ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

 با شروع روزهای سرد سال، هیچ‌چیز لذت‌بخش‌تر از خرید بهترین ادکلن‌های زنانه برای زمستان نخواهد بود. عطری که گرما و حس راحتی را درون وجودتان ایجاد کند، استایل خاص زمستانه تان را تکمیل خواهد کرد. عطر زمستانی زنانه شما را به یک شب رؤیایی در کار شومینه گرم دعوت می‌کند و حس و حال خوش برای حضور در مهمانی را بهتان هدیه می‌دهد. چه طرفدار عطرهای تند باشید چه گرم، فرقی نمی‌کند با آشنایی لیست بهترین عطر زنانه زمستانه می‌توانید رایحه مخصوص خود را برای این فصل انتخاب کنید.

بهترین ادکلن های زنانه

ویژگی عطرهای زنانه برای فصل زمستان

فصل زمستان بهترین فرصت است که از رایحه‌های گلی و میوه‌ای تابستانه دور شوید و رایحه‌های جدید را امتحان کنید. معمولاً نت‌های گرم و شیرین برای این فصل مناسب هستند، زیرا حس گرما را درون شما ایجاد می‌کنند و انرژی بخش روزهای سرد سال می‌باشند. از رایحه‌های محبوب زنانه برای زمستان می‌توان به شکلات، وانیل، جوز هندی، عناصر چوبی و… اشاره کرد که حس گرما را همانند لباس‌های گرم زمستانه خلق می‌کنند و با امتحان کردن آنها، امنیت و آرامش را جذب می‌کنید. البته اگر رایحه‌های ملایم را می‌پسندید به سراغ عطرهای ترکیبی بروید که عین سبک بودن، گرمای کافی را داشته‌باشند.

ادکلن و عطرها در انواع مختلف مانند ادوتویلت و ادوپرفیوم تولید می‌شوند که می‌توان از میان دسته بندی‌های مختلف، مدل دلخواه را انتخاب کرد. برای مثال، ادوپرفیوم ها برای فصل زمستان مناسب هستند و به‌دلیل غلظت بالا، برای روزهای سرد سال پیشنهاد می‌شود. در حالی که ادوتویلت ها سبک‌تر طراحی شده و بیشتر برای فصل تابستان و بهار مناسب‌اند. در ادامه با لیست بهترین ادکلن‌های زنانه برای زمستان آشنا می‌شوید و ویژگی‌های هر کدام را بررسی می‌کنیم:

ویژگی ادکلن زنانه زمستان

زرجوف داما بیانکا

عطر کازاموراتی زرجوف داما بیانکا یکی از عطرهای زنانه محبوب با رایحه چوبی، گلی و مشکی است. این ادکلن توسط برند زرجوف در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد که رایحه گرم و شیرینی دارد. اسانس این عطر تمام خواسته‌های خانمانه شما را برای گذراندن فصل زمستان برآورده می‌کند و به‌دلیل داشتن گروه بویایی محبوب مانند چوب و گلی، طرفداران زیادی را به خودش مجذوب کرده است. دما بیانکا داستان زنی را تعریف می‌کند که روی کوه‌ها می‌ایستد و به رؤیاپردازی های ذهنش می‌پردازد. او به بالاتر از آنچه هست فکر می‌کند و برای رهایی از دیوار حسادت و فریب، به سراغ نت‌های خوشایند میوه‌ای و گل‌ها می‌رود.

مقاله مرتبط: ادکلن زنانه معروف

کالوین کلین دیپ ایفوریا

یکی دیگر از بهترین ادکلن‌های زنانه برای زمستان، عطر ادو پرفیوم کالوین کلین دیپ ایفوریا است. این ادکلن زنانه از برند کالوین کلین، به‌عنوان یکی از دوست داشتنی‌ترین رایحه‌های این برند شناخته می‌شود. طبع گرم و تلخ آن چهره زنانه را خاص و قدرتمند نشان‌می‌دهد و بعد از مدتی بوی نعنای هندی بیشتر و رایحه‌ای تلخ و چوبی استشمام می‌شود. رایحه میانی عطر نیز رایحه‌ای تلخ، گرم و نیمه شیرین از نعنای هندی است که با گل رز درآمیخته می‌شود.

ایفوریا با ایده خلق خانمی باکلاس و خاص طراحی شده‌است که در عین حال، قدرت و نیروی خود را به نمایش می‌گذارد. خانم‌هایی که از این عطر استفاده می‌کنند، جز خانم‌های دارای اعتماد به نفس، آزاد و ماجراجو هستند که با استشمام هر لایه از آن، جلوه‌های متفاوت خود را به نمایش می‌گذارد.

جیوانچی آنجئو دمون له سکرت

عطر جیوانپی آنجئو دمون له سکرت یکی از عطرهای برند معروف جیوانچی است که براساس ترکیبات کم‌نظیر مرکبات و یأس با رایحه ملایم و شیرین تولید می‌شود. این عطر جز رایحه‌های گلی است که در تمام فصول می‌توان از آن استفاده‌کرد. در کشورهای اسلامی، این عطر به نام ترنج تولید می‌شود. به همین خاطر، خیلی‌ها آن را با نام جیوانچی آنژوا ترنج الک سیر صدا می‌زنند. رایحه اولیه عطر شامل لیمو ترش، چای و کران بری است که در رایحه میانی به گل صدتومانی، نیلوفر آبی و یأس ختم می‌شود. لایه پایه آن نیز شامل روایح چوبی و نعناع هندی است.

جیوانچی آنجئو دمون

آنجئو دمون از دیگر بهترین ادکلن‌های زنانه برای زمستان است که بسیار فریبنده، گمراه کننده و اغواگر به نظر می‌رسد. تست کردن این عطر شور و شوق شما را دوچندان می‌کند و با رایحه‌های اسرارآمیز و گسترده‌اش، شما را مجذوب خود می‌کند. ویژگی‌های خاص این ادکلن شامل آمیزه شرقی و کاریزمایتک قوی است که بسیار هوس برانگیز به نظر می‌رسد و رایحه‌های شیرین آن در نت‌های اولیه حضور دارد. این عطر از نارنگی، زیر سفید و زعفران نشئت می‌گیرد و نت‌های میان آن برگرفته از بوی خوش سوسن، ارکیده ماکسیلاریا و گل یلانگ است. ماندگاری عطر آنجئو دمون نیز از دو نت چوبی فوق العاده به نام اقاقیا و خز درخت بلوط ساخته می‌شود. در حالی که نت‌های وسوسه‌انگیز پایه آن شامل دانه تونکا و وانیل است.

عطر ادکلن آمواج امواژ کریمسون راکز

کریسمون راکز یکی از عطرهای محبوب برند amouage کشور عمان است که رایحه الهام بخش آن، عظمت و زیبایی کوه‌های الهاجر را به تصویر می‌کشد. کسانی که به پهنای این کوه‌ها ایستاده‌اند به‌خوبی می‌دانند شکوه و جلوه این فضا ستودنی است و استشمام بوی شیرین نت‌های غلیظ گل‌ها چه حس و حالی دارد. از جذابیت‌های این عطر می‌توان به رایحه غلیظ گل رز به کار رفته در آن اشاره کرد که به‌راحتی از بین نمی‌رود و در عین حال ظریف و روح برانگیز است. نت‌های دیگر ادکلن آمواج امواژ کریمسون راکز شامل نت‌های قرمز دارچین و آکورد، خاکی-زمینی، عسل و عناب است که با نت چوب بلوط و چوب سدر ترکیب می‌شود. این عطر هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب است که طبع گرم آن حس لذت بخشی را برای رفتن به قرارهای زمستانه ایجاد می‌کند.

بولگاری جاسمین نویر

عطر بولگاری جاسمین نویر یکی از عطرهای زنانه شیرین است که در سال ۲۰۰۸ ارائه شد. این ادکلن ظاهری شیک دارد و رایحه‌ای خاص از برند بولگاری را به نمایش می‌گذارد. طراحان معروفی به نام‌های Carlos Benaim و Sophie Labbe در خلق این رایحه جذاب نقش داشته که با اضافه کردن ویژگی‌های مردانه به رایحه ادکلن، آن را خاص و متفاوت جلوه داده‌اند. در واقع این عطر خانمانه است، اما برخی ویژگی‌های آن برای ادکلن‌های مردانه تعریف می‌شود. به همین خاطر، حس قدرت، پررمز و راز بودن، شکوه و در عین حال ملایم و بی‌پروا را به صاحبانش هدیه می‌بخشد.

رایحه بولگار جاسمین نویر بسیار اغواکننده است و برای خانم‌های جوان بسیار پیشنهاد می‌شود. این عطر از گیاهان معطر ساخته می‌شود و حس شیرین و گرما را زنده نگه‌می‌دارد. با استشمام آن آرامش طبیعت به خود و اطرافیان تزریق می‌شود و شوقی ماندگار درون تان شکل می‌گیرد.

هرمس تویلی د هرمس

این عطر فرانسوی از برند هرمس دارای رایحه ملایم و گلی است که برای فصول مختلف سال استفاده می‌شود. نت ابتدایی آن زنجبیل است که با نت گل مریم در آمیخته می‌شود. بوی انتهایی عطر نیز بوی چوب صندل سفید است که به‌خوبی در خاطره‌ها جای می‌گیرد. هرمس تویلی د هرمس جز عطرهای جذاب و شیرین زنانه است که در سایز میلی ارائه می‌شود و معمولاً برای استفاده در روزهای سرد، ایده فراموش نشدنی است.

آمواج جورنی

ادکلن آمواج جورنی زنانه با رایحه گرم شرقی و تند در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد که نسخه مردانه آن نیز در دسترس است. این عطر بسیار شیک و متفاوت برای سه فصل بهار، پاییز و زمستان خریداری می‌شود و زیبایی شیشه آن به‌رنگ قرمز و طلایی بسیار خودنمایی می‌کند. رایحه‌ی گل‌های شرقی آمواج جورنی نشانه‌ای از گرانبها بودن شخصیت زنانه است که با آکوردهای میوه‌ای، تنباکو، تند و گرم، لاکتونیک، عسل و پودری درآمیخته می‌شود. ابتدای نت آمواج جور نی بوی خوش زردآلو آبدار، شکوفه اوسمانتوس، هل و جوز هندی را تداعی می‌کند و در نت‌های میانی بوی گل فام میان یأس رازقی و ابریشم به مشام می‌رسد.

آمواج فیت زنانه

این عطر زنانه جدید آمواج برگرفته از رایحه‌های ادویه‌ای و گل فام است که حس خنکی را از ترنج می‌گیرد. نت‌های گرمابخش این عطر شامل فلفل سیاه، فلفل چیلی و دارچین است که در نت‌های میانی به گل‌های رز، یأس و نرگس ختم می‌شود. نت‌های پایانی نیز کاملاً شرقی است و بوی خوش وانیل، نعناع هندی، لوبان، روایح دودی، چرم و خز درخت بلوط را دربر می‌گیرد.

کارولینا هررا گود گرل سوپریم

این ادکلن از برند کارولینا هررا مناسب خانم‌ها تولید شده‌است و در آمریکا شهرت زیادی دارد. رایحه اولیه آن از توت‌های لذیذ و گل‌های یأس مصری طراحی شده‌است که به عصاره‌های هوش برانگیز گل مریم و دانه‌های تف شده درخت تونکا ختم می‌شود. این رایحه‌ها عطر کارولینا هررا گود گرل سوپریم را بسیار اغواکننده جلوه داده‌اند و طراحی بی‌نظیر شیشه آن نیز ظرافت زنانه را به رخ می‌کشد.

کارولینا هررا گود گرل

یکی دیگر از بهترین ادکلن‌های زنانه برای زمستان، کارولینا هرر گود گرل است که با توجه به نامش، شخصیت جذاب و ویژگی‌های خاص زنانه را بیان می‌کند. این عطر توسط فردی به نام لوئی ترنر ساخته شده‌است. او با الهام گرفتن دو شخصیتی بودن یک زن و در آمیختن ویژگی‌های تاریک و روشن آن، رایحه قدرتمند ارائه داد. در واقع انتخاب کارولینا هرر گود گرل باعث محترم شمردن ویژگی‌های خوب در کنار جنبه‌های منفی شخصیتی می‌شود. گود گرل برگرفته از روایح گل مریم و دانه تونکا است که سرمستی زنانه را خلق می‌کند. با ترکیب نت‌های گل فامف یأس رازقی و گل مریم در کنار دانه تونکا و کاکائو، حس اسرارآمیزی شکل می‌گیرد.

ادکلن شنل کوکو مادمازل

این ادکلن ساخت برندی خاص و لوکس پاریسی است که به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند شنل شناخته می‌شود. کوکو شنل مادمازل یک ادوپرفیوم زنانه است که کیفیت عالی آن بسیاری از دختران جوان را مجذوب خود کرده است. رایحه این عطر مخصوص مهمانی و قرارهای خاص است که به‌طرز حیرت انگیزی نگاه دیگران به جلب می‌کند. کوکو مادمازل برای هر چهار فصل استفاده می‌شود و به‌خاطر بوی شیرین، میوه‌ای و گل‌های بهشتی لقب افسانه‌ای بودن گرفته است.

ایوسن لورن بلک اوپیوم

ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم دارای رایحه گرم و تند است که توسط برند Yves Saint Laurent در سال ۲۰۱۴ تولید شد. این عطر مرموز انرژی وصف ناپذیری دارد و برای دختران خوش خیال و بلند پرواز بهترین است. نت‌های این عطر شامل قهوه، وانیل و فلفل صورتی است که استشمام آن گرمای لذت بخشی را بهتان هدیه می‌دهد. از جذابیت‌های این عطر می‌توان به ترکیب رایحه متفاوت قهوه با نت‌های شیرین و گلی اشاره کرد که به‌خوبی در خاطره‌ها می‌ماند و عطر خوشی را در فضا ایجاد می‌کند.

کلوین کلین بیوتی

کلوین کلین بیوت‌ی با رایحه ملایم و شیرین طراحی شده‌است که بیشتر خانم‌ها از بوی جذاب آن استقبال می‌کنند. استفاده این عطر نشانه‌ای از زیبایی درونی و قدرت خاص زنانه است و باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود. اصلی‌ترین نت‌های کلوین کلین بیوت‌ی شامل گل یأس، چوب سدر و آمبرید است که اسپری کردن آن حس خوش گرما را ایجاد می‌کند.

عطر لالیک قرمز

اگر عاشق رایحه‌های شرقی باشید، مطمئناً اسم لالیک قرمز را شنیده‌اید. این عطر جز پرفروش‌ترین عطرهای برند فرانسوی به نام Dominigue Ropion است که برای خانم‌های موفق، فعال و قاطع پیشنهاد می‌شود. رایحه آن گرم و کمی تند است و قدرت پخش بوی عالی دارد. نت‌های میانی ادکلن شامل مغز بادام، یأس و گل آفتاب گردان است. در حالی که نت اصلی آن ترکیبی از بوی خوش وانیل، دانه‌های تونکا، نعناع هندی و چوب صندل نشانتان می‌دهد.

ادکلن زنانه
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *