگران و افراد مشهور جامعه راه اندازی می‌شوند. قیمت محصولات این برندها بسیار کمتر از نمونه‌های خارجی است که یکی از ویژگی‌های اصلی این برندها می‌باشد. در این بخش می‌خواهیم بهترین برندهای ایرانی را برای خرید عطر زنانه و مردانه به شما معرفی کنیم.

آنیل – Anil

برند آنیل در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در این منطقه با عرضه ۳۰ میلی لیتری ۱۶ سنت آغاز کرد. برند آنیل در مدت زمان کوتاهی توانست محبوبیت زیادی در میان اپلیکاتورها به دست آورد و همین امر باعث شد تا این برند تعداد عطرهای خود را افزایش دهد. این برند در حال حاضر بیش از ۵۰ مدل عطر مختلف مردانه و زنانه دارد.
از بهترین مدل های برند آنیل می توان به عطر آنیل کانتیننتال، ادکلن زنانه آنیل جسیکا، ادکلن آنیل سزار، عطر مردانه آنیل شارلوت، عطر زنانه آنیل ورنال و عطر مردانه آنیل ریپیتیشن اشاره کرد.

عطر آنیل

نامی صنعتی – NamiSanati

برند نام صنعت یکی از محبوب ترین برندها در این صنعت است. این برند با انتخاب نیویورک، تهران ۱۳۴۰، اردیبهشت، کارامل نمکی، آبادان و غیره، مخاطب را وادار کرد که حداقل یک بار این عطر را امتحان کرده و استشمام کند. سادگی شیشه عطر این برند از دیگر ویژگی های عالی این برند است. خلاقیت برند معروف صنعتی در انتخاب نام و طرح بطری، این برند را به یکی از برندهای معروف عطر و ادکلن ایرانی تبدیل کرده است. از عطرهای معروف این برند می توان عطرهای اردیبهشت، پاریس، تنباکو، آبادان و تهران ۱۳۴۰ را نام برد.
عطر نامی صنعت

نوید محمدزاده – Navid MohammadZadeh

برند نوید محمدزاده در تیرماه ۱۳۹۸ با عرضه دو نوع عطر در ویدئویی تبلیغاتی توسط نوید محمدزاده با شعار خاطره از من به شما معرفی شد. برند نوید عطرهای زنانه و مردانه را با نام He and Her تولید می‌کند. عطر مردانه نوید محمدزاده انتخابی غنی برای مجالس رسمی است و در گروه معطر و تند قرار می‌گیرد. رایحه جذاب این عطر با رایحه ریحان، لیموترش و نعناع هندی همه گروه‌های سنی را خشنود می‌کند. اما عطر زنانه نوید محمدزاده در گروه رایحه‌های گلی و میوه‌ای قرار گرفته و مناسب خانم‌های مدرنی است که می‌خواهند احساس خاص بودن داشته باشند.
عطر نوید محمد زاده

ژک ساف – JacSaf

یکی دیگر از عطرها و ادکلن های معروف ایرانی ژک ساف است که در بین گداها محبوبیت پیدا کرده است. شاید همه شما کیسه های عطری این برند را در مغازه های مختلف دیده باشید. برند ژک ساف یکی از قطعات شرکت الیزه کیش است که از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه عطر و ادکلن آغاز کرد و این برند با بیش از ۵۰ نوع رایحه می تواند ذائقه اکثر افراد را در محصولات خود پوشش دهد.
عطر ژک ساف

ریو کالکشن – Rio Collection

برند Rio Collection یکی دیگر از برندهای ایرانی است که طرفداران خود را دارد. نام این برند را در تمامی لیست های بهترین برندهای عطر ایران می توانید مشاهده کنید، زیرا محصولات برند ریو کالکشن علاوه بر کیفیت و بوی مطبوع، بسیار مقرون به صرفه هستند. این برند بیش از ۱۰۰ مدل عطر زنانه و مردانه را روانه بازار کرده است. عطرهای مردانه محبوب این برند Rio Collection عبارتند از Savage، Blue de Rio، Fournight، Noir de Rio Sport و Rio Arras. Black Bowtie، Rio Jadar، Decollet، Rio Good Lady و Rio Elaine از جمله عطرهای زنانه محبوب برند Rio Collection هستند.
عطر ریو کالکشن

مهران مدیری – Mehran Modiri

مهران از معدود افرادی است که ممکن کمتر کسی نشناسد. او برند خود را در سال ۲۰۱۹ تاسیس کرد و چندین نمونه از عطرهای زنانه و مردانه خود را روانه بازار کرد. عطر کلوزآپ پلان، آر مینور، مینور از برند مهران مدری در بین عموم مردم بسیار محبوب است. ادکلن مردانه پلان دارای نت هایی از لیمو، هلو، یاس گاردنیا، وانیل، نعناع هندی، گشنیز و یاس می باشد. همچنین ادکلن زنانه پلان دارای رایحه های مرکباتی مانند ترنج، پرتقال، ماندارین، سیب و نت هایی مانند مشک، چرم، عنبر است. عطر کلوزآپ و پلان از پرطرفدارترین عطرهای این برند هستند.
عطر مهران مدیری

لیلا حاتمی – Leila Hatami

لیلا حاتمی، بازیگر مشهور ایرانی، در سال ۱۳۹۵ برند عطر و ادکلن خود را با نام “لیلا حاتمی” راه‌اندازی کرد. این برند در حال حاضر ۲ عطر زنانه و یک عطر مردانه را به بازار عرضه کرده است.

  • عطر زنانه لیلا حاتمی:این عطر رایحه‌ای ملایم و گلی دارد و از نت‌های گل رز، مریم، یاس، مشک و چوب صندل تشکیل شده است. این عطر برای استفاده در روزهای گرم سال مناسب است.

  • عطر زنانه لیلا حاتمی پرایوه: این عطر رایحه‌ای گرم و شرقی دارد و از نت‌های عود، زعفران، وانیل، مشک و چوب صندل تشکیل شده است. این عطر برای استفاده در شب و مراسم رسمی مناسب است.

  • عطر مردانه لیلا حاتمی:این عطر رایحه‌ای قوی و چوبی دارد و از نت‌های ترنج، اسطوخودوس، نعناع هندی، مشک و چوب سدر تشکیل شده است. این عطر برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است.

عطر لیلا حاتمی
عطر و ادکلن ایرانی
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *