ارسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا رایگان 

خرید بالای 2 میلیون تومان یک اشانتیون رایگان

دوتیسا پرفیوم
فهرست مطالب

عطر امضا نشانه گر رایحه واقعی و شخصیتی شماست دقیقا هر چیزی که در مورد شما مهم باشد را تعریف می کند. همیشه انتخاب عطر جدید سخت است مخصوصا اگر هدفتان از خرید عطر عطر مخصوص تان باشد. عطری که نشانگر شخصیت شما است و قرار است دیگران شما را با رایحه آن بشناسند باید در انتخاب بسیار دقت کنید. رایحه های مختلف را بشناسید و سپس تصمیم بگیرید کدامشان با هویت اصلی شما همخوانی بیشتر دارد.

هنگامی که عطر مخصوص خود را می زنید، اجازه می دهید دیگران بدون شناخت شخصیت شما، با خصوصیات فکریتان آشنا شوند. استفاده از عطر امضا هرگز خسته کننده نیست و استشمام آن در هر فصلی برایتان خوشایند به نظر می رسد.

نکات مهم خرید عطر امضا

عطر امضا دقیقا چیزی است که شما را توصیف می کند و با ساختار شیمی بدن تان همخوانی دارد. قدرت آن در بیانگر نماد و نشانه های شما بی نظیر است و زیباترین استایل را برایتان رقم می زند. برای انتخاب این عطر، باید توجه کنید به چه نت هایی تمایل بیشتری دارید. برای مثال، بیشتر خانم ها با رایحه های گلی سازگار هستند و عطرهای تند و گرم با رایحه های چوبی مناسب استایل مردانه است. البته عطرها از نت ها و آکوردهای بسیاری تشکیل می شوند که ممکن است برخی از نت ها برای شما ناخوشایند باشد.

تهیه نمونه و تستر عطر قبل از خرید نهایی

تجربه تستر و نمونه های کوچک عطر قبل از خرید به انتخاب راحت تر کمک می کند. با تست آن ها و مشاهده عملکرد پوست و شیمی بدنتان نسبت به رایحه ها می توانید حدس بزنید کدام گزینه انتخاب بهتری است. هر عطری هنگام تماس با پوست رایحه متفاوتی ایجاد می کند ممکن است رایحه ای که روی بدنتان احساس می کنید روی بدن فرد دیگر متفاوت باشد. استفاده از تسترها موجب می شود بدون پرداخت هزینه های زیاد در دوره زمانی مشخصی، چندین عطر را تست کنید و تصمیم بگیرید کدام رایحه به سبک زندگی و شخصیت شما نزدیک تر است.

چگونه دوست دارید به نظر برسید؟

یکی دیگر از موضوعاتی که هنگام خرید عطر امضا باید در نظر بگیرید، پیامی که دوست دارید با رایحه مورد علاقه تان به دیگران منتقل کنید است زیرا هر کدام از رایحه ها پیامی متفاوت را به مخاطب می رساند برخی بوها حس جسارت می بخشند و برخی دیگر بیانگر احساسات ملایم و آرامش بخش است. با امتحان کردن عطرها بدون این که بدانید برند آنها چیست، می توانید بگویید آیا رایحه آن با سبک زندگی تان هماهنگ است یا خیر زیرا عطر امضا برخلاف تصور خیلی ها باید به دور از نام برند و پرطرفدار بودن رایحه آن انتخاب شود.

حتما بخوانید : بهترین عطر زنانه تا ۱ میلیون

قربانی ترندهای عطری نشوید!

ویژگی اصلی که باید برای خرید عطر امضا در نظر بگیرید این است که شخصیت و تصویر شخصی توسط عطر بیان می شود پس توجه نکردن به عطرهای ترند شده موضوع مهمی است که باید هنگام خرید در نظر بگیرید. هرگز به پیشنهادهایی که توسط فروشنده ها انجام می شود توجه نکنید و قربانی عبارات های وسوسه انگیز آن ها مانند “بهترین عطر سال جدید” نشوید اگرچه خرید برندهایی همچون کرید اونتوس بسیار خوشایند و محبوب است اما ممکن است با شخصیت شما همخوانی نداشته باشد. علاوه براین ترند شدن برخی عطرها گذرا است و ممکن است بعد از مدت کوتاهی از یاد و خاطره ها برود پس برای خرید عطر امضا به سراغ رایحه هایی بروید که محدودیت زمانی نداشته باشند و به خوبی هویت و روحیات شما را بازتاب کند.

مهم ترین فاکتورهایی که برای خرید عطر امضا باید در نظر بگیرید

عوامل مشخص کننده عطر امضا شامل ویژگی های شخصیتی، موقعیت شغلی، روحیات، سن و فصل است. در موارد زیر با این عوامل بیشتر آشنا می شوید:

ویژگی های شخصیتی

رایحه ها زوایای مختلفی از شخصیت را نشان می دهند. برای مثال، افراد جسور و شجاع به سراغ رایحه های تند و پرقدرت می روند اما کسانی که روحیات لطیفی دارند از رایحه های گلی و نت های ملایم خوششان می آید.

موقعیت شغلی

شرایط شغلی یکی دیگر از عوامل مهمی است که باعث می شود افراد به دنبال عطر مخصوص به خود بروند زیرا با توجه به جایگاه شان، رایحه مناسب را انتخاب می کنند. برای مثال، یک مدیر باید رایحه ای متناسب با جایگاهش داشته باشد تا اعتماد به نفس کافی را بدست آورد.

فصل

بسیاری از افراد با تغییر فصل، عطر خود را نیز عوض می کنند زیرا رایحه های گرم تنها در فصول سرد سال خوشایند است و رایحه های خنک و تلخ حس بهتری در فصول گرما به فرد می بخشد.

سن

از دیگر فاکتورهای موثر در انتخاب عطر مورد علاقه تان توجه به سن است. برای مثال بیشتر جوانان جذب عطرهای اسپرت و شیرین می شوند اما افراد بزرگسال به سراغ نت های سنگین همچون چوب و ادویه می روند.

بهترین نمونه های عطر امضا زنانه

در این قسمت به معرفی چندتا از عطرهای مناسب خانم ها می پردازیم. با شناختن ترکیبات و کیفیت آن ها، سبک های مختلف را می شناسید و می توانید برای خرید عطر پخش بوی عالی و ماندگاری موثر از این پیشنهادها ایده بگیرید.

میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ ۵۴۰

باکارات رژ ۵۴۰ جز عطرهای محبوب زنانه است که ساختار پیچیده و منحصر به فردی دارد. با تست آن نسیم روح بخشی را احساس می کنید و در میان رایحه های فام و چوبی غرق می شوید. این عطر رایحه شاعرانه ای دارد و همانند یک نقاشی به دلتان جای می گیرد.

تام فورد لاست چری Tom Ford Lost Cherry

عطر تام فورد لاست چری دارای رایحه گلی و کهربایی است و یکی از محبوب ترین عطرها در کل دنیا شناخته می شود. نت های پایه آن، عطر گیلاس و بادام تلخ است که در آخر به رایحه های تونکا، چوب صندل و سدر ختم می شود. این عطر بسیار وسوسه انگیز و پرشور است که با استشمام آن به دنیای متفاوت و جادویی سفر می کنید.

بولگاری جاسمین نویر Bvlgari Jasmin Noir EDP

عطر بولگاری جاسمین نویر رایحه ای گرم و شیرین است که در سال ۲۰۰۸ وارد بازار شد. این عطر زنانه شیک و جذاب دارای نت های گل یاس است که درون شیشه ای متفاوت و مشکی ارائه می شود. نت های میانی آن، بادام، یاس و مشک است که در پایان به نت های نعناع هندی، دانه تونکا و عنبر می رسد.

کرید لاو این وایت Creed Love in White

از دیگر عطرهای محبوب زنانه می توان به کرید لاو این وایت اشاره کرد. در تهیه این رایحه پیچیده و شوق برانگیز، از عصاره های دست چین ۵ قاره استفاده شده است. اسپری کردن این عطر، نشان دهنده آزادی ناب است و از گل فام و با طراوت ساخته می شود. بزرگ نمایی این عطر را می توانید با روز رونمایی آن احساس کرد زیرا ساختمان امپایر استیت نیویورک با نورپردازی نورهای سفید و خالص تزیین شده بود.

جویسی کوتور ویوا لا جویسی نویر

عطر زنانه جویسی یکی از عطرهای شیرین و خاص است که رایحه شبیه به ویوالا جویسی دارد. رایحه اصلی این عطر، توت وحشی، کارامل و وانیل است و به محض اسپری کردن آن از رایحه شیرین و انرژی بخش آن شگفت زده می شوید. رایحه های میانی آن ترکیبی از گل یاسمین، گل پیچ امین الدوله و گاردنیا است که در آخر به چوب صندل، کارامل، بادام سوخته، عنبر و چوب صندل ختم می شود.

بهترین نمونه های عطر امضا مردانه

در ادامه به معرفی عطر و ادکلن های باکیفیت و ماندگار مردانه که با سبک ها و سلیقه های مختلف همخوانی دارد می پردازیم:

عطر ادکلن دیور ساواج Dior Sauvage

ادکلن دیور ساواج ادوتویلت مردانه برای آقایان خوش تیپ و خوش استایل بهترین انتخاب است این عطر رایحه ملایم و تلخی دارد و برای تمام فصول استفاده می شود. برای طراحی آن از محیط باز الهام گرفته اند که تداعی گر آسمان آبی اوزون با مناظر صخره ای سفید و داغ است در واقع این رایحه شیک مردانه بسیار جذاب به نظر می رسد و با طراحی شیشه آن هارمونی خاصی دارد.

عطر ادکلن شنل بلو Bleu De Chanel Eau De Parfum

بلو د شنل یکی از عطرهای محبوب مردانه با حس و حال شرقی و چوبی است که برای روزهای گرم و معتدل سال استفاده می شود. رایحه این عطر از عطرهای جوز، صندل، یاسمن، گریپ فروت، بخور، فلفل صورتی، زنجبیل، سدر و نعناع هندی تشکیل شده و به مواد معطر چوبی آمیخته شده است. با اسپری بلو د شنل به استقبال روح مردانه خود می روید گویی که سرنوشت خود را قبول کرده اید و حس عمیق و بی حد و مرز را تجربه می کنید.

هرمس تق هرمس پرفیوم مردانه

عطر مردانه تق هرمس پرفیومی مردانه با رایحه چوبی است که در سال ۲۰۰۹ رونمایی شد. این ادکلن دارای رایحه اولیه از گریپ فروت و پرتقال است که با رایحه های میانی سنگ چخماق خاتمه می یابد. رایحه پایانی آن نیز ترکیبی از نت های چوبی، گلسنگ و بنزوین است.

ادکلن تام فورد فاکینگ فابولوس

ادکلن تام فورد فاکینگ فابولوس جز عطرهای برند تام فورد است که ثابل استفاده هم برای آقایان و هم خانم ها است. رایحه این عطر تلخ و چرمی است و به دلیل طبع گرم و تلخ، روزهای سرد زمستان را به خوبی گرما می دهد بعد از مدتی، رایحه میانی بادام تلخ، زنبق، وانیل و چرم طبیعی را احساس می کنید که گویی باغی از گل های زنبق را بغل کرده اید. این ادکلن بیانگر مردی با وقار و با کت چربی است که برای مراسم های رسمی و قرارهای شبانه پیشنهاد می شود.

پارفومز د مارلی گرینلی Parfums de Marly Galloway

عطر پارفومز د مارلی گرینلی رایحه لوکس و جذابی دارد که از گروه بویایی مرکباتی، چوبی، گلی و آروماتیک تشکیل می شود. این عطر دارای تغییرات نت بسیار خوبی است که هر لحظه شاهد نت های متفاوتی خواهید بود. وجود نت های عنبری و ماسکی ماندگاری این عطر را بسیار بالا برده و برای محیط کار و رسمی انتخاب مناسبی است. در نت های پایانی، رایحه های عنبر، چوب صندل و ماسک احساس می شود اما نت های چوب و ماسک بیشتر از دیگر رایحه ها به چشم می آید.

عطر امضا چیست
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *