ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم

عطر ادکلن کالوین کلاین ریویل زنانه – Calvin Klein Reveal

توضیحات تکمیلی

3,960,000 تومان

ترکیبات محصول

توضیحات

ادکلن کالوین کلاین ریویل زنانه-Calvin Klein Reveal عطری است زنانه و شیک با رایحه گرم و شیرین.ادکلن کالوین کلاین ریویل زنانه در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ به عنوان عطری شرقی و نفسانی به بازار عرضه شد . خرید ادکلن زنانه کالوین کلین ریویل با رایحه ی گرم و شیرین برای استفاده در روزهای سرد سال پیشنهاد می شود . این عطر زنانه معادل ۱۰۰ میل حجم دارد و غلظت آن ادوپرفیوم می باشد .چهره ی تبلیغاتی عطر ادکلن زنانه کلوین کلین ریویل ، مدل هلندی دوتزن کروز همراه با بازیگر بریتانیایی چارلی هونام می باشد .

طراحی رایحه ی ادکلن کالوین کلاین ریویل زنانه توسط ژان مارک شالیان و برونو جوانوویک صورت پذیرفته است . عطر ادکلن زنانه کلوین کلین ریویل دارای سیلیجی معتدل به همراه ماندگاری بلند مدتی میباشد . با رایحه ی عطر فوق ، رایحه ی شوری آب دریا را بروی تخته ی موج سواری به خوبی احساس خواهید نمود و حس فرح بخش ورزش اسکی بروی آب را برایتان تداعی خواهد نمود . قطعا رایحه ی این محصول منحصر بفرد بوده و بوی شیرین و چوبی فوق العاده ای با خود به همراه دارد . بر خلاف سایر محصولات تولیدی برند کالوین کلین این عطر از ماندگاری مناسب و خوبی بهره برده است .

عطر ادکلن کالوین کلاین ریویل زنانه-Calvin Klein Reveal،با رایحه ای مشکی ، چوبی و گلی برای بانوانی زیبا و فریبنده طراحی شد . این محصول با لطافت و ملایمت بی پایانی که دارد همچون نوازشی دلچسب بر روی پوست بوده و شما را مست خود می کند .عطر ریویل همانند روسری کشمیری است که شانه های شما را به هنگام غروب آفتاب پوشانده و شما را از سرما در امان نگه می دارد .ترکیب آن با رایحه ی تندی از فلفل سیاه ، سفید و صورتی و پیوند آن با نمک دریایی آغاز می شود . این مواد در نت میانی به گرمی زنبق و تن شرقی شاهبوی رسیده و در نهایت به بیسی از چوب صندل ، خس خس ، چوب کشمیری و مشک ختم می شوند . آکوردهای اصلی این عطر ادکلن کالوین کلاین ریویل زنانه شامل آکوردهای چوبی ، پودری ، مشکی ، کهربا ،زنبق ، تند و تازه ، گرم ، دریایی می شود . نت های تشکیل دهنده عطر Calvin Klein Reveal For Woman عبارتند از :

رایحه اولیه : نمک – فلفل صورتی – فلفل سیاه – فلفل سفید
رایحه میانی : زنبق – شاهبوی
رایحه پایه : چوب صندل – چوب کشمیری – خس خس – مشک

ادکلن کالوین کلاین ریویل عطری است منحصربفرد و دوست داشتنی و زنانه. رایحه ابتدایی عطر با بوی نمکین و دریایی و شاداب و کمی تلخ آغاز میشود که حسی شیرین و خامه ای مانند به خاطر وجود امبرگریس و کمی نیز فلفلی به همراه دارد. در ادامه عطر کمی شیرینتر میشود و با اضافه شدن گل زنبق رایحه ای پودری و بسیار شیک پیدا میکند. در مجموع رایحه عطر کمی تلخ و چوبی و در عین حال شیرین با حس پودری و گلی و مقداری نیز شاداب و دریایی است. کلوین کلاین رویل پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد و در تمامی فصول میتوان از آن استفاده نمود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن کالوین کلاین ریویل زنانه – Calvin Klein Reveal”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط