ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

انتخاب ادکلن مناسب در موقعیت‌های مختلف برای مردان باکلاس و باشخصیت بسیار با اهمیت است؛ زیرا برای توجه بیشتر افراد یک ظاهر خوب با رایحه مطلوب می‌تواند موثر واقع شود. ارزش ادکلن و عطر در روزهای گرم تابستان بیشتر ثابت می‌شود. ادکلن های خنک و تلخ برای روزهای طولانی و گرم مناسب است زیرا حس گرما را با رایحه خنک خود کاهش می‌دهند. استفاده‌ از یک ادکلن مطابق با سلیقه و خصوصیت‌های شخصیتی شما، علاوه بر اینکه می‌تواند در کل اوقات روز حس خوشایند و مطلوبی در خودتان ایجاد نماید، انتخاب هوشمندانه و حسن سلیقه‌ی شما در برابر اطرافیانتان را نشان می‌دهد. اگر از ادکلن مورد علاقه‌ خود در اکثر مواقع استفاده کنید، افراد شما را با آن عطر مخصوص به خاطر می‌آورند. ادکلن‌ها به لحاظ رایحه در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند که از بین آن‌ها، گروه عطر تلخ و خنک مردانه بیشتر با سلیقه آقایان مشکل پسندی که تمایل دارند همواره شیک باشند، متناسب است. در ادامه مطلب ۱۰ نمونه از بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

لالیک انکر نویر اسپرت (Lalique Encre Noire Sport)

این ادکلن در سال ۲۰۱۳ توسط عطار مشهوری به نام ناتالی لارسن تولید شده است. این محصول فوق العاده یکی از بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ و خاص‌ترین عطرهای رایج در بازار به حساب می‌آید. ادکلن لالیک انکرنویر اسپرت دارای رایحه دلچسب شرقی گلی است. این ادکلن دارای ظاهری با شیشه مشکی رنگ و جذاب است که نام Encre Noire Sport در وسط آن نوشته شده است. ادکلن لالیک مشکی اسپرت مردانه دارای طبع خنک است که در همه فصل‌های سال، به ویژه فصول گرم می‌توان از بوی خوش رایحه‌های موجود درآن بهره برد. بهترین ناحیه برای استفاده از ادکلن لالیک مشکی اسپرت، برروی نبض دست می‌باشد.

رایحه‌هایی که در ادکلن لالیک انکر نویر اسپرت وجود دارد، خیلی خاص و دلچسب است. هنگام استفاده از این ادکلن، در ابتدا رایحه‌های گریپ فروت، ترنج و جوز، فضا را پر می‌کند. انتشار این رایحه ها در فضا یک جو شاد و کاملا پرنشاط را به وجود می‌آورد. بعد از آن بوی خوش رایحه‌های اسطوخودوس، سرو و آب‌ احساس می‌شود. درآخر رایحه های چوب کشمیر، خس خس و مشک به مشام می‌رسد. این ادکلن دارای غلظت ادو تویلت است که موجب ماندگاری بالایی می‌شودکه به صورت روزانه قابل استفاده است.

دولچه گابانا لایت بلو اینتنس مردانه (D&G Light Blue Intense Pour Homme)

این ادکلن توسط استاد مطرح و مشهور عطرسازی به نام آلبرتو موریلاس ساخته شده است. این ادکلن جزء بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ محسوب می‌شود و دارای رایحه جذاب و مغناطیسی و منحصر به فرد است. طراحی شیشه دولچه گابانا لایت بلو اینتنس مردانه مدرن و به شکل استوانه‌ای خوش‌دست و ازجنس شیشه مات با رنگ سایه آبی است. روی بدنه آرامش بخش و آبی بطری نام برند با رنگ نقره‌ای رنگ نوشته شده است. زمان استفاده از این ادکلن رایحه ترکیبی تند از گریپ‌فرود یخی و نارنگی ماندارین در فضا پخش می‌شود. بعد ازآن رایحه دانه‌های سرو کوهی و آب دریا و پس از آن رایحه مشک فام استشمام می‌شود که دارای ماندگاری بالایی است .

خرید ادکلن مردانه

خرید انواع ادکن مردانه

کرید رویال میفر (Creed Royal Mayfair)

این ادکلن در سال ۲۰۱۵ توسط الیور کرید طراحی شد. رایحه این عطر مردانه فرانسوی از گروه بویایی گلی است و جزو بهترین ادکلن خنک و تلخ مردانه به حساب می‌آید. رایحه ابتدایی ادکلن رویال میفر شامل رایحه‌ درخت کاج، زنجبیل و لیمو ترش سبز و رایحه میانی آن نیز بوی خوش‌ عطر گل رز است. درآخر هم رایحه اوکالیپتوس، چوب سدر و پرتقال به‌عنوان رایحه پایانی در فضا پخش می‌شود.

در کرید رویال میفر از کنار هم قرارگرفتن عصاره‌ این مواد، عطری یونیسکس ایجاد می‌شودکه آقایان و همچنین خانمها امکان استفاده ازآن درمیهمانی‌های رسمی، استفاده روزانه، قرارهای دوستانه یا عاشقانه و جلسات کاری را دارند. وقتی از عطر کرید رویال میفر را استفاده می‌کنید، استشمام رایحه خوش آن از سمت اطرافیان شما موجب شکل‌گیری تصویر یک شخصیت با وقار از شما در ذهن آنها می‌شود و حس شادابی و نشاط نیز به وجود می‌آورد. بنابراین عطر کرید رویال میفر برای استفاده در همه روزهای سال مناسب است

خرید بهترین ادکلن مردانه تلخ

دیور ساواج ادو پرفیوم (Dior Sauvage EDP)

این ادکلن در سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی دیور به بازار عرضه گردید. این ادکلن جزء بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ بوده و ازگروه بویایی شرقی فوژه است . عطر ساواچ ادو پرفیوم خنک و مردانه است که به علت ماندگاری بالا و پخش بوی چشمگیر برای استفاده در همه شرایط و در چهار فصل سال مناسب است. این ادکلن دارای رایحه اولیه ترنج و رایحه میانی جوز، فلفل سیچوان، اسطوخودوس، بادیان ختایی و در نهایت رایحه وانیل وآمبروکسان است . ادکلن دیور ساواج ادو پرفیوم نسبت به نمونه قبلی خود غلیظ‌‌تر شده و رایحه آن تا حدی رسمی‌تر است.

بلو د شنل ادو تویلت (Bleu De Chanel EDT)

این عطر خاص در سال ۲۰۱۰ توسط ژاک پولژ ساخته و به بازار عرضه گردید. رایحه‌ی این محصول از ترکیب چوب معطر، گل و عصاره مرکبات است .رایحه ایتدایی آن گریپ فروت، پرتقال، لیمو، نعناع، جوز، فلفل فرنگی شیرین و رایحه میانی آن ترکیبی از خس خس، سدر، گل یاس، زنجبیل بوده و رایحه پایانی آن گریپ فروت، نعناع هندی، مرکبات، چوب صندل سفید می‌باشدکه پس از آن رزین لبدانوم، درخت پچولی، رزین کندر هندی و چوب صندل است. رایحه‌ی خاص و اسرار آمیز عطر بلو دی شنل این محصول را خاص و جاودانه کرده است. این ادکلن از بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ محسوب می‌شود و برای استفاده در بهار و تابستان و در محل کار به خصوص ادارات مناسب است.

ایو سن لوران وای ادو پرفیوم (Yves Saint Laurent Y EDP)

این ادکلن در سال ۲۰۱۸ توسط دومینیک روپیون طراحی و معرفی گردید. این عطر جزء بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ است و ازگروه بویایی معطر فوژه است. رایحه این عطر ترکیبی از ترنج و زنجبیل و سالویا و سیب تند است که رایحه ابتدایی آن سیب، زنجبیل، ترنج و رایحه میانی دانه سرو کوهی، شمعدانی، سالویا و رایحه پایانی آن دانه تونیکا، صمغ کندر، سدر، خس خس و چوب عنبر است. استفاده از این ادکلن در محیط‌های اداری با استایل‌های نیمه رسمی مناسب است.

مواژ رفلکشن مردانه (Amouage Reflection For Men)

این ادکلن در سال ۲۰۰۷ توسط عطار لوکاس سوزاک طراحی و به بازارجهانی معرفی شد. این عطر از گروه بویایی چوبی گلی مشکی است. زمان استفاده از این ادکلن جذاب مردانه که عطری خوش و پایان ناپذیر بوده، در رایحه اولیه فلفل قرمزشیرین، رزماری و گل رز هیجان و شادی را انتقال می‌دهد. بعد از آن رایحه میانی که شامل بهار نارنج، گل یاسمین سفید و ریشه‌ی گل زنبق به مشام می‌رسد، که این بوی دلچسب انرژی مثبت زیادو اعتماد به نفس به همراه دارد. در نهایت این رایحه پایانی است که ماندگاری بالایی بر لباس و پوست شما دارد. رایحه پایانی ازترکیب رایحه چوب صندل، نعناع، چوب سدر و خس خس به وجود می‌آیدکه باعث دل‌گرمی و اعتماد به‌نفس می‌شود و این ادکلن را در رده بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ قرارداده است. این ادکلن دارای ظاهر شکیل و منحصر به فرد بوده و برای هدیه دادن نیز مناسب است.

این ادکلن در سال ۲۰۰۷ توسط عطار لوکاس سوزاک طراحی و به بازارجهانی معرفی شد. این عطر از گروه بویایی چوبی گلی مشکی است. زمان استفاده از این ادکلن جذاب مردانه که عطری خوش و پایان ناپذیر بوده، در رایحه اولیه فلفل قرمزشیرین، رزماری و گل رز هیجان و شادی را انتقال می‌دهد. بعد از آن رایحه میانی که شامل بهار نارنج، گل یاسمین سفید و ریشه‌ی گل زنبق به مشام می‌رسد، که این بوی دلچسب انرژی مثبت زیادو اعتماد به نفس به همراه دارد. در نهایت این رایحه پایانی است که ماندگاری بالایی بر لباس و پوست شما دارد. رایحه پایانی ازترکیب رایحه چوب صندل، نعناع، چوب سدر و خس خس به وجود می‌آیدکه باعث دل‌گرمی و اعتماد به‌نفس می‌شود و این ادکلن را در رده بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ قرارداده است. این ادکلن دارای ظاهر شکیل و منحصر به فرد بوده و برای هدیه دادن نیز مناسب است.

مارلی گرینلی (Marly Greenley)

این ادکلن فرانسوی در سال ۲۰۲۰ به بازار ارائه شد و از گروه بویایی مرکباتی معطر است. هنگام استفاده از این ادکلن برروی لباس یا نبض ابتدا رایحه سیب، نارنگی ماندارین وترنج در فضا پخش می‌شود و سپس جار خود را به رایحه میانی بنفشه، سدر، برگ درخت نارنج، کشمیران می‌دهد و در آخر رایحه مشک، چوب عنبرو خزه درخت بلوط استشمام می‌شود. مارلی گرینلی دارای رایحه تلخ و خنک بوده که مناسب استفاده در فصل بهار پاییز و تابستان است.

اورتو پاریسی مگاماره (Orto Parisi Megamare)

این ادکلن ایتالیایی در سال ۲۰۱۹ توسط الکساندرو گولتیری ساخته و معرفی شد و از گروه بویایی معطر آبزی است. رایحه اولیه این عطر شامل آب دریا ، پرتقال، بنفشه ، فلفل ، آب است که بعد از آن رایحه میانی آب دریا ، اسطوخودوس ، ترکیبات سبز ، جلبک دریایی، چای ، نمک به مشام می‌رسد. رایحه پایانی که ماندگاری زیادی دارد شامل مشک ، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، عنبر است که احساسات درگیرکننده و حال وهوای عاشقانه ساطع می‌کندو باعث شادی می‌شود.

دیور فارنهایت( Dior Fahrenheit)

این ادکلن در سال ۱۹۸۸ به بازار ارائه شد و از گروه بویایی چوبی مشک گل است. رایحه اولیه آن شامل اسطوخودوس ، ماندارین ، جوز ، سدر ، ترنج ، لیمو ، بابونه ، زالزالک است. بعد از آن رایحه میانی شامل: جوز ، شهد عسل ، گل میخک ، چوب صندل ، برگ بنفشه ، گل یاس ، سوسن ، سدر است و رایحه پایانی چرم بوده که ماندگاری بالایی دارد. فارنهایت طبع خنک و چوبی دارد که مناسب استفاده در فصول گرم و معتدل است و از بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ به حساب می‌آید.

بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *