ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

ورساچه یکی از پیشروترین برندها در زمینه تولید انواع محصولات کاربردی همچون‌ عطر، ادکلن، کیف، کفش و غیره می‌باشد. این برند یکی از نام آشناترین برندها در سراسر جهان بوده و علاوه بر آن در ایران هم طرفداران زیادی دارد. اگر اطلاعات زیادی در ارتباط با تاریخچه این برند ندارید، در معرفی برند ورساچه با ما همراه باشید چراکه داشتن اطلاعاتی در مورد تاریخچه و معرفی برند ورساچه برای طرفداران آن جذاب خواهد بود. بیشتر از ۴۰ سال است که ورساچه به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندها در زمینه تولید تخصصی انواع پوشاک و عطر و ادکلن تبدیل شده است. این برند محصولات خود را هم برای آقایان و هم خانم‌ها به صورت کاملا تخصصی طراحی و تولید می‌کند.

این برند معروف برای اولین بار در زمینه مد و فشن وارد عمل شد و در سال ۱۹۸۱ برای اولین بار از عطر تولیدی خود رونمایی کرد. ورساچه برندی است که از دل شهر میلان ایتالیا آغاز به کار کرد و هم اکنون در کل جهان شناخته شده است. این برند، برندی بسیار قوی است چراکه با خلاقیت بی بدیل خود محصولاتی را تولید می‌کند که مورد پسند همه افراد است؛ کمتر کسی است که با ادکلن‌های خوشبو و جذاب برند ورساچه آشنایی نداشته باشد و طرفدار آن نباشد. یکی از اولین و ماندگارترین رایحه‌های تولیدی توسط ورساچه، رایحه زنانه جیانی ورساچه بود که دارای نت‌های اصلی زنبق، ادویه، گل رز و ترنج می‌باشد.

معرفی بهترین ادکلن های زنانه ورساچه

بیوگرافی بنیان‌گذار برند ورساچه

قبل از معرفی برند ورساچه باید اطلاعاتی در مورد مؤسس آن داشته باشید چرا که ورساچه شهرت جهانی خود را مدیون مؤسس خود می‌باشد. بنیان‌گذار برند ورساچه فردی به نام جیانی ورساچه بود که در سال ۱۹۴۶ میلادی در ایتالیا متولد شد و به دلیل شغل مادرش که خیاطی بود، از همان دوران کودکی با پارچه و انواع لباس‌ها در ارتباط بود‌. شاید همین موضوع باعث ایجاد اولین جرقه‌ها در ذهن جیانی شد تا بتواند برند ورساچه را را در سال ۱۹۷۸ راه‌اندازی کند.

خرید ادکلن مردانه

خرید انواع ادکن مردانه

خرید بهترین ادکلن زنانه خنک

لوگو برند ورساچه

لوگوی ورساچه در نوع خود بی‌نظیر است و نمادی شناخته شده برای معرفی برند ورساچه در کل جهان است. این لوگو از الهه‌ی یونان که مدوسا نام داشت الهام گرفته شده است که به دلیل علاقه شخصی مؤسس برند ورساچه به اسطوره‌های یونان باستان است.

توسعه و موفقیت برند ورساچه

برند موفق ورساچه با تأسیس بوتیک ورساچه در شهر میلان آغاز به کار کرد. استفاده از طرح‌های جسورانه و رنگ‌های شاد و زیبا در طراحی لباس‌های این برند، باعث محبوبیت هرچه بیشتر این برند شد. شهرت مثال‌زدنی ورساچه را می‌توان به طراحی‌های نو و عامه‌پسند در زمینه انواع پوشاک مردانه و زنانه نسبت داد. این برند، برندی لوکس بوده و جز جدانشدنی از زندگی افراد ثروتمند می‌باشد. ورساچه سال‌ها طراحی لباس چهره‌های معروفی همچون مایکل جکسون، تینا ترنر، مدونا و غیره را برعهده داشت. بی‌شک طراحی لباس‌های پرنسس دایانا که یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های جهان است، نشان دهنده کیفیت و اعتبار بالای محصولات تولیدی این برند می‌باشد.

جذابیت بی‌نظیری که در طراحی لباس‌های برند ورساچه وجود دارد بسیاری از بازیگران را که در فیلم‌های خود از این لباس‌ها استفاده می‌کردند، به یک چهره کاملا شناخته شده تبدیل کرد. برای مثال لباس زیبای مشکی رنگ سنجاق سینه که یکی از زیباترین و شیک‌ترین تولیدات این برند است، نقش زیادی در معروف شدن الیزابت هارلی داشت. در معرفی برند ورساچه هرچه از تزئینات خاصی که جیانی ورساچه برای طراحی لباس‌هایش استفاده می‌کرد بگوییم بازهم کم است. در ادامه معرفی برند ورساچه به جوایز دریافتی آن می‌رسیم که بی‌شک یکی از مهم‌ترین آن‌ها اسکار مد آمریکا در سال ۱۹۹۳ می‌باشد.

حتما بخوانید: پرفروش ترین عطر زنانه

معرفی بهترین ادکلن های مردانه ورساچه

خرید بهترین ادکلن مردانه شیرین

مرگ بنیان‌گذار برند ورساچه

برند ورساچه بعد از اینکه با طراحی زیبا و خلاقانه محصولات خود، تاثیر بی‌نظیری بر صنعت مد گذاشت، بنیان‌گذار خود را در حادثه‌ای دردناک در سال ۱۹۹۷ از دست داد. در این حادثه جیانی ورساچه توسط قاتلی زنجیره‌ای به نام اندرو کونان در مقابل منزل خود به قتل رسید. مرگ جیانی این برند را با چالشی جدی مواجه کرد و برای مدتی برند ورساچه افت زیادی پیدا کرد و دچار رکود شد.

خرید بهترین ادکلن زنانه گرم

ادامه فعالیت‌های برند ورساچه

بعد از مرگ جیانی قلب تپنده این برند بازنایستاد و اداره ورساچه را خواهر او یعنی داناتلا برعهده گرفت و ورساچه را از نابودی نجات داد. داناتلا سبک برادر را ادامه داد و در حال حاضر با ایده‌های نوآورانه خود توانسته است همچنان در صدر برترین برندهای جهانی قرار بگیرد. برند ورساچه با طراحی لباس زیبای پیراهن سبز ورساچه برای جنیفر لوپز که در مراسم گرمی سال ۲۰۰۰ میلادی آن را بر تن داشت، به شهرت خود افزود. پس از پوشیدن این پیراهن زیبا، همه نگاه‌ها به جنیفر لوپز دوخته شد و پیراهن سبز ورساچه در صدر جستجوهای گوگل قرار گرفت و جالب است بدانید که بعد از این اتفاق بود ‌که موتور جستجوی تصویر گوگل راه‌اندازی گردید.

در حال حاضر ورساچه با لباس‌های اوت کوتور، ادکلن زنانه، ادکلن مردانه و انواع مختلفی از اکسسوری‌ها به یکی از پرنفوذترین برندها تبدیل شده است. واژه اوت کوتور به لباس‌هایی گفته می‌شود که با دقت خاصی و با استفاده از با کیفیت‌ترین پارچه‌ها، دقیقا متناسب با سایز سفارش داده شده توسط مشتری دوخته می‌شوند. در حال حاضر برادر بزرگتر خانواده ورساچه، سانتو ورساچه مدیر عامل این شرکت می‌باشد.

هم اکنون ورساچه در سبد محصولات تولیدی خود زیرمجموعه‌هایی دارد که تولید کننده انواع پوشاک، عطر با رایحه‌هایی بی‌نظیر، وسایل منزل و انواع مختلفی از اکسسوری‌های زیبا می‌باشد. این زیرمجموعه‌ها شامل آتلیر ورساچه، ورساچه کوتوآ، ورساچه هوم کالکشن و ورسوس می‌باشد. همچنین در حال حاضر یک هتل بسیار مجلل و لوکس به نام پالاتزو ورساچه به این زیرمجموعه اضافه شده است. در حال حاضر در سبد محصولات تولیدی مرتبط با ادکلن‌های ورساچه ۶۵ عدد ادکلن خوشبو و محبوب موجود است.

ورساچه در ایران

در انتهای معرفی برند ورساچه به محبوبیت محصولات ورساچه در ایران می‌رسیم؛ بی شک این محبوبیت ناشی از کیفیت بی‌بدیل تولیدات این برند است. طرفداران ورساچه در ایران نیز هر ساله طرح‌ها و مدل‌های جدید و زیبای این مجموعه را خریداری می‌کنند.

معرفی برند ورساچه
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *