ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

بی‌گمان انتخاب بهترین عطرهای پاییزی زنانه همواره برای بانوان انتخابی چالش‌ برانگیز بوده است، چرا‌که عطرها همیشه در صدر صنعت مد و فشن قرار گرفته‌اند. تصور کنید، در عصر پاییزی برای شرکت در میهمانی یا مراسمی غیررسمی می‌خواهید آماده شوید. اگر لباس مورد علاقه خود را برتن کرده‌اید، تنها عطر خوش‌بویی که از رایحه گرم و دل‌انگیز برخوردار است؛ می‌تواند به استایل شما روحی دیگر ببخشد.

رایحه میخک، لاواندر، ترنج، مشک، وانیل و چوب‌های باران خورده؛ احساسات شما را مجدد زنده نمی‌کند؟! ترکیب هوای پاییزی با رایحه وسوسه کننده، بهترین ادکلن زنانه پاییزی مسحور‌کننده خواهد بود؛ به طوری‌که قابل انکار برای هیچ‌کس نیست. با توجه به اهمیت این مزایا، تمام کمپانی‌های معروف دنیا که عطرهای برند را تولید می‌کنند؛ مانند گوچی، ورساچه، تام‌فورد و… با تمام قوا تلاش می‌کنند، تا دل‌رباترین و دل‌انگیز ترین رایحه‌های خود را در عطر پاییزی زنانه بگنجانند. اگر برای انتخاب عطر یا ادکلن زنانه پاییزی برای خود تردید دارید، خواندن این مقاله تا انتها می‌تواند به شما بسیار کمک کننده باشد؛ تا انتخابی شایسته برای خود را رقم بزنید.

حتما بخوانید: پرفروش ترین عطر زنانه

معیارهای مهم در انتخاب بهترین عطرهای پاییزی زنانه

بی‌گمان شما هنگام خرید بهترین عطرهای پاییزی زنانه همواره ملاک‌هایی را در نظر دارید. آیا شما از تاثیرات جوی بر روی رایحه عطر اطلاع دارید؟ آیا می‌دانید در ساعات متفاوت شبانه‌روز رایحه عطرها تغییر می‌کنند؟ البته ملاک‌های زیادی در انتخاب عطرهای زنانه پاییزی نقش دارد، به طور مثال؛ جنسیت شما تعیین کننده عطر مناسب شما است. میزان پخش بو یا ماندگاری طولانی عطر از دیگر ملاک‌های تعیین کننده است.

کیفیت، اصالت، ماندگاری؛ سه مولفه مهم در انتخاب بهترین عطرهای پاییزی زنانه است که به نت عطر وابسته است. لذا نت عطر می‌تواند، راهنمای شما در انتخاب شما باشد. همان‌طور که در موسیقی نت وجود دارد، در عطرها هم سه دسته اصلی نت وجود دارد؛ سه نت متفاوت که رایحه‌ای هماهنگ را برای شما به ارمغان می‌آورد. نت اولیه، میانی و پایانی سه رد بویی متفاوت را در هر عطر دارند. به چند فاکتور مهم برای انتخاب شایسته افراد اشاره کردیم، در ادامه به بررسی ملاک‌های دیگر می‌پردازیم.

• میزان غلظت مناسب: میزان غلظت عطر یا ادکلن پاییزی زنانه می‌تواند ماندگاری عطر را مشخص کند. هر قدر غلظت بیشتر باشد، پخش بو و ماندگاری عطر بالاتر است.

• انتخاب بهترین عطرهای پاییزی زنانه بر اساس شغل: بسیار مهم است عطری که در محیط شغلی استفاده می‌کنیم دارای بویی ملایم باشد تا موجب احساسات پرخاش‌گری و خشم در ارباب رجوع نشود.

• تناسب سنی: این گزینه بر روی شیشه‌های ظرف عطر درج شده، لذا برای سنین پایین بهتر است؛ عطرهای میوه‌ای و خنک پاییزی استفاده شود و سنین بالاتر از چوب و ادویه می‌توانند استفاده کنند.

• عطر بر اساس نوع میهمانی: برای میهمانی‌های رسمی که لباس رسمی برتن کرده‌اید، عطر پاییزی گرم و تلخ مناسب است، در مهمانی‌هایی که معمولی‌تر هستند از عطر خنک و ملایم‌تر استفاده کنید.

حتما بخوانید: ادکلن زنانه معروف

نکاتی برای استفاده از عطرهای پاییزی

بهتر است برای استفاده از عطرهای پاییزی زنانه نکاتی را بدانید.

• پیش از استفاده، تست آلرژی انجام دهید: می‌دانیم که برخی از عطرها در بعضی افراد واکنش‌های آلرژیکی می‌دهد. بهتر است ابتدا عطر پاییزی را بر روی قسمت مچ دست خود امتحان کنید بعد از طی چند ساعت اگر اثری از خارش و قرمزی مشاهده نگردید؛ می توانید عطر را استفاده نمایید.

• ظرف عطر را از خود دور بگیرید: به هیچ عنوان شیشه عطر پاییزی را در فاصله نزدیک خود نگیرید، پانزده تا بیست سانتی متر فاصله مناسب میان شما و شیشه عطر است.

• بر روی قسمت نبض‌دار بدن خود عطر پاییزی را استفاده کنید: با توصیه کارشناسان، مبنی بر مناسب بودن نقاط نبض‌دار بدن برای استفاده عطر دیگر سخنی باقی نمی‌ماند؛ بهترین نقاط به ترتیب روی گردن، پشت زانو و مچ دست می‌باشد. البته دلیل این امر توانایی این نقاط برای یکنواخت نمودن پخش بوی عطر است.

• بگذارید عطر پاییزی کاملا خشک شود: بعد از اسپری بهترین عطرهای پاییزی زنانه باید اجازه دهید روغن‌های معطر آن تاثیر بگذارند و تولید بوی معطر نمایند، این زمان در فصل پاییز حدود ده دقیقه می‌باشد.

• عدم زیاده روی در مصرف عطر : اگر عطر پاییزی مناسبی انتخاب نموده‌اید که از کیفیت و دوام خوبی برخوردار است، در مصرف آن زیاده روی نکنید؛ چراکه ایجاد مزاحمت برای دیگر افراد می‌شود. بهتر است، اطرافیان شما بوی خوب استشمام کنند؛ نه این ‌که عطر شما موجب سردرد دیگران شود!

معرفی بهترین عطرهای پاییزی زنانه

با سرد شدن هوا و تغییرات جوی می‌بایست عطرهای پاییزی زنانه مناسب را خریداری کنیم. بهترین عطرهای پاییزی زنانه در زیر گردآوری شده است که می‌تواند راهنمای شما برای انتخاب بهتر عطر باشد.

گران ترین ادکلن ها کدام است؟ گران ترین ادکلن زنانه

ادو پرفیوم زنانه گرلن مدل Mon Guerlain Flora

نسخه جدید عطر گرلن است که الهامی از شخصیت آنجلینا جولی شخصیت معروف هالیوود است. این عطر تجسمی از تمام احساسات زنانه است، در اصل تولید آن احترامی به تمام بانوان امروزی است. استفاده از این عطر تصویری از زنی آزاد، قوی و در عین حال اغواگر را به تصویر می‌کشد.

گرلن مون فلورال، عطری سرشار از انواع رایحه‌های ترکیبی از جمله مرکبات و اسطوخودوس است. یاس، زنبق، یلانگ، گل‌برف، گل صدتومنی و بهار‌نارنج؛ قلب گل‌دار این عطر را تشکیل می‌دهند. نت پایه این عطر نیز از چوب صندل، زنبق و وانیل است، لذا سخاوت و تخصص تولیدکننده؛ تحسین‌برانگیز است. شکل بطری این عطر نیز الهامی از عطرهای guadrilobe تولید شده در سال ۱۹۰۸ است که اینک پس از یک قرن، شکل لوکس و لاکچری آن؛ در اختیار علاقه‌مندان خود قرار می‌گیرد.

ادوپرفیوم زنانه پاریس بلو مدل Mondaine 

ادوپرفیوم زنانه پاریس مدل مونداین، عطری از برند فرانسوی است که توانسته با رایحه گل‌های شرقی قدرتی اغواکننده ایجاد نماید. لذا اگر از هیپنوتیزم‌کنندگی این عطر بگوییم، اغراق نکرده‌ایم؛ نت بالای آن که حاصل ترکیباتی از عطر هلو، طراوت گریپ‌فروت، رایحه معطر گل یاس، رز و زنبق است موجب جذابیت ویژه این عطر برای بانوان شده است.

ادو پرفیوم زنانه بولگاری مدل Goldea

این عطر با بوی گرم و شیرین در بطری ساده و جذابی طراحی شده و مایع درون آن به طور واضح دیده می‌شود. این بطری از طراحی منحصر به ‌فردی برخوردار است که همچون طلایی درخشان مشهود است. این برند در سال ۲۰۱۵ آغازگر نسخه جدید پس از ورژن امنیا است و بعد از ده سال عرضه شد. هنگام بوییدن این عطر، سمفونی زیبایی از عطر ترنج، شکوفه پرتقال، یاسمین و یالانگ نواخته می‌شود؛ زیبا نیست! گلدیا در لغت به معنای، الهه طلا است که تفسیر آن شکوه خورشید در زمین است.

ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Addict

برند دیور، نخستین بار در سال ۲۰۰۲ در نسخه جدید خود با رنگ سرمه‌ای به بازار عرضه نمود. این کمپانی، درست ده سال بعد ازعرضه آن، نسخه دیگری از آن که تغییرات زیادی داشت را جایگزین نسخه قبل خود کرد. نکته قابل توجه این است، رایحه عطر در روند تغییرات؛ وفاداری خود را حفظ کرده است. عطر شکوفه پرتقال و برگ درخت‌های نارنج که نت اولیه آن است، اسانس میانی یاس و اسانس پایه وانیل شامه‌نواز هر بانویی خواهد بود که تصمیم دارد بهترین عطرهای پاییزی زنانه را داشته باشد.

ادو پرفیوم زنانه روبرتو کاوالی مدل Florence

روبرتو کاوالی عطر چایپر کهربایی، در سال ۲۰۱۷ با الهام گرفتن از توسکانی به بازار روانه شد. نت‌های متضاد در تولید این عطر، انفجاری از انرژی را در زندگی موجب می شوند. رایحه انگورسیاه فرنگی در ترکیب با اسانس نارنگی را تصور کنید، چه‌قدر اسرار‌آمیز خواهد بود!

ادو پرفیوم زنانه زرژوف مدل La Tosca

عطر لاتوسکا که برگرفته از اثر آهنگساز مشهور جاکومو پوچینی است، هنر نو را به یاد می‌آورد. اسانس پایه کهربا، وانیل، نعناع، اکالیپتوس و لیمو زرد در اسانس اولیه آن مشک و رز سیاه در نت میانی، طبع معتدلی را ایجاد می‌کند.

ادو پرفیوم زنانه الی ساب مدل Le Parfum

الی ساب، نخستین بار توسط برندی لبنانی به بازار ارائه شد و پس از تعداد ۲۷۹ مورد تست، محصول با نت شکوفه پرتقال مسیر خود را آغاز کرد. له پارفوم، محصولی است؛ از نت‌های پایه نعناع هندی، سدر و آکورد عسل و در نت میانی از یاس رازقی و اسپانیائی تشکیل شده است.

جورجیو آرمانی اس اِی ادو پرفیوم

اس ای ادو، تولیدی موفق از شرکت جورجیو آرمانی است که اسم خاص، ظاهرشکیل و رایحه شیرین و گرم دارد.
نت نخستین آن رز سنتیفولیا و نت میانی آن رایحه مشک چوبی و فام است که زنان قدرت‌مند و جاذبه‌های کاریزماتیک آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

عطر ادکلن گوچی ممویر دون اُدر

رایحه عطر در گوچی ممویر دون ادر فراتر از تصور می‌رود و به کشف خاطرات شما می‌پردازد. آلبرتو موریاس با همکاری الساندرو میشل محصولی مشترک و خلاقانه را روانه بازار کردند. نام آروماتیک مینرال، بابونه همراه یاس مرجانی عمقی از بویایی را پویا و زنده می‌کند که در میان بهترین عطرهای پاییزی زنانه بی‌مثال است.

بهترین عطر های پاییزی زنانه
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *