ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

امکان پرداخت پس از تحویل درب منزل

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

در دنیای عظیم روایح، عطر‌های عربی نمادی از منحصر به فرد بودن و جذابیت هستند. عطر‌های عربی که به عنوان عطر‌های خاورمیانه هم شناخته می‌شوند، تاریخ و سنت غنی این منطقه را به تصویر می‌کشند. یکی از عواملی که بهترین عطر و ادکلن‌های عربی معروف را متمایز می‌کند، سطح مهارتی است که در ساخت آن‌ها به کار رفته است. این سطح مهارت در ترکیب پیچیده نت‌ها کاملاً مشهود است و منجر به عطر‌هایی می‌شود که احساسات را برمی‌انگیزند، داستان‌هایی از فرهنگ، میراث و تجمل را بیان می‌کنند. در ادامه بیشتر با بهترین برند‌های عربی و بهترین عطر و ادکلن‌های عربی معروف آشنا خواهیم شد.

عطر آمواج؛ مشهورترین برند عطر عربی

امواج عطری عمانی با شهرتی جهانی است. آمواج با تدارک دیدن هدیه‌ای عربی برای می‌همانان خارجی متولد شد. پادشاه عمان آرزوی بازگرداندن هنر بزرگ عطرسازی عربی را به منطقه داشت. بنابراین، برند آمواج با دستور سلطان عمان در سال ۱۹۸۳ تأسیس شد. این خانه‌ی عطر از ترکیبات سنتی عطر خاورمیانه مانند چوب آگار، بخور، مشک، گل رز و ادویه جات استفاده می‌کند. عطر‌های آمواج با همکاری عطرسازان مطرح دنیا از جمله ژان کلود النا، آلبرتو موریلاس، دوروته پیوت، ناتالی لورسون، ژاک کاوالیه و بسیاری از عطرسازان دیگر خلق می‌شوند.

عطر آمواج

بیشتر بخوانید: پرفروش ترین عطر زنانه

عطر شیخ

خانه‌ی کالا‌های لوکس شیخ با نام کامل Designer Shaik Inc یک برند عربی نیش است که در سال ۲۰۰۷ در بحرین تأسیس شد. شیخ اگرچه برند یک خرده فروشی با طیف وسیعی از جواهرات، هدایا و کالا‌های مد است، اما به طور خاص در تولید عطر‌های درجه یک تخصص دارد. حس ثروت و استثنایی بودن مشتری شعار خانه‌ی عطر شیخ است که آن را به یکی از بهترین عطر و ادکلن‌های عربی معروف تبدیل کرده است. تمام عطر‌ها با استفاده از بهترین مواد اولیه‌ی فرانسوی، به سبکی عربی تولید می‌شوند. عطر‌های این برند نمایانگر حسی از سبک و سلیقه است که ریشه در میراث عربی و عرفان ماسه‌های صحرا دارد.

عطر شیخ

عطر اجمل

اجمل برندی لوکس از امارات متحده‌ی عربی با قدمتی ۶۰ ساله در تولید عطر است. این برند جایگاه ویژه‌ای دنیای در عطرسازی خاورمیانه به خود اختصاص داده است. اجمل با ۴۲ فروشگاه در امارات و صد‌ها نمایندگی در سراسر خاورمیانه، حضور قدرتمندی دارد. این برند همچنین محصولات خود را به بیش از ۲۰ کشور در سراسر جهان صادر می‌کند. عطر اجمل برندی با میراثی غنی است که از طریق تقریباً هفت دهه تجربه و دانش در هنر پیچیده‌ی عطرسازی به دست آمده است.

عطر اجمل

کژال

کژال خانه‌ی عطر عربی دیگری متولد شده در امارات است که ۲۱ عطر در روایح پایه‌ی خود را به جهان عرضه می‌کند. اولین نسخه در سال ۲۰۱۴ ایجاد شد و جدیدترین آن مربوط به سال ۲۰۲۴ است. عطر‌های Kajal با همکاری عطرسازان به نامی ساخته شده‌اند تا به روشی خلاقانه زیبایی‌ها و رازآلودی روایح عربی را به دنیا معرفی کنند.

عطر کژال

عطر رصاصی

برند عطر و ادکلن رصاصی در سال ۱۹۷۹ در دبی تأسیس شد. از آن زمان، رصاصی با عرضه‌ی عطر‌های متعدد و مجموعه‌ای از روایح غربی و شرقی، به یک تجارت بزرگ و معروف در زمینه‌ی بهترین عطر وادکلن‌های عربی معروف تبدیل شده است. این برند دارای ۲۲۶ عطر در روایح پایه است. رصاصی از خوشنام‌ترین عطار، یعنی رافائل هاوری برای کار کردن روی عطر‌های خود دعوت کرده است تا بهترین ترکیب را برای مصرف‌کنندگان ارائه دهد.

عطر رصاصی

عطر افنان

افنان برندی اماراتی با ۱۱۹ عطر در پایه است. عمران فضلانی مؤسس، مدیر عامل و مدیر شرکت Afnan Perfumes LLC کسب‌وکاری ایجاد کرد که توانست بازار را با ساخت عطر‌های منحصر به فرد به چالش بکشد. افنان پرفیوم برندی است که از عشق به صنعت عطر و عشق به مراقبت از مصرف‌کننده الهام گرفته شده است. از طراحی مواد تشکیل‌دهنده تا حس طرح بطری، عطر افنان بهترین عطر و ادکلن‌های عربی معروف را به دنیا معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین روش عطر زدن

ارض الزعفران

خانه‌ی عطر ارض الزعفران برندی اماراتی است که معروف‌ترین عطر‌های عربی را در دسترس عموم جهان قرار داده است. ادکلن‌های مشترک سلطان القلوب و درهم از جمله محبوب‌ترین عطر‌های این برند به شمار ‌می‌روند.

عطر ارض الزعفران

ادکلن عربی سلطان القلوب

 ادکلن عربی سلطان القلوب عطری معروف از برند ارض الزعفران است. عطری متمرکز بر مشک سفید که با یاس، یلانگ یلانگ و روایح مجلل چوبی ترکیب شده است. این عطر تروتازه‌ی شیرین برای فصول گرم سال بسیار ایده‌آل است. عطر سلطان القلوب برای استفاده مشترک آقایان و خانم‌ها طراحی شده است.

عطر سلطان القلوب

عطر درهم

درهم نام دیگر یکی از معروف‌ترین عطر‌های عربی در جهان است که توسط برند ارض الزعفران تولید شده است. عطری آروماتیک مرکباتی با روایحی لوکس تشکیل شده از یاس، رز، وتیور، چوب سدر، هل، اسطوخودوس و روایح مرکباتی ترنج و لیمو که برای فصول گرم سال ایدئال است.

عطر درهم

عطر آرماف

آرماف یکی از معروف‌ترین برند‌های عطر و ادکلن عربی است. آرماف مجموعه‌ای از رایحه‌های شیک، نشاط‌آور و الهام‌بخش را برای مردان مدرن و زنانی کاریزماتیک ارائه می‌کند. طراحی بسته‌بندی منحصر به فرد آرماف، سبک شخصیف نوآوری و ظرأفت را به نمایش می‌گذارد. عطر‌های آرماف با همکاری عطرسازانی همچون کریستین پروونزانو، متیو ناردین، علی عسگر فخرالدین، جوردی فرناندز و کوئنتین بیش خلق می‌شوند.

عطر آرماف

عطر لطافا

لطافا از مشهورترین و پرطرف دار‌ترین برند‌های عطر و ادکلن اماراتی در سراسر جهان است. لطافا با کیفیتی فوق‌العاده، از جمله بهترین عطر و ادکلن‌های عربی معروف و برترین برند عطرسازی لوکس دبی به شمار می‌رود. لطافا از کلمات عربی «لطیف» و «لطیفه» الهام می‌گیرد که تجسم تجملات و مهربانی در فرهنگ عربی است. لطافا با میراث غنی و تعهد به پیچیدگی، دنیای عطر‌های نفیس را برای همه قابل دسترس کرده است.

این برند از زمان عرضه رسمی خود در سال ۱۹۹۲، تأثیرات ماندگاری بر جای می‌گذارد و احساسات مثبت را برمی انگیزد. دارالمکنون و ماهر دو عطر عربی برند لطافا هستند که به محبوبیتی جهانی دست پیدا کرده‌اند.

عطر لطافا

عطر عربی دارالمکنون

عطر عربی دار المکنون در دو نسخه‌ی سیلور و گولد از برند لطافا عرضه شده است. نسخه‌ی سیلور دار المکنون برای فصول بهار، تابستان و پاییز ساخته شده است و روایحی چرمی دارد. سیب، آناناس و ترنج در ابتدا، چوب سفید، یاس و پتچولی در بخش میانی و کهربا، خزه‌ی درخت بلوط و مشک هوس‌انگیز ترکیب شده با چرم در روایح پایه، هارمونی این عطر عربی را ایجاد می‌کنند. نسخه‌ی طلایی دارالمکنون عطری چهارفصل و شرقی است که از بخور، روایح مرکبات و روایح چوبی با همراهی وانیل تشکیل شده است.

عطر دارالمکنون

عطر عربی زنانه ماهر

 ماهیر الطافا با بطری زیبا در سرپوشی از یک اسب طلایی، بهترین هدیه برای زنی دوست دار روایح عربی است. یک گلی شرقی کاریزماتیک که برای فصول سرد طراحی شده است. روایح آغازین این ادکلن زنانه از توت‌های قرمز، ترنج و هلوی شیرین تشکیل می‌شود. یاس، سوسن قرمز و گل صد تومنی در بخش میانی قرار گرفته‌اند. در نهایت بوی خوش وانیل، مشک و چوب صندل، هارمونی ماهر را تکمیل می‌کند.

عطر‌های عطار کالکشن

عطر‌های عطار کالکشن که با نام عطار شناخته می‌شوند، مجموعه‌ای دارای ۳۶ عطر در پایه هستند. اولین نسخه در سال ۲۰۱۵ ایجاد شد و جدیدترین آن مربوط به سال ۲۰۲۳ است. جوردی فرناندز و عبدالله محسن بن شایا از جمله عطاران به نام این برند به شمار ‌می‌روند.

عطر عطار کالکشن

عطر‌های سوئیس عربین

گروه عطر سوئیس عربین در سال ۱۹۷۴ در امارات تأسیس شد. این گروه دارای چندین برند عطر، از جمله Swiss Arabian، یک بخش عطر لوکس است. عطر‌های این برند توسط آقای حسین آدم علی، یک جوان خوش ذوق از یمن با دانش فراوان و اشتیاق عمیق به عطرسازی تأسیس شد. ترکیب کاملی از شرق و غرب، شعار این برند است که از ابتدا تا الکنون به آن وفادار مانده است. تلفیق شرق به خاطر میراث، شور و سنت‌های خود و غرب به دلیل زیبایی، مدرنیته و تجملش. از دالیا ایزم گرفته تا حمید مراتی کاشانی و ناناکو سوئیس عربین از عطاران مشهوری برای تولید عطر‌های خود بهره گفته است.

عطر سوئیس عربین

عطر عربی غوالی

غوالی یک برند عطر و محصولات مراقبت از بدن اماراتی است. «غالیا» که ریشه در میراث غنی دارد و از توسعه‌ی اولیه عطر‌ها در منطقه نشات می‌گیرد. غالیا کلمه‌ای بود که برای توصیف رایحه‌های ارزشمند و گران‌قیمتی استفاده می‌شد که بازرگانان مسافر به منطقه می‌آوردند و عطر‌های منحصر به فرد خود را به خانواده‌های سلطنتی عرضه می‌کردند و کم کم به غوالی معروف شد.

غوالی مجموعه‌های مجلل خود را به‌طور خاص برای لایه‌بندی روایح ایجاد کرده‌است، که اجازه می‌دهد رایحه‌های مقاومت ناپذیر پوست شما را دربرگیرند. از شاور ژل پاک‌کننده تا ادکلن نهایی، عطر‌های ماندگار غوالی پوست و حواس شما را لایه به لایه از عطر‌ها و فرمول‌های زیبا پر می‌کند. حمید مرآتی کاشانی عطرساز ایرانی ماهری است که روی روایح این برند عربی کار کرده است.

عطر غوالی

برند عطر‌سازی عربی لوتاه

Lootah Perfumes یکی از بهترین برند‌های عطرسازی امارات متحده عربی است که مجموعه‌ای از عطر‌های شرقی و فرانسوی را ارائه می‌دهد. لوتاه برای بخور، عود معطر، روغن‌های مخلوط و آگاروود خود به منابع بین‌المللی ممتاز متکی است. زیرا این‌ها موادی هستند که عطر‌های این برند را از رقبا متمایز می‌کند.

عطر لوتاه

ویژگی عطر عربی

عطر‌های عربی دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را از دیگر عطر‌ها متمایز می‌کنند.

ترکیبات منحصر به فرد خاورمیانه: عطر‌های عربی اغلب دارای ترکیبات ناآشنا سحرآمیز و مختص جهان عرب همچون عود و چوب‌های معطر هستند. این عناصر منحصر به فرد باعث ایجاد رایحه‌های اغوا‌کننده‌ای می‌شود که بهترین عطر وادکلن‌های عربی معروف را ایجاد می‌کنند.

ماندگاری: روایح عربی، ترکیبی هستند که با دقت ساخته شده است. در نتیجه رایحه‌ی آن در طول روز باقی می‌ماند و آن را به انتخابی قابل اعتماد برای کسانی که به دنبال طراوتی ماندگار هستند تبدیل می‌کند.

فرهنگ پیچیدهی جهان عرب: هر عطر عربی دارای یک قطعه از میراث فرهنگی منطقه است. رایحه‌ها اغلب منعکس‌کننده‌ی سنت‌ها، آیین‌ها و داستان‌های عربی هستند و عمق فرهنگی منحصر به فردی را به عطر می‌بخشند

تفاوت عطر عربی و ادکلن اماراتی

عطر‌های عربی و ادکلن‌های اماراتی هر دو از محبوبیت بالایی برخوردارند، اما دارای تفاوت‌هایی هستند که باعث می‌شود هر یک تجربه‌ی خاصی از استفاده را برای مصرف‌کنندگان فراهم آورند. عطر‌های عربی غالبا از مواد اولیه‌ی طبیعی درجه یک ساخته می‌شوند. این عطر‌ها دارای رایحه‌های قوی، شدید و ماندگار هستند. از همه مهم‌تر این که بر هویت فرهنگی و تاریخی منطقه‌ای، تأکید دارند. همچنین عطر‌های عربی عموماً گران‌تر از ادکلن‌های اماراتی هستند.

از طرفی ادکلن‌های اماراتی اغلب به روش‌های مدرن‌تر و با ترکیبات متنوع‌تری تولید می‌شوند. این ادکلن‌ها عموماً مشابه روایح غربی تولید می‌شوند و نوعی مشابه بو هستند. همچنین در برخی از طراحی برند‌های ادکلن عطر‌ها مشابه معروف‌ترین عطر‌های جهان ساخته می‌شود. بسته‌بندی‌های شیک و مدرنی که جذابیت بیشتری برای بازار جهانی دارند. در نتیجه، این ادکلن‌ها نسبت به عطر‌های عربی ممکن است قیمت مناسب‌تری داشته باشند.

ماندگاری عطر‌های عربی

مواد تشکیل‌دهنده، اساس هر عطری است و عرب‌ها در استفاده از چندین جزء طبیعی برای ایجاد رایحه‌های متمایز تسلط بالایی دارند. ماندگار‌های بهترین عطر و ادکلن‌های عربی معروف به دلیل چند ماده‌ی طبیعی اصلی است. همچنین تقطیر و خیساندن تکنیک‌های اساسی در عطرسازی عربی است که برای استخراج اسانس‌های خالص استفاده می‌شود. خیساندن به مواد جامد اجازه می‌دهد تا عطر‌های خود را به یک مایع تزریق کنند و جوهر عناصری را که تقطیر آن‌ها دشوارتر است، جذب کنند.

عود (آگاروود): رزین معطر درختان آلوده به نوع خاصی از قارچ که به خاطر عطر عمیق و پیچیده‌اش معروف است.

مشک: ماده‌ای که در گذشته از آهوی مشکین و امروزه برای محافظت از محیط زیست به روش آزمایشگاهی استخراج می‌شود تا رایحه‌ی گرم و خاکی ایجاد کند.

کهربا: ترکیبی شیرین و چسبناک از رزین درخت و اسانس که غنای بی نظیری را برای عطر‌ها به ارمغان می‌آورد.

گل رز: رز، به ویژه رز دمشقی، برای تولید اسانس روایح شیرین و گلی استفاده می‌شود.

زعفران: زعفران، به ویژه زعفران ایرانی یکی از گران‌قیمت‌ترین و خوشبوترین ادویه‌های جهان، سهم قابل توجهی در بسیاری از عطرهای ماندگار دنیا از حمله عطر وادکلن‌های عربی دارد.

خرید انواع عطر و ادکلن عربی از دوتیسا

وبسایت دوتیسا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید انواع عطر و ادکلن‌های اورجینال عربی و اماراتی است. در دوتیسا، شما می‌توانید از میان مجموعه‌ای گسترده از عطر‌های عربی و ادکلن‌های اماراتی، متناسب با سلیقه و ترجیحات خود عطری را انتخاب کنید که هر کدام با دقت و توجه ویژه به جزئیات ساخته شده‌اند. تضمین اصالت محصولات و پشتیانی در دسترس، وجه تمایز مهم دو تیسا با دیگر فروشگاه‌های خرید عطر و ادکلن است.  دوتیسا با ارائه‌ی قیمت‌های رقابتی و مناسب، تلاش می‌کند تا محصولات لوکس و با کیفیت را در دسترس همگان قرار دهد.

بهترین عطر و ادکلن‌های عربی معروف
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *