ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

عطر و ادکلن از جمله مهم‌ترین محصولاتی هستند که استفاده از آنها بین خانم‌ها و آقایان شیک پوش، بسیار رایج است؛ برای بیشتر افراد، خرید یک عطر مناسب و استفاده از آن در مهمانی‌ها یا محل کار، از اهمیت بالایی برخوردار است. جالب است بدانید شما می‌توانید بر اساس ماه تولد خود عطر و ادکلن‌هایی مناسب و ایده آل تهیه کرده و از آن‌ها استفاده کنید. اطلاع از عطر مناسب ماه تولد می‌تواند گزینه‌های ساده‌تری برای انتخاب پیش روی شما قرار دهد و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خودت بهترین و دلنشین‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید؛ در ادامه مناسب‌ترین عطر و ادکلن را بر اساس ماه تولد افراد، معرفی می‌کنیم.

عطر مناسب برای فروردینی‌ها

متولدین فروردین افرادی جسور و بلند پرواز هستند، این افراد عطرهایی با رایحه جذاب و قوی را می‌پسندند؛ معمولاً عطرهای گرم و دلنشین با رایحه وانیل، برای مردان فروردینی و عطرهایی با نت معطر و مشک، برای زنان فروردینی مناسب‌تر است. معمولاً متولدین بهار مخصوصاً فروردین، عطرهایی ملایم که دارای رایحه‌های گل و بهاری است را دوست دارند و این نوع عطرها می‌تواند آن‌ها را سر ذوق بیاورد. پس نتیجه می‌گیریم بهترین ادکلن مناسب ماه تولد فروردین، باید رایحه طبیعت و عطر دلنشین گل‌های بهاری را داشته باشد.

🔥 بهترین عطر و ادکلن را برای پاییز خود انتخاب کنید!

عطر مناسب برای اردیبهشتی‌ها

متولدین اردیبهشت، انسان‌هایی آرام و حساس هستند، این افراد باید عطر و ادکلن‌هایی بر اساس روحیه و خلق و خوی خود انتخاب کنند. به دلیل اینکه زنان و مردان متولد اردیبهشت انسان‌هایی خالق و هنرمند هستند، در نتیجه عطرهای لوکس و اشرافی گزینه خوبی برای آنها به حساب می‌آید. عطر مناسب ماه تولد اردیبهشت بهتر است دارای نت‌های چوبی با رایحه‌های عطرهای گل رز و مشک باشد؛ این افراد همچنین می‌توانند عطرهایی را انتخاب کنند که رایحه‌های عنبر، صندل، ترنج و عطر یاسمین در آن‌ها وجود داشته باشد.

خرید بهترین ادکلن زنانه خنک

عطر مناسب برای خردادی‌ها

متولدین خرداد شخصیتی شوخ طبع و کنجکاو دارند، علاوه بر این، انسان‌هایی هیجانی و پر انرژی هستند به همین دلیل زندگی با متولدین خرداد می‌تواند بسیار انرژی بخش و شیرین باشد. بهترین ادکلن مناسب ماه تولد خرداد، ادکلن‌هایی است که بوی تر و تازه و ملایم داشته باشد؛ برای مثال، عطرهایی با نت جوز هندی، گشنیز و عطر نرگس می‌تواند برای زنان و مردان خردادی جذاب و دوست داشتنی باشد. علاوه بر این، عطرهایی که دارای رایحه‌های مشک، چوب صندل، گل همیشه بهار و اکموس هستند نیز می‌توانند گزینه‌ای منحصر به فرد و ایده‌آل برای متولدین ماه خرداد باشند.

عطر مناسب برای تیرماهی‌ها

زنان و مردان متولد تیر ماه انسان‌هایی احساساتی، فریبنده و عاشق پیشه هستند، به همین جهت باید بتوانند عطر و ادکلنی مناسب شخصیت خود تهیه کنند. به طور کلی عطر مناسب ماه تولد تیر ماه عطری است که بوی گرم و تند داشته باشد، عطرهایی که پایه گیاهی و یا گلی دارند مانند عطر یاسمن، دارچین، جوز هندی و پانچولی می‌توانند برای این افراد گزینه مناسبی باشند. متولدین تیر ماه در صورتی که می‌خواهند از خود خاطره خوبی به جای بگذارند، می‌توانند از عطرهای شیک و تند استفاده کنند؛ همچنین عطرهایی که در آن‌ها رایحه‌هایی مانند شمعدانی، انگور سیاه، مشک سفید و نعنا هندی نیز وجود داشته باشد می‌تواند برای تیر ماهی‌ها انتخاب خوبی باشد.

عطر مناسب برای مردادماهی‌ها

مردادی‌ها انسان‌های پر انرژی و قوی هستند، این افراد در هنگام مواجهه با مشکلات زندگی بسیار مقاوم و شکست ناپذیر هستند به دلیل اینکه عنصر مرتبط با متولدین مرداد عنصر آتش است، در نتیجه عطر متولدین این ماه باید ماندگار و عمیق باشد. عطرهایی با رایحه گل مریم، میخک، رز ماری و عنبر برای متولدین مرداد بهتر است؛ این افراد معمولاً مجذوب عطرهایی می‌شوند که دارای بوهای قوی و عمیق با رایحه‌های جنگلی و چوبی یا عطرهای میوه‌ای و شیرین است. همچنین عطر مناسب ماه تولد مرداد برای زنان و مردان، عطری است که رایحه‌ای احساسی داشته باشد، معمولا عطرهایی که باعث ایجاد نشاط و شادابی در افراد می‌شوند برای متولدین مرداد گزینه بهتری به حساب می‌آیند.

خرید بهترین ادکلن مردانه تلخ

عطر مناسب برای شهریوری‌ها

متولدین ماه شهریور دارای هوش بالا، واقع بین و کمال‌گرا هستند، این افراد دنیای خاص خود را دارند و عنصر مرتبط با این افراد عنصر خاک است. متولدین شهریور به دلیل کمالگرا بودن معمولاً عطرهای کامل و همه چیز تمام را می‌پسندند، عطرهایی که دارای رایحه‌های چوب صندل، چوب سرخ، سنبل، دارچین، لیمو و اسطوخودوس است معمولا برای زنان و مردان شهریوری جزء عطرهای جذاب و مناسب به حساب می‌آید. علاوه بر این، این افراد می‌توانند جذب عطرهایی شوند که دارای رایحه‌های مرکباتی باشد به طور کلی عطر مناسب ماه تولد شهریوری‌ها باید دارای رایحه سنگین، خنک و شیرین باشد.

عطر مناسب برای مهرماهی‌ها

متولدین مهر ماه را می‌توانیم جزء با سیاست‌ترین افراد نام ببریم که ذات احساساتی و رمانتیکی دارند، این افراد عاشق تعادل و هارمونی هستند. برای زنان و مردان متولد مهر ماه ادکلن‌هایی با رایحه‌های شیرین، سبک و ملایم مناسب است؛ عطرهایی با نت چوبی، قهوه، زنبق، عسل، سنبل و بنفشه می‌تواند جزء ادکلن مناسب ماه تولد مهر باشد. پس در صورتی که شما می‌خواهید برای دوستان متولد مهر ماه خود ادکلن خریداری کنید، بهتر است به سراغ رایحه‌هایی بروید که ملایم و شیرین هستند.

عطر مناسب برای آبان ماهی‌ها

متولدین آبان جزء افراد احساساتی و درونگرا هستند که از اعتماد به نفس خوبی برخوردار هستند، برای متولدین این ماه معمولا  عطرهایی مناسب است که بوی باشکوه و جذاب دارد. برای زنان و مردان آبان‌ماهی عطرهای گرم و میوه‌ای گزینه بهتری است؛ علاوه بر این، عطرهایی که دارای رایحه معطر با نت‌های وانیلی است نیز می‌تواند برای این افراد گزینه منحصر به فرد باشد. همچنین متولدین آبان می توانند ادکلن‌هایی را خریداری کنند که رایحه‌های چوب صندل، گریپ فروت، مشک، فلفل صورتی و پانچولی دارد.

خرید بهترین ادكلن معروف مردانه

عطر مناسب برای آذر ماهی‌ها

زنان و مردان آذر ماهی در دسته انسان‌های جسور، سخاوتمند و خوشبین قرار می‌گیرند؛ این افراد دارای قدرت ریسک بالایی بوده و عنصر مرتبط با این ماه، عنصر آتش است. معمولاً برای آذر ماهی‌ها عطرهای تند و قوی می‌تواند گزینه بهتری باشد، این افراد معمولاً به عطرهایی با رایحه‌های معطر یا گلی علاقه خاصی دارند. علاوه بر این، عطر مناسب ماه تولد آذر می‌تواند بوی صدر، اسطوخودوس و رایحه مرکبات نیز داشته باشد. اگر می‌خواهید برای فرد آذر ماهی عطر و ادکلن خریداری کنید بهترین کار انتخاب عطرهایی است که بوی تند و شیک دارد.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

عطر مناسب برای دی ماهی‌ها

اشخاص متولد دی ماه انسان‌هایی با اعتماد به نفس بالا بوده و از دو رنگی و ریا بیزارند، این افراد دقت بالایی داشته و عاشق محبت و توجه هستند. بهترین عطرها برای این افراد عطرهای تازه و خنک است؛ معمولاً عطرهایی که دارای نت‌های میوه‌ای و وانیلی است یا عطرهای خوشبو با رایحه چوبی می‌تواند برای متولدین این ماه گزینه ایده‌آلی باشد. در مرحله بعد عطرهای با رایحه مشک، چوب سرخ، تنباکو، یاسمن، چرم و دیگر گیاهان خوشبو نیز، می‌تواند جزء نت‌های مناسب برای متولدین دی ماه باشد.

عطر مناسب برای بهمن ماهی‌ها

متولدین ماه بهمن انسان‌هایی آزاد، اصیل و مستقل هستند که ارزش زیادی برای شخصیت و ظاهر خود قائل می‌باشند؛ عنصر مرتبط با بهمن ماه عنصر آب است. معمولاً برای زنان و مردان متولد بهمن عطرهایی با رایحه باشکوه و ساده مناسب است، این افراد معمولاً عطرهای شیرین و ملایم را می‌پسندند به همین دلیل عطر و ادکلن‌هایی با نت خس خس، نورولی و گل رز می‌تواند این افراد را مجذوب خود کند. علاوه بر این، عطرهای با رایحه گل‌های خوشبو و مرکبات نیز می‌تواند برای متولدین بهمن مناسب باشد.

عطر مناسب برای اسفند ماهی‌ها

متولدین اسفند ماه افرادی هیجانی و رویاپرداز هستند، این افراد به خوبی می‌توانند با اطرافیانشان ارتباط برقرار کرده و مشکلات آنها را متوجه شوند؛ عنصر مرتبط با اسفند ماه عنصر آب است. عطری برای متولدین این ماه مناسب می‌باشد که کامل و خوشبو باشد و رایحه‌های گلی و میوه‌ای در آن وجود داشته باشد. معمولاً عطر مناسب ماه تولد اسفند ماه باید دارای رایحه‌هایی مانند مگنولیا، اسطوخودوس، بنفشه، زنبق، گشنیز و عنبر باشد. علاوه بر این، برای زنان متولد اسفند عطری مناسب است که شیرین بوده و رایحه نارگیل در آن وجود داشته باشد.

عطر مناسب ماه تولد
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *