ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم

عطر ادکلن کنت کول ری اکشن – kenneth Cole Reaction

توضیحات تکمیلی

2,680,000 تومان

ترکیبات محصول

توضیحات

ادکلن کنت کول ری اکشن مردانه-kenneth Cole Reaction عطری است مردانه و جذاب با رایحه خنک و تلخ.این عطر در سال ۲۰۰۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.kenneth Cole Reaction عطری بسیار شاداب، دریایی و میوه ای است که رنگ های خنک کننده شیرین آن عمدتا برای تابستان مناسب است. مواد اصلی آن میوه ، گل و چوب است. واکنش از ابتدا از شیرین به نهایت ظریف و کاملاً مردانه تبدیل می شود.

این ادکلن کنت کول ری اکشن کوکتل فریبنده طبیعت برای استفاده روزمره عمدتا توسط مردان جوان طراحی شده است که عاشق طراوت و هماهنگی بدن و ذهن هستند. Reaction توسط کنت کول طراحی شده است ، که مارک چندان معروفی نیست. این رایحه دلپذیر در یک شیشه شیشه ای با ته سبز و یک درپوش فلزی در یک جعبه کاملاً سفید همراه است که قسمت بالایی آن به رنگ سبز ته بطری است. واکنش همچنین به عنوان یک هدیه عالی برای انتخابی شما مناسب است.

رایحه ابتدایی عطر ادکلن کنت کول ری اکشن با بوی شاداب و تند و تیز مرکبات و خربزه آغاز می شود و حسی دریایی، شور مانند و گیاهی نیز به همراه دارد که تلخی مختصری به آن می دهد. با گذر زمان حس میوه ای خربزه و حس دریایی و گیاهی قوی تر می شوند تا علاوه بر افزایش حس شاداب همزمان تلخی عطر نیز کمی افزایش یابد. در قسمت پایه رایحه تغییر چندانی ندارد اما حضور بسیار ملایمی از گل ها سبب افزایش حس طبیعی و ملایمت عطر می گردد.

رایحه اولیه: لیمو ترش، سیب، خربزه ،هندوانه
رایحه میانی: موگه (گل برف)، نعنا هندی
رایحه پایه: چوب صندل، مشک

kenneth Cole Reaction یک آب میوه شفاف در یک بطری شفاف و با شیشه منشوری فوق العاده سنگین ، به عنوان یک توهم نوری برای عبور سبز برقی از دیوارهای جانبی عمل می کند. یک کلاه مدرن بر روی آلومینیوم با تکنولوژی بالا براق و مات قرار می دهد.

با اولین صدای آن وارد باغ عدن می شوید که شیرین ترین میوه در آن در حال رسیدن است. یک سیب سبز تازه حواس شما را تحریک می کند و سپس می توانید از موجی از طراوت توسط هندوانه لذت ببرید. شما با یک لیمو ترش کمی تشنه زندگی می شوید. به لطف یک نت فشرده از نعناع هندی و زنبق ملایم دره ، شما زیبا و جذاب خواهید شد ، در حالی که آکورد ابریشمی آن از چوب صندل در انتها به طعم خوشمزه ای با مشک حسی ادغام می شود و توجه همه زنان اطراف شما را به خود جلب می کند. با وجود اینکه ادکلن کنت کول ری اکشن یک رایحه تازه مناسب برای تابستان است ، اما می توانید به طور کامل به اثرات و شدت طولانی مدت آن اعتماد کنید.

کنت کول به عنوان یک تولید کننده کفش تقریباً ناشناخته شروع به کار کرد. مدلهای جالب او به سرعت بسیار محبوب و مشهور شدند که به او امکان ساخت لوازم جانبی و عطرهای شگفت انگیز را نیز داد. او عطرهای زنانه و مردانه را با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می دهد. اگر مشتاق طراوت ، ظرافت ، ظاهر و سبک هستید ، کنت کول هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.

وسوسه تابستانی گلدار و میوه ای او به همه مردان یک طراوت کامل و یک هاله شیرین از طبیعت خالص ارائه می دهد. تردید نکنید و به Keneth Cole Reaction سفارش دهید تا از موج انرژی خنک کننده میوه ها و گل ها لذت ببرد!

1 دیدگاه برای عطر ادکلن کنت کول ری اکشن – kenneth Cole Reaction

  1. رمضان صدیق (خریدار محصول)

    عالی همینو بس

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط