ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

در کشوری مثل ایران که در آن مردمش هر نوع آب و هوایی را تجربه می‌کنند قطعا یکی از پر چالش‌ترین اتفاقات؛ گرمای شدید تابستان است. گرما به راحتی می‌تواند صبر هر کسی را تمام کند. جدا از اذیت شدن چشم‌ها و سوختن پوست بر اثر تابش نور خورشید؛ تعریق حاصل از گرما بدترین چیزیست که برای هرکسی می‌تواند اتفاق بی‌افتد.
حتما می‌دانید که برای کمتر کردن تاثیر این گرما و نیز خنثی کردن اثر تعریق مداوم نیاز است که دفعات دوش گرفتن در هفته‌تان را بیشتر کنید. همچنین می‌توانید از مام‌ها و اسپری‌های ضد تعریق استفاده کنید. دوش گرفتن مداوم و استفاده از مام‌ها می‌توانند حداقل برای یک روز خیال شما را از بابت بوی نا‌خوشایند بدنتان راحت کنند.
 جالب است بدانید که در این هوای آزار دهنده با یک تصمیم ساده و راحت و صرف کمی وقت می‌توانید علاوه بر دارا بودن تمام نکات ذکر شده، خوش بو و شاداب هم به نظر برسید و باعث حال خوب بقیه و خودتان نیز بشوید. دغدغه‌ بسیاری از مردان بافکر و محترم این است که در تابستان یک عطر خنک مردانه داشته باشند. هر چند که خوش بو بودن امری نسبی است اما درمورد سرد بودن عطر نظرها یکسان است.
 با توجه به این که هر فصلی عطر مناسب خودش را دارد. حتما این را می‌دانید که بهترین رایحه برای زمستان عطرهای گرم و برای تابستان نیز عطرهای سرد هستند. از طرفی بهتر است در زمستان عطری که انتخاب می‌کنید عطری شیرین باشد و برای تابستان نیز عطری سرد و تلخ مطلوب‌تر است. اگر اکنون در محل زندگی شما فصل گرم فرا رسیده توصیه می‌شود که هر چه زودتر عطر مناسبتان را انتخاب کنید.
پیدا کردن بهترین عطر های خنک و تابستانی مردانه امری نسبی است که برای هر کسی می‌تواند به نسبت سلیقه‌اش متفاوت و چالش برانگیز باشد. عطر مناسب تابستان مردانه باید سرد و به نسبت سلیقه‌ شخص خوش بو و متبوع باشد. سرد بودن عطر موجب می‌شود تا احساس خنکی کنید و گرمای کمتری در این فصل احساس کنید و احساس بهتری داشته باشید.
 بهترین ادکلن مردانه تابستانی، عطری می‌باشد که شما با زدن آن احساس خوبی داشته باشید و از بوی آن لذت ببرید، به آن حساسیت نداشته باشید و به نسبت تیپ و سبک لباس پوشیدن شما اسپرت و یا کلاسیک باشد. بوی خوب یک مرد می‌تواند موجب جذب شدن افراد زیادی به آن شود و باعث شود تا این فرد برای بقیه افراد جذاب‌تر و محترم‌تر جلوه کند.

معرفی بهترین عطر های خنک و تابستانی مردانه

عطر ادکلن کوچ فور من – Coach for Men

۳,۲۷۵,۰۰۰ تومان - ۵,۲۲۵,۰۰۰ تومان

عطر ادکلن جوپ هوم آیس – Joop Homme Ice

۶,۰۱۵,۰۰۰ تومان - ۱۰,۴۱۲,۰۰۰ تومان

چگونه یک عطر مناسب تابستان مردانه انتخاب کنیم؟

حتی با توجه به نکات گفته شده درباره عطر مردانه خنک، هنوز هم خرید عطر مناسب تابستان یکی از چالش‌های زندگی برخی از افراد محسوب می‌شود. عده زیادی هستند که اطلاعات کمی درباره عطرها و ادکلن‌ها دارند و این ضعف، سبب هماهنگ نبودن لباس و رایحه آن‌ها می‌شود.
تقریبا تمامی افراد نسبت به این مسئله با یکدیگر اتفاق نظر دارند که در فصول گرم سال، بهتر است تا از عطرهایی با رایحه سرد و تلخ استفاده کنیم. این نوع عطرها به خوبی می‌توانند با آب و هوای گرم تابستانی مخلوط شده و از پخش شدن بوی عرق بدن شما جلوگیری کنند.


از سوی دیگر بسیاری از ادکلن‌ها و عطرهای مخصوص تابستان، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تلفیق آن‌ها با بوی عرق بدن، به نتیجه مطلوبی رسیده و بوی خوبی را از شما متصاعد می‌نماید. در نتیجه اگر بدن شما در فصل گرما مقدار زیادی تعرق داشته و این مسئله برای شما و اطرافیانتان آزار دهنده است، بهترین کار برای شما خرید عطر خنک مردانه مناسب تابستان خواهد بود؛ عطری که به شما در خوشبو بودن کمک کرده و سبب شود تا دیگر هیچگونه نگرانی نسبت به این مسئله نداشته باشید.


یکی دیگر از توصیه‌هایی که افراد عطرشناس به دیگران می‌کنند، این است که بهتر است تا در فصل بهار از دو نوع عطر مختلف استفاده کنیم. استفاده از دو نوع عطر در فصل بهار، سبب می‌شود تا ما در هوای گرم روز و هوای خنک شب، دو بوی متفاوت را از خود متصاعد کنیم.

خرید ادکلن مردانه

خرید انواع ادکن مردانه

خرید بهترین ادکلن زنانه خنک

در فصول گرم سال از چه عطری استفاده کنیم؟

اغلب افرادی که به استایل و تیپ خود اهمیت می‌دهند، این سوال را از خود می‌پرسند که در فصول گرم سال بهتر است تا از چه نوع عطری استفاده نماییم؟
پاسخ دادن به این سوال بسیار سخت بوده و شما نمی‌توانید یک جواب ثابت برای این مسئله داشته باشید؛ زیرا سلیقه تمامی افراد در زمینه انتخاب عطر با یکدیگر متفاوت بوده و از سمتی دیگر، بوی بدن نیز در هر فرد، منحصر به خودش خواهد بود.
خوشبختانه در دنیای امروز، شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه تولید عطر فعالیت می‌کنند و این فعالیت سبب شده تا ما انتخاب‌های بسیار زیادی در زمینه خرید عطر داشته باشیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌ها و فروشگاه‌های مربوطه در زمینه عطر، بهترین نوع عطر ممکن را برای خود انتخاب کرده و آن را از میان هزاران عطر موجود، برگزینید.


یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها و برندهای سازنده عطر که عطرهای خنک و مردانه مناسب تابستان آن معروف هستند، شرکت آکوا نام دارد. این شرکت با تولید بهترین عطرها برای هر فصل، توانسته تا نام خود را در میان برندهای متعدد، مشهور سازد.
برندهای متعدد زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند، مانند برند کوکو شنل، باس، بلو د شنل، آلور، جگوار و غیره. شما نیز می‌توانید با کشف مناسب‌ترین عطر برای خود، استایلی ثابت و شکیل را برای خود شکل دهید.

عطرهای خنک مناسب کدام فصل هستند؟

تا به اینجا مشخص شد که بهترین و مناسب‌ترین عطرهای سرد مردانه برای فصل تابستان، عطرهای خنک هستند. استفاده از عطرهایی که رایحه سرد و تلخ دارند، به خوبی می‌تواند بوی خوب بدن ما را در هوای گرم تابستان تامین کرده و سبب شود تا ما از رایحه بدن خود، راضی باشیم. اما سوالی که ذهن افراد زیادی را در این زمینه درگیر می‌کند این است که به غیر از فصل گرما و تابستان، چه استفاده‌هایی می‌توان از عطر خنک مردانه داشت و این عطرها برای چه آب و هوای دیگری می‌توانند مناسب باشند.


استفاده از عطرهای خنک در فصل سرما نیز منعی نداشته و شما می‌توانید این عطر را حتی در هوای سرد، بر روی بدن خود قرار دهید. اما نکته اینجا است که تاثیر و کارکرد عطرهای سرد در هوای سرد کمتر بوده و نمی‌توانند آن طور که باید و شاید، شما را در این زمینه راضی کنند.
اگر می‌خواهید تا عطر خنک مردانه شما به بهترین شکل ممکن رایحه خود را پخش کرده و آن را نشان دهد، پس بهتر است تا از آن در آب و هوای گرم استفاده کنید.


در نظر داشته باشید که استفاده از عطرهای خنک در آب و هوای بهاری نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و این عطر می‌تواند در هوای بهاری نیز کارکرد مناسبی داشته باشد؛ هرچند که بهتر است در فصل بهار از دو عطر متفاوت برای روز و شب استفاده نمایید و بدین شکل، استایل خود را قدم به قدم به کامل شدن نزدیک نمایید.

خرید بهترین ادکلن مردانه تلخ

ادکلن خنک مردانه بهترین عطر برای تابستان

به خاطر داشته باشید، عملکرد مناسب عطر خنک مردانه مناسب تابستان، بدین معنی نیست که شما در فصول گرما نمی‌توانید از عطرهای دیگر استفاده کنید. استفاده از عطرهای گرم در تابستان ممکن است بوی عرق بدن را تشدید کرده و یا بوی عرق در ترکیب شدن با این عطرها، سبب از بین رفتن بوی عطر شود.
در سوی دیگر داستان، افرادی که بدن آن‌ها نسبت به دیگر افراد بیشتر عرق می‌کند، می‌توانند بدون هرگونه نگرانی از این عطرها استفاده کرده و تیپ و استایلی خاص را برای خود در این فصل، دست و پا کنند.
استفاده از عطرهای گرم در هوای تابستانی، نیازمند شخصیتی شجاع و ریسک پذیر خواهد بود و به همین دلیل است که اغلب افراد، ترجیح می‌دهند تا از عطر خنک مردانه برای تابستان و در فصل گرم استفاده کنند.


ادکلن خنک بهترین انتخاب برای فصل گرما خواهد بود و در این مسئله هیچگونه شک و تردیدی وجود ندارد. اما در عین حال، افرادی که به عطرهای گرم علاقه دارند نیز می‌توانند از این گونه عطر در هر هوایی استفاده کرده و خود را از این نظر، از دیگران متمایز سازند.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

استفاده از عطر مردانه شیرین و گرم ممنوع

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که بدنتان در فصل گرما به طرز شدیدی عرق کرده و باعث اذیت و آزار شما می‌شود؟ اگر پاسخ شما به سوال قبل مثبت است، بهترین تصمیم برای شما خط کشیدن دور عطرهای شیرین و گرم خواهد بود.
استفاده از عطرهای این چنینی در فصل گرما شما را به شکلی غیرقابل تصور آزار داده و سبب می‌شود تا افراد حتی با توجه به فاصله زیاد نیز، بتوانند بوی عرق بدن شما را حس کنند. بسیاری از مردان بدون آن که از خواص عطرهای گرم و سرد اطلاعات کافی داشته باشند، اقدام به خرید عطر کرده و از یک عطر در تمامی موقعیت‌های اجتماعی و آب و هوایی، استفاده می‌کنند. این دسته از افراد با اشتباه خود، سبب می‌شوند تا بهترین عطرها نیز رایحه خود را از دست داده و تاثیر منفی بر روی ظاهر و بوی آن‌ها داشته باشد.


اگر به دنبال داشتن بدنی خوشبو هستید و می‌خواهید تا در فصل تابستان، تمامی افراد از بوی بدن شما لذت ببرند، پس بهتر است تا از عطر خنک مردانه برای تابستان با رایحه تلخ استفاده کرده و بدین شکل، تصویری زیبا از رایحه خود در ذهن دیگران حکاکی نمایید.

بهترین عطر های خنک و تابستانی مردانه چه ویژگی هایی دارند؟

حال باید یکی از سوالات و مشکلات اصلی و اساسی در زمینه خرید عطر را با یکدیگر بررسی کنیم. عطر مناسب تابستان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و ما به عنوان خریدار و مشتری، در هنگام خرید عطر باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟
اولین و مهم‌ترین نکته در خرید عطر، مربوط به ماندگاری آن خواهد بود. عطر خنک مردانه مناسب برای تابستان و ادکلن‌های مخصوص هوای گرم، باید قدرت ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر عطرها داشته باشند تا بدین شکل، افراد مختلف بتوانند از رایحه آن‌ها استفاده کرده و نسبت به تمدید کردن آن نگران نشوند.


یکی دیگر از ویژگی‌ عطرهای خنک، مربوط به برند آن‌ها است. برند عطرهای خنک و تابستانی باید مربوط به شرکت‌های معتبر باشد تا اینگونه مشتریان مختلف، بدون احساس نگرانی نسبت به اصل بودن یا نبودن عطر، از آن استفاده نمایند. استفاده از عطرهای فیک می‌تواند توقع و بینش شما را نسبت به عطر تغییر داده و سبب شود تا به هیچکدام از انتظارهای خود در زمینه عطر، دست پیدا نکنید.
شاید خرید عطر اصل و اورجینال برای تمامی افراد مقدور نباشد، اما مطمئن باشید که استفاده از عطرهای اصل، به هزینه شما غلبه کرده و تجربه آن سبب می‌شود تا از پول هزینه شده توسط خود، پشیمان نشوید.

در نهایت و پس از بررسی‌های فراوان در زمینه انتخاب عطر خنک مردانه برای تابستان، تصمیم‌گیری با شما خواهد بود. تمامی نکات یاد شده در این مطلب برای راهنمایی کردن به شما بوده و شما می‌توانید با استفاده از این نکات، مسیر خرید و تهیه عطر مناسب برای خود را هموار سازید. انتخاب عطر مناسب بیش از چیزی که شما در ذهن دارید برای تیپ و استایل شما مهم بوده و می‌تواند تاثیر شگرفی را بر روی دید اطرافیان نسبت به شما داشته باشد.

 

عطر خنک مردانه برای تابستان
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *