ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

دنیای عطرها واقعاً دنیای جذاب و خاصی می‌باشد، استفاده از رایحه های مشتق شده از میوه در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بین خانم ها پیدا کرده است، استفاده از عطری با رایحه دلپذیر میوه ها همیشه انتخابی لذت بخش است، زیرا حس شیرینی و طراوت را در هر فضایی به ارمغان می آورد. مخصوصاً در فصول گرم بهار و تابستان، عطر میوه ای زنانه می تواند احساس شادابی و نشاط را در شما و اطرافیان به وجود آورد، اگر شما هم علاقه دارید که با عطر های میوه ای زنانه بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

رایحه‌های میوه‌ای را بشناسید!

ترکیب عطرهای میوه ای در واقع ترکیبی لذت بخش از رایحه های شاداب، سبک و دلپذیر است، در تولید عطرهای میوه‌ای، این رایحه‌ها معمولاً در نت‌های بالایی (نت‌های اولیه و میانی) استفاده می شوند، نت‌های ابتدایی دارای رایحه‌های جذاب میوه‌های شیرین مانند هلو، تمشک، توت سیاه و انبه هستند. در طول سال‌ها، استفاده از رایحه های میوه‌ای در عطرها مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و افراد زیادی را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است.

معرفی بهترین عطر ها با رایحه میوه

اگر به‌دنبال عطری میباشید که موجی از شادی و نشاط را برای شما به وجود آورد، عطرهای میوه‌ای مطمئناً شما را مجذوب کرده و احساس طراوت و سرزندگی را در شما ایجاد می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین عطر ها با رایحه میوه ای می پردازیم.

ادکلن زنانه Dolce & Gabbana The One

ادکلن Dolce & Gabbana The One یک عطر میوه ای زنانه جذاب با رایحه ای نفیس برای زنانی است که قصد دارند دیگران را با جذابیت منحصر به فرد خود مجذوب می کنند. این عطر، مانند دیگر تولیدات D&G، جذابیت بسیار زیادی در افراد ایجاد خواهد کرد و آن را به انتخابی عالی برای مجالس رسمی و مهمانی های شبانه تبدیل می کند.

این عطر اسانس های وانیل، هلو و عنبر را بیشتر از بقیه رایحه ها دارا می باشد و با یک بار استفاده از این عطر زنانه میوه ای، دیگر نمی توانید از سایر عطر ها استفاده کنید. رایحه اولیه ادکلن زنانه Dolce & Gabbana The One لیچی، ماندارین، هلو و ترنج می باشد که ترکیب فوق العاده برای مهمانی خاص می باشد، همچنین رایحه میانی سوسن، آلو برقانی، گل یاس و رایحه پایه عنبر، مشک، وانیل و خس خس این ادکلن را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

ادکلن زنانه گوچی گیلتی

ادکلن زنانه گوچی گیلتی عطری خارق‌العاده است که منحصراً برای خانم‌های نترس، جسور و دلربا تولید شده است. این عطر فریبنده به دلیل ماندگاری طولانی، ملایم و رایحه ای خاص، همراهی مناسب برای مجالس رسمی و شبانه است.

سرشار از رایحه ترکیبی قابل توجه از یاس بنفش، فلفل صورتی و هلو که شما را به سفر احساسی و جذاب می برد. پس از استفاده از این ادکلن، یک رایحه تند و خنک توجه همه را به شما جلب می کند، با این حال، پس از نیم ساعت، نت های جذاب یاس و گل همیشه بهار ظاهر می شوند و زیبایی خود را آشکار می کنند. رایحه با هارمونی گیرا از نعناع هندی و عنبر به اوج می رسد و رایحه ای فراموش نشدنی بر جای می گذارد.

ادکلن وان سامر کالوین کلین با رایحه میوه

ادکلن وان سامر کالوین کلین عطری پر جنب و جوش و خاص است، رایحه نشاط‌آور این عطر یک روز آفتابی در کنار ساحل را در ذهن افراد تداعی می کند، این عطر با رایحه مرکبات، زنجبیل و نمک های دریایی شما را به کنار دریا می برد و حس طراوت نسیم اقیانوس و آفتاب گرم را برمی انگیزد.
در قلب عطر، نت‌های معطر مریم گلی، طراوت گیاهی را اضافه می‌کنند که یادآور فضای سبز در مناظر ساحلی است. همانطور که رایحه روی پوست باقی می ماند، نت های پایه چوب صندل و عنبر ظاهر می شوند.

حتما بخوانید: ادکلن زنانه معروف

عطر تام فورد Bitter Peach

عطر تام فورد Bitter Peach عطری است گیرا که شیرینی و ترشی پرتقال خونی و هلو را با جذابیت تند هل و رایحه بی نظیر گل آفتاب پرست ترکیب کرده است و یک عطر میوه ای زنانه جذاب می باشد. این رایحه فریبنده با انبوهی از مرکبات و نت های میوه ای پر جنب و جوش شروع می شود و زمینه را برای یک رایحه فراموش نشدنی فراهم می کند. در دل رایحه، اسانس لطیف و مجلل رام با رایحه مست کننده یاس و دوانا در هم آمیخته است. این نت‌های میانی جذابیت را به ترکیب می‌افزایند و ترکیبی مسحورکننده را ایجاد می‌کنند.

عطر ادکلن تام فورد بیتر پیچ | Tom Ford Bitter Peach

Warning: Attempt to read property "price" on bool in /home/dotisape/domains/dotisaperfume.com/public_html/wp-content/plugins/wp-gold/wp-gold.php on line 289 ۰ تومان - ۱۵,۴۷۴,۰۰۰ تومان

خرید بهترین ادکلن زنانه خنک

ادکلن تام فورد لاست چری با رایحه گیلاس

عطر ادکلن Tom Ford Last Cherry عطری لذت بخش است که شما را در دنیایی از لذت ها غرق می کند. با رایحه ای دلپذیر، ترکیبی وسوسه انگیز از گیلاس و رایحه تلخ و شیرین بادام آغاز می شود. این رایحه اولیه یادآور یک تجربه شیرین است که شما را به یک سفر حسی می کشاند. با گذشت زمان، عطر جذابیت اغوا کننده گل رز ترکی و یاس را آشکار می کند. نت های اصلی این عطر زنانه میوه ای به این صورت می باشد:

نت های ابتدایی: بادام تلخ، شراب، گیلاس سیاه
نت میانی: آلبالو، آلو، رز ترکی، یاس سامباک
نت پایه : دانه تونکا، وانیل، دارچین، بنزوئین، چوب ندل، میخک، سدر، نعناع هندی و وتیور

ادکلن بلک اوپیوم | Yves Saint Laurent Black Opium

این ادکلن جذاب با عطر میوه ای زنانه، برای شب های سرد زمستانی عالی است. ترکیب آن دارای رایحه هماهنگ از قهوه تلخ، فلفل صورتی تند، گل یاس و گلابی آبدار است که همگی در گرمای آرامش بخش وانیل احاطه شده اند. این عطر با نت های پایه نعناع هندی و سدر تثبیت شده است. یکی از ویژگی های برجسته آن رایحه برجسته وانیل است که جذابیت تلخی قهوه را تکمیل می کند این ادکلن همچنین دارای ماندگاری چشمگیر است و تضمین می کند که رایحه دلپذیر آن در طول روز یا شب باقی بماند. بعلاوه، از برجستگی بسیار خوبی برخوردار است و عطر دلربای خود را در هر کجا که میروید پخش می کند.

عطر زنانه شنل چنس با ترکیبات میوه ای

این عطر میوه ای زنانه ترکیبی لذت بخش از ترکیبات میوه ای است که رایحه ای ملایم و ابریشمی را ایجاد می کند. این عطر در دسته عطرهای گل و میوه ای معطر قرار می گیرد و سمفونی هماهنگی از رایحه ها را ارائه می دهد. در نت‌ ابتدایی، مرکباتی پر جنب و جوش مانند گریپ فروت و بهارنارنج در مرکز قرار می‌گیرند و پس از آن حضور پرطراوت سنبل و یاس در نت میانی وجود دارد. این عطر با ترکیبی گیرا از عنبر، سدر، مشک و زنبق به اوج خود می رسد و حسی از عمق و پیچیدگی را به ترکیب کلی می بخشد.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

عطر میوه ای جورجیو آرمانی مای وی

عطر زنانه Giorgio Armani My Way رایحه دسته گلی نفیس از گل های سفید و درخشان را ارائه می دهد که جذابیت زنانه شما را دوچندان می کند، این عطر ترکیبی جذاب و طبیعی از شکوفه‌های گل سرخ و پرتقال را به نمایش می‌گذارد که با رنگی ملایم و خامه‌ای همراه با ظرافت‌های میوه‌ای همراه است.

آکوردهای اصلی این عطر زنانه ترکیبی هماهنگ از گل‌های سفید، گل همیشه بهار، مرکبات، حیوانی، پودری و نت‌های گلی را در بر می‌گیرد که در نتیجه یک رایحه چند وجهی را به همراه دارد که در بین عطر زنانه میوه ای، جذاب و خاص است.

عطر Lancome La Nuit Tresor با رایحه توت فرنگی

عطر ادکلن Lancome La Nuit Tresor عطری گیرا و فریبنده است که می توان آن را به الماس مشکی تشبیه کرد. رایحه اولیه این عطر با ترکیبی وسوسه انگیز از ترنج، نارنگی و گلابی شروع می شود و حس طراوت و نشاط بخشی را ایجاد می کند. همانطور که رایحه توسعه می یابد، نت های میانی خود را نشان می دهد، جایی که نت های توت فرنگی، گل رز و گل ارکیده در هم تنیده می شوند تا رایحه ای از شیرینی و جذابیت را اضافه کنند.

در رایحه پایه، ترکیبی اغوا کننده از وانیل، کارامل، لیچی (هسته میوه)، بخور معطر، پاپیروس، بادام سوخته، نعناع هندی، قهوه، شیرین بیان و کومارین باقی می ماند. این ترکیب پیچیده از نت ها رایحه ای غنی و مسحورکننده ایجاد می کند که عمق و پیچیدگی را به عطر می بخشد.

ورساچه برایت کریستال، شیرین و میوه ای

ترکیب میوه یوزو، انار و نت های آبی باید چنین رایحه ای با طراوت و شیرین ایجاد کند. این عطر میوه ای زنانه، فوق العاده جذاب و پر احساس است. همانطور که نت های میانی از راه می رسند، با گل مگنولیا، نیلوفر آبی و گل صد تومانی چینی، حس آرامش و انرژی مثبت فضا را پر می کند.
در نهایت، رایحه های ماندگار مشک، ماهون و عنبر همه فضا را فرا می گیرد و مثل یک آغوش گرم است که استرس و اضطراب را از بین می برد. به طور کلی، این عطر ترکیبی عالی از شادی و آرامش می باشد. این عطر میوه ای زنانه مانند یک سفر جذاب و خوش بو است تا روح شما را بالا ببرد و به شما احساس شگفت انگیزی بدهد.

عطر میوه ای زنانه
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *