ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

در راهنمای خرید عطر مردانه شما تصمیم می‌گیرید چه رایحه‌ای مناسب شخصیتتان است و چه نکاتی را برای خرید باید در نظر بگیرید. انتخاب عطر مردانه ایده‌آل باعث افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود و به محض ورود به مکان‌های مختلف و مهمانی‌های خاص، دیگران از خوش‌بو بودن استایلتان شگفت‌زده می‌شوند. رایحه هر فردی سبک نامرئی از شخصیت او را نشان می‌دهد و تأثیر قدرتمندی بر احساسات می‌گذارد. یک ادکلن خوب مردانه مزایای بسیاری دارد، از جذاب کردن گرفته تا کاهش استرس و بهبود اعتماد به نفس. با این حال، ۸۰ درصد مردان همیشه از عطر استفاده نمی‌کنند! دلیل آن چیست؟
 خوشبختانه با درک بهتر رایحه‌ها و رفتن به سراغ بهترین برندها، می‌توان تصمیم گرفت از چه نوع عطر مردانه‌ای استفاده کرد.

راهنمای خرید عطر مردانه

 توجه به غلظت عطر، ماندگاری و پخش بو دو عامل حیاتی

اولین نکته در راهنمای خرید عطر مردانه، دقت به غلظت و ماندگاری آن است. این ویژگی‌ها بیانگر کیفیت و عملکرد عطر است. البته ماندگاری عطرها را می‌توان با کمک فیکساتورها افزایش داد، اما انجام این کار غیراستاندارد است. زیرا فیکساتورها از مواد شیمیایی ساخته می‌شوند و احتمال بروز حساسیت را افزایش می‌دهند.
 عطرها با توجه به غلظت به چهار مدل پرفیوم، ادکلن، ادوپرفیوم و ادوتویلت تقسیم می‌شوند. ماندگاری پرفیوم‌ها نسبت به دیگر مدل‌ها بیشتر است، در حالی که ادکلن‌ها با پخش بوی بهتر تولید می‌شوند. ادوپرفیوم و ادوتویلت نیز دارای رایحه ملایم هستند. با توجه به این دسته‌بندی به‌راحتی می‌توانید ماندگاری دلخواه خود را انتخاب کنید.

پخش بوی ادکلن

 توجه به نوع پوست در انتخاب عطر، عطر مناسب برای پوست چرب و خشک

شاید تعجب کنید، اما نوع پوست روی انتخاب عطر مردانه مؤثر است. زیرا ماندگاری هر عطری روی پوست‌های مختلف متفاوت است. برای مثال، رایحه روی پوست‌های چرب، بیشتر دوام می‌آورد. اما چربی بیش از حد پوست باعث تغییر رایحه شود. پس اگر دارای پوست چرب هستید، انتخاب ادکلن‌های ملایم گزینه بهتری است. افراد دارای پوست خشک نیز به‌جای زدن عطرهای قوی، رایحه‌های کمی ملایم را انتخاب کنند. چراکه احتمال بروز آسیب‌های پوستی برای آن‌ها زیاد است.

ماندگاری عطر مناسب با نوع پوست

 انتخاب عطر بر اساس مناسبت و رویدادهای خاص

آیا به اثربخشی بیشتر ظاهر آراسته در اولین قرار اعتقاد دارید؟ خوب است بدانید رایحه جادویی چنین تأثیری را دوچندان می‌کند و در اولین برخورد، تصور جذابی از شما را شکل می‌دهد. به همین خاطر، رایحه‌ای که برای استفاده روزانه انتخاب می‌کند باید با رایحه‌ای که قرار است در مهمانی‌ها و مجالس بزنید، متفاوت باشد. در راهنمای خرید عطر مردانه پیشنهاد می‌شود عطرهای سنگین برای شرایط خاص بسیار جذاب هستند. از طرفی، برای رفتن به قرارهای عاشقانه بهتر است عطرهای محرک احساسات خانم‌ها را امتحان کنید.

 توجه به رایحه در انتخاب عطر، مهم‌ترین عامل در خرید عطر

یکی از اصلی‌ترین نکات در راهنمای خرید عطر مردانه، انتخاب رایحه مناسب با شخصیتتان است. اگرچه گذراندن این مرحله به سلیقه فردی بستگی دارد. اما برای هر شخصیتی رایحه خاص تعریف شده است. برای مثال، افراد دارای شخصیت جدی بیشتر به سراغ رایحه‌های شیرین و گلی می‌روند. رایحه‌های برگرفته از مشک و عنبر مناسب آقایان باشخصیت جدی است.

اگر هم اهل ورزش هستید، عطرهای دارای رایحه‌های سبز مانند خیار یا مرکبات مناسب روحیات شما است. به طور کلی، پراستقبال‌ترین رایحه‌ها برای خرید عطر مردانه شامل چوب سوخته، نعناع، شکلات تلخ، دارچین و قهوه است. این دسته از رایحه‌ها ماندگاری بی‌نظیری دارند و با امتحان کردنشان چیزی را از دست نمی‌دهید.

رایحه های عطرها

 توجه به برند عطر، بهترین برند در خرید عطر مردانه

برای انتخاب بهترین عطر مردانه باید بهترین و مشهورترین برندها را بشناسید. شناخت برندهای مطرح باعث می‌شود انتخاب راحت‌تری داشته و نسبت به خرید خود مطمئن باشید. از جمله برندهای محبوب در سطح جهان می‌توان به برندهایی همچون بولگاری، بلک افغان، بلک ایکس، گوچی و… اشاره کرد. برای خرید هر کدام از برندهای مطرح بی‌شک باید هزینه قابل توجهی پرداخت کنید. اما پرداخت این بها، ارزش استایل شما را دوچندان می‌کند.

 انتخاب عطر بر مبنای فصل

 تا به حال دقت کرده‌اید که در فصول مختلف پیشنهادهای خرید عطر تغییر می‌کند؟ برای مثال، در روزهای گرم سال بیشتر ادکلن‌های دارای رایحه سرد خریداری می‌شود، در حالی که در فصول سرد زدن رایحه‌های گرم انتخاب بهتری است. یکی از موضوعات حیاتی برای خرید ادکلن توجه به گرم یا سرد بودن آن‌ها است.

 عطر گرم مردانه، مناسب برای فصل‌های پاییز و زمستان

 همان طور که فصل زمستان به سراغ لباس‌های گرم مانند ژاکت‌های بزرگ، کلاه و شال می‌رویم، عطری انتخاب کنید که حس گرما را درونتان زنده کند. عطری انتخاب کنید که همانند پیله‎ای گرم شما را در گیرد و از شما در روزهای سرد زمستان محافظت کند. معمولاً رایحه‌هایی که در این فصل بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد شامل چوب صندل، نعناع، نت‌های چرمی، عسل، دانه تونکا و انواع ادویه مانند دارچین، هل است. همچنین عطرهای تند وانیل همانند نوشیدن دمنوش گرم در روزهای سرد آرامش را به شما هدیه می‌دهد.

عطر گرم مردانه

 عطر سرد مردانه، مناسب برای فصل‌های بهار و تابستان

 بهار فصلی برای شروع دوباره است. با شکوفایی درختان و حس لطافت و سرزندگی، شادی و انرژی زیاد می‌شود. در این فصل، عطرهای الهام گرفته از طبیعت و نمادین رایحه‌های گل تازه، میوه‌ها، گیاهان معطر و نت‌های سبز جلوه‌ای متفاوت ایجاد می‌کند. در فصل تابستان نیز ادکلن‌های خنک مردانه انتخاب بهتری است که در روزهای گرم، حس خنکی آن‌ها بسیار خوشایند و انرژی بخش است. از جمله رایحه‌های مناسب تابستان می‌توان به نت‌های اسطوخودوس، چای‌سبز، نت‌های دریایی و… اشاره کرد که اسپری کردن آن‌ها در تعطیلات آفتابی حس طراوت را در وجودتان زنده نگه‌می‌دارد.

عطر سرد مناسب بهار
عطرهای مردانه
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *