ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

ادکلن‌هایی که مخصوص روزهای گرم تابستان می‌باشند، با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا دارای شاخصه‌هایی هستند که به عنوان ادکلن مخصوص تابستان شناخته می‌شوند. افرادی که از عطر و ادکلن به طور مرتب استفاده می‌کنند، به خوبی می دانند که هر فصل عطر و ادکلن مخصوص به خود را داراست؛ لذا در یک بازه کلی عطرها به نوع گرم و سرد یا تابستانی و زمستانی دسته‌بندی می‌شوند. عطرها و ادکلن‌ مخصوص تابستان به علت تنوع بالایی که دارند، مورد استقبال بیشتری در مقایسه با عطرهای زمستانی قرار می‌گیرند.

معرفی بهترین عطر های خنک و تابستانی زنانه

عطر خنک چیست؟

عطرهایی که برای فصل تابستان انتخاب می‌شوند، به عنوان عطر خنک معرفی می‌شوند که با عنوان سرد و تلخ در میان افراد شناخته شده است. این دسته از عطرها با توجه به رایحه خنکی که دارند، می‌توانند بر روی احساس خنکی بدن شما تاثیر فوق العاده‌ای داشته باشند و به دنبال آن تعریق بدن را متعادل می‌کنند. رایحه این دسته از عطرها اغلب برگرفته از بوی مرکبات از قبیل پرتقال، لیمو، گل‌های بهاری و چوب‌های عطری می باشد.
در ادامه به چند نمونه از عطرهای خنک که به ادکلن مخصوص تابستان معروف هستند، می پردازیم.

🌸 عطر بولگاری مردانه: این عطر در سال ۲۰۰۵ به تولید گسترده رسیده است و پایه اصلی آن کهربا، نعناع هندی و سدر می‌باشد.

🌸 عطر آرتیسان پیور مردانه: در سال ۲۰۱۷ این عطر وارد بازار شد که بیس اصلی آن ریشه زنبق، مشک، کهربا و روایح چوبی می‌باشد.

🌸 عطر کرید اونتوس: عطر پرطرفداری که تولید آن در سال ۲۰۱۰ بود و نت اصلی آن بر پایه‌ عنبر، درخت بلوط، مشک و وانیل است.

🌸 عطر آکوا پرفوم: سال تولید این عطر به ۲۰۱۵ میلادی بازمی‌گردد و دارای نت‌های اصلی مانند نعنای هندی و بخور است.

🌸 عطر پورهوم ورساچه مردانه: عطری با رایحه بسیار خنک و پرطرفدار که نت اصلی آن مشک و دانه‌ی تونکا است.

🌸 عطر دی آرپژ زنانه : سال ساخت این عطر به ۲۰۰۲ بازمی‌گردد که بیس اصلی آن را عنبر، چای سبز و سدر تشکیل می‌دهد، از قدیمی‌ترین عطرهایی است که کمپانی لانوین به بازار ارائه داده است.

🌸 عطر کریستال ورساچه زنانه: این عطر بسیار سبک در سال ۲۰۰۶ توسط شرکت ورساچه ایتالیا به بازار روانه شد، غالب افرادی که این عطر را استفاده می‌کنند بیشتر کسانی هستند که به دلیل میگرن نمی توانند، عطر دیگری استفاده کنند.

خرید ادکلن مردانه

خرید انواع ادکن مردانه

خرید بهترین ادکلن زنانه خنک

چطور یک عطر تابستانی خنک و خوشبو انتخاب کنیم؟

بی شک ملاک انتخاب عطر و ادکلن مخصوص تابستان، پیش از خرید برای ما باید کاملاً واضح و روشن باشد تا انتخاب خوبی را داشته باشیم.

🌸 لحاظ کردن میوه‌های فصل تابستان در انتخاب عطر تابستان

فصل تابستان که فصل رویش و ثمردهی میوه‌های ترش‌وشیرین است، می‌تواند بهترین معیار انتخاب ادکلن مخصوص تابستان باشد، الگو گرفتن از رایحه گیاهان و نباتات فصل نیز، به همین ترتیب می‌تواند انتخاب شما را به سمت بهترین عطر هدایت کند. تصور کنید بوی رایحه دل‌انگیز لیمو، پرتقال و گل‌های درخت نارنج چه اندازه می‌تواند حس خنکی را در شما ایجاد نماید.

🌸 تناسب انتخاب عطر با تداعی خاطرات خوشایند

خاطرات خوشایند افراد اعم از خاطرات دور و نزدیک می‌تواند تکرار شوند، اگر عطری را انتخاب کنید تا یادآور روزهای خوشایند شما باشد. نیاز به توضیح ندارد که انتخاب عطری که گرمای خاطرات خوش را دوباره برای شما تجدید ‌کند جزو درست‌ترین ملاک هر انتخابی است.

🌸 انتخاب عطر با نت‌های بسیار کم

انتخاب این عطر با لحاظ کردن این ملاک برای افرادی که شلوغی ذهن دارند، بسیار مناسب است، زیرا ترکیبات شلوغ و پیچیده بسیاری از عطرها می‌تواند آشفتگی ذهن را ایجاد نماید و باعث تشدید دمای بدن شوند.

معرفی بهترین عطر های خنک و تابستانی مردانه

ویژگی‌ عطرهای مناسب فصل تابستان

عطرها به تناسب شرایط جوی دارای ویژگی‌های متفاوتی می باشند که از لحاظ ظاهری و بویایی دارای شاخصه های منحصر به فردی است، در ادامه به چند نمونه از ویژگی‌های مهم و مناسب انتخاب ادکلن مخصوص تابستان می پردازیم:

🌸 سردی و تلخی عطرهای تابستانی

این ویژگی در عطرهای مخصوص تابستان از بدیهی‌ترین ویژگی ها می‌باشد، چراکه وجود این دو مؤلفه بر احساس خنکی بدن در هوای گرم تابستان تاثیر زیادی دارد.

🌸 ماندگاری کم عطرهای تابستانی

به علت آن‌که در فصل تابستان گرمای هوا غالب بر وضعیت جوی است، لذا طبیعی است که مولکول‌های آن به سرعت در فضای باز پخش شود و بر ماندگاری آن اثر کاهشی داشته باشد، لذا بر خلاف عطرهای زمستانی که در مدت زمان طولانی می توان از رایحه آن‌ها بهره برد، این عطرها می‌بایست هرچند ساعت تجدید شوند.

🌸 دارای رنگ بطری متفاوت با عطرهای زمستانی

به طور کلی یکی از روش‌های تشخیص ادکلن مخصوص تابستان رنگ بطری آن است که شامل رنگ‌های روشن مانند آبی و سفید است، انتخاب این رنگ به علت القای حس سبکی و خنکی در گرمای تابستان است.

🌸 دارای اندازه و ابعاد کوچک بطری

از جمله ویژگی‌های عطر تابستان، کوچکی اندازه بطری آن است، هرچند این گونه عطرها در حجم بالاتر از ۱۲۵ میلی نیز عرضه می‌گردند، لیکن به علت سهولت استفاده از انواع ادکلن مخصوص تابستان که نیازمند تجدید افشانه هستند، بهتر است در اندازه‌های کوچک‌تر خریداری شوند تا به آسانی در کیف با جیب قرار گیرند.

خرید بهترین ادکلن مردانه تلخ

سخن نهایی

با توجه به داغی بازار ادکلن مخصوص تابستان در فصل تابستان بهتر است پیش از انتخاب اطلاعات مناسبی از محصول مورد نظر خود کسب نمایید تا منجر به نارضایتی شما بعد از خرید نشود. از فروشگاه‌های معتبر کالای خود را خریداری کنید تا از خرید نمونه‌های فیک یا تقلبی محصول ممانعت بعمل آورید.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

ادکلن مخصوص تابستان
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *