ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

انتخاب عطری خوشبو و مناسب با فصل و آب و هوا، یکی از چالش‌های جذاب در زمینه مد محسوب می‌شود. برای انتخاب بهترین عطرهای پاییزی، بهتر است تا با معیارهای مهم خرید عطر در این فصل آشنا شویم. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین نکات درباره ادکلن مردانه پاییز پرداخته و آن‌ها را با کمک یکدیگر بررسی می‌کنیم.

عطرهای پاییزی با نت پایانی گرم و قوی

زمانی که نت‌های میانی عطر و ادکلن شما از بین رفته و در هوا پخش شوند، زمان آن می‌رسد تا نت نهایی که معمولا پس از ۲ تا ۴ ساعت استفاده خود را نمایان می‌کند، پدیدار شود. بهترین عطرهای پاییزی مردانه معمولا از نت پایانی قوی و گرم استفاده می‌کنند تا بدین شکل تا مدت‌ها پس از استفاده از عطر، بوی خوشی را از لباس خود استشمام کنید.

خرید ادکلن مردانه

خرید انواع ادکن مردانه

عطرهای شیرین در فصل پاییز

عطرهای شیرین دقیقا در نقطه مقابل عطرهای تلخ قرار دارند. یکی از محبوب‌ترین انواع عطر های پاییزی مردانه، عطرهای شیرین بوده و افراد با استفاده از عطرهای شیرین سعی می‌کنند تا بویی مناسب با حال و هوای پاییز را با خود همراه سازند. این گونه از عطرها معمولا از ترکیباتی مانند میوه‌های مختلف، کارامل، شکلات و موارد مشابه بهره‌مند هستند. بهتر است در هنگام انتخاب عطر، به شیرین بودن آن برای فصل‌های سرد مانند پاییز و زمستان دقت کنید.

عطرهای تند در فصل پاییز

بسیاری از افراد علاقه‌ای به استفاده از عطرهای شیرین نداشته و ترجیح می‌دهند تا در تمامی فصول، از عطرهای تلخ استفاده کنند. خوشبختانه شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید ادکلن های مردانه پاییز فعالیت می‌کنند که به سلیقه همه افراد فکر کرده و عطرهایی تلخ را برای این فصل تولید می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب عطرهای خود از میان این شرکت‌ها به سادگی دنیایی جدید از رایحه‌های مختلف را برای خود ایجاد نمایید.

عطرهایی با رایحه چوب در پاییز

‌رایحه چوب یکی از رایحه‌های طبیعی و محبوب محسوب می‌شود و افراد زیادی علاقه‌مند هستند تا عطری با این جنس بو را برای خود خریداری کنند. یکی از معیارهای انتخاب بهترین عطرهای پاییزی برای شما می‌تواند رایحه چوب آن باشد.

شما بسته به سلیقه خود می‌توانید عطرهای مختلفی را با رایحه‌های متفاوتی از چوب استفاده کنید؛ به عنوان مثال رایحه عطری که در آن از نت چوب سدر استفاده شده با رایحه عطری دیگر که در آن نت چوب کاج وجود دارد، بسیار متفاوت خواهد بود.

خرید بهترین ادکلن مردانه تلخ

معرفی بهترین عطرهای پاییزی

در ادامه به بررسی برخی از انواع عطرهای مناسب پاییز خواهیم پرداخت. عطرهایی که هرکدام حال و هوای مخصوصی را ایجاد کرده و شخصیتی جدید را برای ما شکل می‌دهند. اگر به دنبال شناختن برخی از معروف‌ترین عطرهای پاییزی بوده و قصد دارید تا از میان آن‌ها، عطر مد نظر خود را پیدا کنید، توصیه ما به شما مطالعه ادامه این مطلب خواهد بود.

عطر مردانه پاییزی هوگو باس

یکی از معروف‌ترین برندهای تولید کننده عطر هوگو باس نام دارد که بهترین عطرهای پاییزی مردانه را تولید کرده و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. عطر مردانه این برند، رایحه‌ای گرم و تند داشته و از نت‌های چوب در آن استفاده شده است.

عطر مردانه پاییزی دولچه اند گابانا

بعید است که به دنیای عطر و ادکلن‌های مختلف علاقه داشته باشید اما نامی از برند دولچه و گابانا به گوش شما نخورده باشد. این برند عطرهای بسیار گوناگون و متفاوتی را برای فصل پاییز مردان تدارک دیده و ادکلن‌های مردانه پاییزی آن، در میان افراد مختلف مشهور است. این عطر نیز در طبقه چوب معطر دسته بندی می‌شود.

عطر مردانه پاییزی بولگاری Man In Black

ادکلن مردانه پاییزی من این بلک، عطری با رایحه گرم و تلخ بوده که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد و توانست در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن، محبوبیت بسیار زیادی را در بازار برای خود دست و پا کند. گروه بویایی این عطر شرقی گلی بوده و برای فصول سرد بسیار مناسب خواهد بود. اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا و طعم تلخ هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این عطر خواهد بود.

عطر مردانه پاییزی Luna Rossa Black

این عطر یکی از محصولات برند پرادا بوده و بسیاری آن را یکی از بهترین عطرهای پاییزی مردانه می‌دانند. استفاده از این عطر در فصول سرما می‌تواند ماندگاری و تاثیر آن را افزایش داده و سبب شکوفا شدن هر چه بهتر نت‌های آن شود. ماندگاری ادکلن لونا روسا بلک متوسط بوده و رایحه آن برگرفته از چوب‌های اسپایسی است.

عطر مردانه پاییزی ایو سن لوران

شاید شما عطرهای ایو سن لوران را بیشتر به دلیل تولید ادکلن‌های زنانه بشناسید، اما این برند به خوبی می‎تواند ادکلن‌های مردانه با کیفیتی تولید کرده و طرفداران زیادی از این راه برای خود جذب کند. قبل از خرید این عطر باید به این نکته توجه کنید که عطر پاییزی مردانه ایو سن لوران، حاوی طعمی شیرین بوده و رایحه آن تلخی کم و شیرینی ملایمی را به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید از این عطر در آب و هوای خنک رو به معتدل استفاده نمایید.

عطر مردانه پاییزی جورجیو آرمانی Attitude Extreme

عطرهای گوناگون و مختلفی برای فصل پاییز تولید شده‌اند که در این میان، عطر attitude extereme یکی از خاص‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. این عطر با رایحه اولیه بادیات ختایی و راحیه ثانویه قهوه و هل سبز، می‌تواند ترکیبی جذاب از بوهای مختلف را به شما ارائه کرده و بدین شکل، تصویری بسیار مخصوص و تکرار ناشدنی را در ذهن شما ایجاد کند.
رایحه این عطر تندی بسیار مخصوصی را با خنود به همراه دارد که می‌توان آن را نوعی تندی لطیف‌تر نسبت به سایر عطرها دانست.

عطر مردانه پاییزی امواج Journey

عطر مردانه جورنی می‌تواند به سادگی خود را در دل دوست‌داران عطرهای تند و گرم جا کرده و تبدیل به یکی از عطرهای محبوب این افراد شود. یکی از بهترین عطرهای پاییزی مردانه عطر جورنی بوده که می‌توان آن را یکی از بهترین عطرها نه تنها برای پاییز که برای تمامی فصول سرد سال دانست.
ماندگاری بسیار بالای این عطر در کنار پراکندگی خود در محیط، سبب گشته تا انتخاب آن به عنوان یک عطر دائمی، یکی از انتخاب‌های رایج در میان طرفداران عطرهای مختلف باشد.

عطر مردانه پاییزی خسوس دل پوزو Halloween Tattoo

گول ظاهر غلط انداز و نام ترسناک این عطر را نباید خورد؛ این عطر یکی از دوست داشتنی‌ترین عطرهای فصل پاییز بوده و طرفداران زیادی را در سراسر دنیا دارد. این عطر برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه گشت و همه افراد آن را به عنوان عطری با طعم تلخ و گروه بویایی سرخسی می‌دانند. ماندگاری این عطر در هوای سرد بسیار بالا بوده و شما را از استفاده دوباره عطر، بی‌نیاز خواهد ساخت.

عطر مردانه پاییزی انجل شلسر Homme Oriental

عطرهای انجل شلسر عموما عطرهای پرطرفداری هستند که می‌توانند انواع افراد با سلیقه‌های متفاوت را به راحتی راضی کنند. عطر homme oriental نیز یکی از عطرهای معروف این برند بوده که به خاطر رایحه سرد و نت‌های چوب صندل، توانسته تا نام خود را در میان دیگر عطرها به سمت بالا هدایت کند.

عطر پاییزی مردانه Tom Ford

اگر به دنبال عطری مناسب برای شب‌های پاییزی و زمستانی هستید که رایحه‌ای تلخ را با خود به همراه داشته باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از ادکلن‌های پاییزی مردانه تام فورد خواهد بود. رایحه تند این عطر که حاصل نت‌های چوب اسپایسی است، می‌تواند عطر شما را در ذهن تمامی افراد ثبت کرده و پرستیژی خاص و جذاب را به شما هدیه دهد.

بهترین عطرهای پاییزی مردانه
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *